Zijn er nog ergens Chinese dames te vinden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op Redlights zie ik dat de meeste advertenties voor Chinese meisjes al een maand niet meer hernieuwd werden. Ik denk dus dat het momenteel niet meer zo vlot loopt om een Chineesje te vinden voor seks. Het opgerolde netwerk zal er dus wel voor iets tussengezeten hebben.
 
Donkere Chinese meisjes zijn toch wel zeldzaam zeker.

Besluit: niemand weet hier voorlopig waar er nog volop Chinese meisjes te vinden zijn en schrijft maar wat.
 
Of het teruggroeit weten we niet. Er was ook wel meer dan 1 netwerk. Ik schuw ook die organisaties die (in dit geval Chinese) meisjes aanvoeren en rondzetten, zonder dat die meisjes daar inspraak in hebben. Maar van de duizenden advertenties die online staan voor meisjes van allerlei vreemde herkomst, geldt hetzelfde maar kleinschaliger. Nochtans worden dergelijke meisjes hier gewoon besproken en ik heb nog niemand een vergelijking met kanker zien maken.
 
Die Chinese dames zijn echt niet ineens allemaal verdwenen, geef het een jaar en je zal weer steeds meer advertenties zien.
De meeste hebben sowieso een (2e) Spaanse paspoort dat krijg je schijnbaar bij een pakje boter ofzo, half Latijns Amerika heeft daar ook profijt van dus mogen dan gewoon legaal in de EU werken.
 
Die Chinese dames zijn echt niet ineens allemaal verdwenen, geef het een jaar en je zal weer steeds meer advertenties zien.
De meeste hebben sowieso een (2e) Spaanse paspoort dat krijg je schijnbaar bij een pakje boter ofzo, half Latijns Amerika heeft daar ook profijt van dus mogen dan gewoon legaal in de EU werken.
Verdwenen zullen ze niet zijn, maar ook niet meteen nog gemakkelijk te vinden. Van dat Spaanse paspoort klopt wel, maar had ik een tijd geleden niet ergens gelezen dat er ook in Spanje al eens met de grove borstel gekeerd was en dat er daarom zoveel Spaanse Chineesjes deze kant op gekomen waren?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan