Ja ik ken er ook een paar. Ze bestaan.Ik ken er 2 van deze, geen kinky/sexjobs profiel maar meer amateurs. Ze willen alle 2 niets liever dan volgespoten worden![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa ik ken er ook een paar. Ze bestaan.Ik ken er 2 van deze, geen kinky/sexjobs profiel maar meer amateurs. Ze willen alle 2 niets liever dan volgespoten worden![]()
Ik ken er 2 van deze, geen kinky/sexjobs profiel maar meer amateurs. Ze willen alle 2 niets liever dan volgespoten worden![]()
Misschien toch een kleine nuancering? Ze willen waarschijnlijk niets liever dan klanten die goed betalen en als het moet of 'helpt', laten zij zich daarvoor ook vol spuiten.Ik ken er 2 van deze, geen kinky/sexjobs profiel maar meer amateurs. Ze willen alle 2 niets liever dan volgespoten worden![]()
Wat vinden jullie trouwens van kerels die niets liever willen dan een dame van onderen likken als zij net een lading van een andere kerel heeft binnen gehad en het er allemaal nog helemaal uitloopt.
Op het andere forum is daar een hele discussie over. Heel veel kerels daar vinden het schitterend.
Idd hoe wel moest je 5 jaar teug tegen mij gezegt hebben. Je gaat nog met plezier een goldenshower doen. Dat had ik die persoon niet geloofd.Ieder zijn ding.
Voor mij is het niks.
Maar een Golden shower, gewoon over het lichaam vind ik niet erg. Beetje overgave aan de vrouw.... In de mond:Nee!
Idd hoe wel moest je 5 jaar teug tegen mij gezegt hebben. Je gaat nog met plezier een goldenshower doen. Dat had ik die persoon niet geloofd.
Groot gelijk heb je. Veel hangt af van de hygiëne van de dame. Als ze niet fris oogt dan sta je niet te springen voor zulke zaken.Mee eens. Voor mij was 5 jaar geleden ook de 1e keer. In de mond vond ik achteraf niet fijn. Maar dat kan ook aan haar gelegen hebben.
Die overgave laat je ook eerder toe door een aantrekkelijke vrouw. Maar datzelfde heb ik ook met beffen. Als de vrouw bij aankomst tegenvalt, laat ik dat achterwege. Ik heb nog wel een paar lijntjes openstaan bij mooie dames die voor Golden Shower open staan.
Zouden die mannen op restaurant ook vragen om onafgewassen borden, lepels, vorken en messen te gebruiken? En op het toilet gebruikt WC-papier prefereren?Wat vinden jullie trouwens van kerels die niets liever willen dan een dame van onderen likken als zij net een lading van een andere kerel heeft binnen gehad en het er allemaal nog helemaal uitloopt.
Op het andere forum is daar een hele discussie over. Heel veel kerels daar vinden het schitterend.
Ik vind dat toch wel een beetje…![]()