Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goh, jij kent ze dus? Niet dus want dit slaat de plank compleet mis. Hierbij dan ook geen verdere bijdrage van mijn kant in dit topic. Houdoe !

Die dames zijn er inderdaad wel... Heb zelf ook wel eens zo'n DVP meegemaakt waar het overal in mocht. En hoe ruiger/harder, hoe geiler ze werd.
En daarbij ging het niet om het inkomen. Want het gebeurde allemaal tusssen 01:00 en 06:00 voor €100-125 ofzo

Laat je niet op de kast jagen door zo'n betweter. Die typt meer dan ie neukt. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Die dames zijn er inderdaad wel... Heb zelf ook wel eens zo'n DVP meegemaakt waar het overal in mocht. En hoe ruiger/harder, hoe geiler ze werd.
En daarbij ging het niet om het inkomen. Want het gebeurde allemaal tusssen 01:00 en 06:00 voor €100-125 ofzo
En wat had die dame dan allemaal al 'geconsumeerd' om dat spel te kunnen spelen? Waarom denk je dat er zo vaak een link is tussen het drugsmilieu en de prostitutie? Sekswerk heeft op zich niets te maken met drugs of met zuipen of wat dan ook. Neuken is neuken. Maar je moet het wel aankunnen als vrouw.

En wat had die dame dan allemaal al 'geconsumeerd' om dat spel te kunnen spelen? Waarom denk je dat er zo vaak een link is tussen het drugsmilieu en de prostitutie? Sekswerk heeft op zich niets te maken met drugs of met zuipen of wat dan ook. Neuken is neuken. Maar je moet het wel aankunnen als vrouw.
Ik denk dat het mentaal veel zwaarder is dan dat velen denken.

Alweer een aanname dat ze dan wel iets gebruikt zou hebben...

Je wil het ook wel heel graag een richting op drukken dat je gelijk zou hebben...
Jammer man.... Ze had niks gebruikt! 🤣🤣🤣

Er zijn gewoon van die dames die een hogere pijngrens hebben, of juist kicken op die pijn, vernedering tijdens het spel.

Net zoals ik ook weleens door een dame met een flinke strapon te pakken ben genomen. Of dat ik tijdens het pijpen heb gevraagd of ze haar kaken wat dichter op elkaar wilde zetten, zodat ik de tanden voelde.
En nee, ik heb nog nooit van mn leven drugs gebruikt.....

Dat je je daar geen voorstelling van kan maken, is een ander ding!

Alweer een aanname dat ze dan wel iets gebruikt zou hebben...
Aannames in jouw hoofd zouden ook wel eens ervaringen bij andere mensen kunnen zijn.
Je wil het ook wel heel graag een richting op drukken dat je gelijk zou hebben...
Jammer man.... Ze had niks gebruikt! 🤣🤣🤣
Ach ja? Jij weet dat dus. Sterk.
Er zijn gewoon van die dames die een hogere pijngrens hebben, of juist kicken op die pijn, vernedering tijdens het spel.
Dames kicken op geld. Daarvoor en enkel daarvoor kozen zij deze stiel. En de ene gaat er al wat verder in dan de andere. Zoals ook de ene nooit meer ongeschonden uit het beroep komt, en de andere wel. Werken voor geld is niet fout trouwens. Dat doen we allemaal. Om succesvol te zijn als dvp moet je wel een goede actrice zijn. Anders wordt het niks.
Net zoals ik ook weleens door een dame met een flinke strapon te pakken ben genomen.
Dat zullen de meesten wel doen, want daar is geen pijn mee gemoeid. Voor de dvp al zeker niet. Als jij iets in je gat wil, dan steekt een ervaren dvp dat daar met plezier in, ook al heeft zij zelf niet de minste affectie voor anale dingen. Als je in deze sector werkt, weet je dat je soms speciale dingen moet doen. Kwestie van klanten tevreden te stellen, klantenbinding, eventueel extra verdienste.
Of dat ik tijdens het pijpen heb gevraagd of ze haar kaken wat dichter op elkaar wilde zetten, zodat ik de tanden voelde.
Ook daar zal een dvp geen ongemak van gehad hebben.
En nee, ik heb nog nooit van mn leven drugs gebruikt.....
Het Grote Verschil is dat jij geil staat bij zo'n sessie, en die dvp niet. Die doet haar werk en die wil niet na jouw bezoek met allerlei pijn en ongemakken achterblijven, tenzij er genoeg aan verdiend is, en in veel gevallen zal er dan inderdaad iets nodig zijn om het te kunnen doen. Dames die niet uit vrije keuze de job doen, hebben zelfs vaak al iets 'stumulerends' nodig om gewoon met een vreemde snuiter te kunnen neuken. Dat zijn dingen die geweten zijn.
Dat je je daar geen voorstelling van kan maken, is een ander ding!
Dat jij daar je eigen voorstelling bij maakt, gedreven door je geilheid, is ook een ander ding. Maar ik wil je absoluut jouw beleving en genot niet ontnemen. Ga gerust mee in het spel. Je betaalt er tenslotte voor.

Ook daar zal een dvp geen ongemak van gehad hebben

Je verdraait de boel....
Ik bedoel dat ik die pijngrens dan opzoek. Zij neukt mij met strapon, snap je?
Waarom zou een dame dat (die pijn) niet willen als zij erop kickt?
Omdat jij denkt dat ze dat niet wil? Hahahaha! Ik heb voor die hele date van 5 uur maar €100-125 betaald.
Dus het ging niet alleen om de centen.
Dingen waar je allemaal overheen leest, en de boel uit context trekt door delen te gaan citeren.

De rest van je verhaal ga ik geeneens meer op in. Hetzelfde verhaal.

Je kent haar niet, beweert hier uiteindelijk dat ik het verkeerd zie allemaal. Je hebt er duidelijk ook geen enkele ervaring mee en denkt dat alles zo gaat zoals jij denkt dat het gaat.

Die irritante houding van je ben ik wel beu. Je trekt dingen uit verband, en probeert daarmee reacties uit te lokken Ga die discussies met jou niet meer aan. Verdoe mijn tijd niet langer aan jou. Succes verder, maar hier ga je in de negeerstand!

Laatst bewerkt:
Daar heb je gelijk in , verschillende DVP vriendinnen hebben me dat al es verteld terwijl we samen op de matras liggen te chillen ,na een feestje op onze speelzolder .
Dit geloof ik ook! Volgens mij wordt je ook als dvp snoeihard in je doen en laten. Maar weetje, ik ben de dvps superdankbaar. Als er een dvp is die deze post leest, daar wil ik dit tegen zeggen:

Ik ben jullie echt ontzettend dankbaar. Zonder jullie steun was ik een tijdje geleden waarschijnlijk niet meer hier geweest. Jullie betekenen voor zoveel mannen een enorme ruggensteun - jullie zorgen ervoor dat we de moed vinden om er weer tegenaan te gaan.
Het is moeilijk uit te leggen hoe waardevol dat is. Wanneer je in een donkere periode zit en het gevoel hebt dat je er alleen voor staat, dan maken jullie het verschil. Jullie geven ons de kracht om door te gaan, om te geloven dat het beter kan worden.
Ik hoop dat jullie beseffen hoe belangrijk jullie rol is. Voor veel van ons zijn jullie meer dan jullie misschien denken - jullie zijn de mensen die ons helpen om onszelf weer terug te vinden.

Dvp is vaak een heel eenzaam en hard bestaan. Vooral voor de rondreizende dames. Ze zien genoeg mannen op een dag , maar een echt gesprek hebben ze nauwelijks. Ik wil wel eens gesprek aangaan maar de tijd blijft beperkt en uiteindelijk kom je er toch voor iets anders.
Soms kom ik wel eens met gemengde gevoelens bij een dame vandaan.

Terug
Bovenaan Onderaan