Zijn duurdere hoeren beter

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb al eens iemand gepeild, ze leek daar wel voor in te zijn... Al zou ze het niet snel echt doen denk ik; wat het lastig maakt een 'prijs eraan te hangen', of zou ik die vraag bij haar moeten leggen?
Ik zou je zeker aanraden om het met haar over te hebben. Aangezien dat zij een DVP is, verbaast het me helemaal niet dat zij er een vergoeding voor verwacht.
 
Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik heb een grens van 150 euro per uur, die was vroeger lager, maar ik ben zelf ook duurder geworden :)
Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis door niet tot de 200 te gaan.
Om mijn voorkeur uit te proberen en om de locale economie te steunen ben ik begonnen mijn vaste vriendinnen (alleen Dominicanas) op de Doublet standaard minimaal 50 euro te betalen......een opslag zeg maar.... Voor 50 euro kan ik ook naar de Geleenstraat, maar er zijn maar twee dames die ik daar soms bezoek met gelijke prijzen vind ik de Dominicanas nog steeds beter.
Wat zijn jullie ervaringen? En wat zijn high value for money dames waar jullie geweest zijn.

The problem in doing business with Dutch is paying too little and asking too much :)
Mijn grens ligt ook op 150 per uur. Maar ik heb het niet vaak betaald. Eigenlijk alleen aan Black Pearl vroeger. Maar bij haar kreeg je ook heel wat meer voor die prijs. Tussen 50 en 80 voor een half uur of 100 voor 3 kwartier. Vind ik eigenlijk mooi. 3 kwartier is mijn favoriete tijdspanne. Rustig en relaxed. Helaas bieden veel vrouwen dit juist niet aan. Alleen half uur of 1 uur vaak.
 
Pearl man-o-man...dat is er ook zo'n eentje waarvan ik, nadat ze gestop was, echt zoeits had van wat ben ik ook een oetlul dat ik niet veel vaker ben geweest...en idd een mooi voorbeeld uit de tijd toen 150,- pu nog ergens voor stond en een van de weinige dames die terrecht claimde te kunnen deeptroaten...good old days right
 
Mijn grens ligt ook op 150 per uur. Maar ik heb het niet vaak betaald. Eigenlijk alleen aan Black Pearl vroeger. Maar bij haar kreeg je ook heel wat meer voor die prijs. Tussen 50 en 80 voor een half uur of 100 voor 3 kwartier. Vind ik eigenlijk mooi. 3 kwartier is mijn favoriete tijdspanne. Rustig en relaxed. Helaas bieden veel vrouwen dit juist niet aan. Alleen half uur of 1 uur vaak.

Voor mij ook max. 150 euro per uur, al kies ik vaak nog geen eens voor een uur de laatste tijd.

Eén keer uitzondering gemaakt voor 180 euro per uur, maar dat was dan een knappe jonge dame die hoogzwanger was (bucketlistje). Nog geen 2 weken later was ze uitgerekend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan