Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk dat de dames die dit aanbieden uiteen vallen in 2 categorieën, de eerste doet het waarschijnlijk om meer klanten tegen hogere vergoeding aan te trekken en zal het een gecalculeerd risico vinden af en toe wat op te lopen, de tweede doet het misschien niet helemaal vrijwillig.

Viel mij ook al op, waren het een paar jaar terug echt nog uitzonderingen, nu lijkt het wel bijna normaal te gaan worden.

Alle dames die NZC aanbieden sla ik over, mij teveel risico op een SOA, en tevens weinig behoefte aan om in het kwakje van de vorige klant te liggen roeren.
 
Uiteraard voor het geld vaak doen ze het ook als de klandizie terug loopt. Keerzijde is dat sommige klanten wegblijven waar het andere aantrekt.
Zelf behoor ik bij de laatste en mijd deze dames als de pest.
Vaak zat is het me gebeurd dat een dame die er niet mee adverteert me het toch aanbood.
Mede daarom zal ik het ook altijd vermelden als me dit wordt aangeboden ook al adverteert de dame er niet openlijk mee.
 
Genoeg advertenties die alle opties aangevinkt hebben staan, maar waar uiteindelijk het grootste deel van de handelingen niet mogelijk is. Dus dat zal het beeld ook wel een stukje vertekenen.
Overigens zijn die ads meestal ook twijfelachting in de beschrijving, fotos enz. Dus dan heb je nog een paar redenen om nog even verder te zoeken....
 
Ik heb al eens eerder opgemerkt dat het meer voorkomt als we denken, mijn ervaring is veilig beginnen, en als het lekker loopt, de condoom op een punt vergeten wordt, door de dvp, zeker als pzc is afgesproken, en dan na pzc na een paar standjes de rubber weg blijft.
Ik weet niet hoe of wat de afweging van de dvp dan is, maar gaat dan verder zonder, en ik heb er geen moeite mee.
 
Nzc bizar dat het wordt aangeboden en bizar dat mensen het risico lopen voor wat seks. Ik doe absoluut alles veilig ook gepijpt worden liever veilig.
Maar ik zou ook nooit een dvp zoenen of beffen. Ieder z'n ding, maar ik vind het niks.
Ben gek erop om deepthroat gepijpt te worden, maar heb al paar x meegemaakt dat je dan bij iemand aankomt die ook pzc aanbiedt en dan blijkt dan bij aankomst een soort junkie te zijn.
 
Denk dat de dames die dit aanbieden uiteen vallen in 2 categorieën, de eerste doet het waarschijnlijk om meer klanten tegen hogere vergoeding aan te trekken en zal het een gecalculeerd risico vinden af en toe wat op te lopen, de tweede doet het misschien niet helemaal vrijwillig.

Viel mij ook al op, waren het een paar jaar terug echt nog uitzonderingen, nu lijkt het wel bijna normaal te gaan worden.

Alle dames die NZC aanbieden sla ik over, mij teveel risico op een SOA, en tevens weinig behoefte aan om in het kwakje van de vorige klant te liggen roeren.
En de derde categorie die zegt het aan te bieden, maar het in de praktijk niet doet.
 
Wat mij de laatste tijd op begint te vallen is dat er steeds meer dames opeens bare aanbieden. Vaak zelfs zonder bijbetaling. Is dat ook anderen opgevallen? Beginnen ze het een stuk rustiger te krijgen en proberen ze de klandizie/inkomsten wat op te krikken door bare te doen?
 
Tegendeel kan ook werken… als ze bare aanbieden ben ik pleite…
Dus advertenties met bare sla ik op voorhand over.
Deed ik vroeger ook, moest er niks van hebben en sloeg deze dames ook over. Tot je tot de ontdekking komt dat de dames die je niet oversloeg het met anderen gewoon bare doen en jij daar altijd ook gewoon hebt genoten. Dus de volgende keer kijk je of ze ook bare gaan met jou en ja hoor, zo begint het en sla je deze dames niet meer over.
 
Heel veel zal afhangen of je als wandelaar wel of niet vrijgezel bent. Ben je vrijgezel dan hoef je niets aan iemand uit te leggen, ben je dat niet dan ben je wel voorzichtig.

Maar dat was eigenlijk niet de vraag. De vraag was: komt bare nu steeds vaker voor?
 
Een van de factoren is dat het leven momenteel snel duurder aan het worden is. Bare genereert toch extra inkomen vooral bij de 35> dames. Wat wel opvalt is dat ook de 'jongere' dames <30 (Nederlands en Buitenlands) voor de juiste prijs best zonder rubber genomen willen worden, zeker als je in de smaak valt terwijl ze normaliter daar niet mee adverteren ( of met een select groep wandelaars doen). Zelf heb ik recentelijk nog meegemaakt met een buitenlandse dame die populaire is onder de wandelaars dat bare een optie kan zijn voor 500 EUR was het mogelijk om haar bare te nemen....
 
Laatst bewerkt:
Ruim 600 aanbieders van bare op Kinky, het aanbod lijkt dus inderdaad te zijn toegenomen.
Zegt niets als je totaal aantal bieders niet weet.

Als 10% bare aanbiedt dan zul je inderdaad een absolute stijging zien als er aantal DVP's stijgt. Maar de kans een bare dame te treffen is net zo groot.

Even een gedachtekronkel: als het aantal klanten dat nzc doet gelijk blijft en het aantal dames stijgt is de kans op een ziekte kleiner, indien het aantal contacten per klant gelijk blijft 😅
 
Zegt niets als je totaal aantal bieders niet weet.

Als 10% bare aanbiedt dan zul je inderdaad een absolute stijging zien als er aantal DVP's stijgt. Maar de kans een bare dame te treffen is net zo groot.

Even een gedachtekronkel: als het aantal klanten dat nzc doet gelijk blijft en het aantal dames stijgt is de kans op een ziekte kleiner, indien het aantal contacten per klant gelijk blijft 😅
656 bare aanbieders tov 5687 aanbieders totaal, dus 11,53%
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan