Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Allemaal leuk en aardig/gezellig dat zonder rubber..
Maar kun je toch wel eens flink ziek van zijn.. En een flinke nasleep
Je ziet het ook niet aan haar ook, behalve als ze er al een tijd mee loopt waarschijnlijk
Het is altijd een risico.. Zelfs mee iemand die je van Tinder raapt of het café

Ik zie geen toename van dit gedrag. Maar, het zal vast bij bepaalde groepen wel toenemen.

Vaak zijn vrouwen die bare aanbieden zich onvoldoende bewust van de risico's. Ze denken dat het wel mee zal vallen, maar schrikken vaak als ze ineens wel worden geconfronteerd met een ernstige ziekte. Ze laten zich ook niet altijd testen. Vaak zie je ook bij deze groep dat de anticonceptie niet op orde is. "Nee, jezelf wassen met een lauw washandje is echt niet voldoende om een soa of zwangerschap te voorkomen". Er valt nog veel te winnen met een goede voorlichting.
Daarnaast heb je vrouwen die wel bewust zijn van de risico's, maar zich financieel gedwongen voelen om extra risico te nemen. Deze vrouwen hebben vaak hulp nodig.
Ik vraag me altijd af als mannen graag bare wensen bij een DVP of ze zich voldoende hebben overtuigd of de dame voldoende de risico's begrijpt (informed consent) en of er geen 'dwang' achter zit. Je hebt zelf ook een ethische keuze te maken. ;)

Uiteraard kun je altijd vooraf nog vragen of het met condoom kan, dus helemaal uitsluiten hoef je de dame ook weer niet.
Persoonlijk zou ik nzc ook niet snel doen, maar zie het soms wel voorbij komen.

Hier in Den Haag zijn het vooral Russische en Oekraïense dames die dit aan aanbieden. Geen idee waarom juist hun hier geen problemen mee hebben.
In mijn beleving zijn het vaak Chinezen die het bare doen. Bijna in iedere Chinese advertentie is dat te lezen. Niet dat ik er overigens gebruik van maak. Maar ja opvallend.

Hier in Den Haag zijn het vooral Russische en Oekraïense dames die dit aan aanbieden. Geen idee waarom juist hun hier geen problemen mee hebben.
Dat juist deze dames er geen moeite mee hebben zal waarschijnlijk liggen aan het stigma in hun eigen land en een beperkte kennis. Het grootste aantal nieuwe hiv-infecties zien we in Rusland, gevolgd door Oekraïne en Wit-Rusland. Oekraïne heeft een van de grootste groepen hiv-positieve mensen in Europa. Onder sekswerkers is 5,2% hiv positief. Onder de groep MSM is het nog hoger, 7.5%

Dus, hun gedrag past ook bij de hoge prevalentie.

Toch dubieus dat Kinky de mogelijkheid biedt om NZC te kunnen selecteren.
Het is blijkbaar niet verboden in Nederland om zonder condoom sex te hebben met een DVP.
Als je de business een slechte naam wil bezorgen dan is dat het wel.

Ik heb het volgens mij als eens op een ander forum geschreven, dat bare meer voorkomt als wij wandelaars denken. Ikzelf hou ervan om tijdens een bezoek wat "party" te doen zeker als je langer als een uur gepland bezoek doet.
Het tweede uur verloopt dan meestal wat "losser" en in zeker als de helft zie je de rubber niet meer.
Ik zit daar niet zo mee, maar als je dan zegt dat je toch liever met doet, ben je in een keer de einige waar ze het zo mee doet.
Maar ik ga weer weg en het spul werkt nog even door, dus de volgende zou zomaar ook weer de enige kunnen zijn.
Dus als je geen dames wil bezoeken die het met een enkeling bare doen, zou ik de dames die de white party aanbieden ook voortaan maar Niet bezoeken.

Het is blijkbaar niet verboden in Nederland om zonder condoom sex te hebben met een DVP.
Je zou vanuit een gezondheidsperspectief en maatschappelijke verantwoordelijkheid wel de vraag kunnen stellen of deze filteroptie verwijderd zou moeten worden. Uiteindelijk zal het toch wel aangeboden worden in de tekst, maar dan heb je jouw morele verplichting als bedrijf in ieder geval voldaan.

Kinky faciliteert alleen advertenties. Net zoals alle andere websites. Het is gewoon een platform waar een sekswerker, jij of ik een advertentie plaatsen kan en daarop de geboden diensten kan vermelden.

Of het mogelijk is, laat ik maar buiten. Wat ik zie is dat het veel vaker op "Alle services" ineens aangevinkt wordt om maar klanten binnen te halen. En net zoals een look a like voor de deur de meeste er toch wel voor kiezen.

Het is levensgevaarlijk. Ik kan er wel een heel item over toewijden maar zoek dan gewoon een vast neukmaatje waar het wel mee kan. HIV is levensveranderend.

Het geeft in ieder geval duidelijkheid, voor degenen die absoluut geen bare willen, dat ze daar niet moeten zijn.
Ongeveer in 12% van de advertenties op KInky wordt NZC aangeboden, maar dat wil niet zeggen dat het aantal aanbieders van bare in de praktijk niet veel hoger is. Precies zo met anaal.
Iedereen hier heeft wel ervaringen met niet bare-aanbieders waar je hem zo naar binnen mocht schuiven, omdat ze jouw zo leuk vond of omdat ze zelf zo geil was.
Maar vaak willen ze dat weer niet in een recensie teruglezen, omdat dan veel klanten bare gaan eisen.
Er is een markt voor, dus waarom zou je het weghalen op de marktplaats.
Alleen een struisvogel wil het niet weten.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan