Zijn kinky advertenties nog te vertrouwen en hebben juliie zelf nog vertrouwen in kinky?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hebben jullie nog vertrouwen in kinky als advertentie site?

  • Ja

    Stemmen: 13 44,8%
  • Nee

    Stemmen: 16 55,2%

  • Totaal aantal stemmers
    29

Rimon

Meubelstuk
2.881
09/10/21
4.162
19
Het aantal fake profielen op kinky stijgt de pan uit en lijkt alleen maar erger te worden. De fake profielen worden zelfs omhoog gezet waardoor er steeds meer wandelaars het slachtoffer worden van dit gebeuren. Dat betekent dus ook dat het voor de dvp's die deze fake profielen gebruiken loont om deze trucjes te blijven gebruiken en kinky hier ook gewoon geld aan verdient, In hoeverre is kinky dan nog als site te vertrouwen?
 
Het aantal fake profielen op kinky stijgt de pan uit en lijkt alleen maar erger te worden. De fake profielen worden zelfs omhoog gezet waardoor er steeds meer wandelaars het slachtoffer worden van dit gebeuren. Dat betekent dus ook dat het voor de dvp's die deze fake profielen gebruiken loont om deze trucjes te blijven gebruiken en kinky hier ook gewoon geld aan verdient, In hoeverre is kinky dan nog als site te vertrouwen?
Kinky.nl zijn ook onbetrouwbare honden. ze weten het maar doen er niks aan. Hoop dat er snel betrouwbare sites komen die alles cheke. Het intreseert kinky niks. Als er maar geld binnen komt. Gewoon kinky boycotten. Heb het ook vaak genoeg mee gemaakt.
 
Het aantal fake profielen op kinky stijgt de pan uit en lijkt alleen maar erger te worden. De fake profielen worden zelfs omhoog gezet waardoor er steeds meer wandelaars het slachtoffer worden van dit gebeuren. Dat betekent dus ook dat het voor de dvp's die deze fake profielen gebruiken loont om deze trucjes te blijven gebruiken en kinky hier ook gewoon geld aan verdient, In hoeverre is kinky dan nog als site te vertrouwen?

Kinky is gewoon een uitgekookt "bedrijf" geworden. Dvp,s kunnen makkelijk neppe accounts daar aanmaken en hier doet kinky helemaal niks tegen. Maar als je al snel een slechte review over iemand schrijft, dan wordt deze vaak niet eens gepubliceerd.
Aangezien er toch vroeg of laat mannen zijn die toch in de val blijven trappen van sommige dames, kunnen zij gewoon hun slag blijven slaan.

daarom bezoek ik alleen dames met meerdere goede recensies. Gelukkig bezoek ik een dame eens in de 2-3 maanden dus zal er niet al te veel verloren geld aan hebben verspild in een jaar. Die dames met een nep profiel lachen ons mannen vierkant uit.
 
Het aantal fake profielen op kinky stijgt de pan uit en lijkt alleen maar erger te worden. De fake profielen worden zelfs omhoog gezet waardoor er steeds meer wandelaars het slachtoffer worden van dit gebeuren. Dat betekent dus ook dat het voor de dvp's die deze fake profielen gebruiken loont om deze trucjes te blijven gebruiken en kinky hier ook gewoon geld aan verdient, In hoeverre is kinky dan nog als site te vertrouwen?
De vraag stellen is hem beantwoorden. Dus 'nee' je kunt K niet vertrouwen en je doet er goed aan altijd alles te checken en te kijken of een DVP een recensie van meerdere wandelaars heeft.
 
Kinky heeft maar een belang en dat is zoveel mogelijk geld verdienen door advertenties te plaatsen. Ze hebben er dus totaal geen belang bij om kritisch te zijn richting adverteerders. Hetzelfde geldt voor andere websites in deze sector.
Zoals al hierboven gezegd zul je zelf zoveel mogelijk moeten checken en uitsluiten om tot een goede date te komen. Er staan heus wel betrouwbare advertenties tussen, maar je zult misschien door schade en schande een neus moeten ontwikkelen voor onbetrouwbare advertenties. Review websites doorlezen helpt ook zeker. Het probleem is wel dat het veel tijd kost om tot een goede date te komen als je van afwisseling houdt.
 
De vraag stellen is hem beantwoorden. Dus 'nee' je kunt K niet vertrouwen en je doet er goed aan altijd alles te checken en te kijken of een DVP een recensie van meerdere wandelaars heeft.
moet er eerst wel iemand de moeite nemen om er eentje te schrijven..
daar ontbreekt het nogal eens aan..veel meelezers en verder niks
 
moet er eerst wel iemand de moeite nemen om er eentje te schrijven..
daar ontbreekt het nogal eens aan..veel meelezers en verder niks
Volledig mee eens. weet je hoeveel wandelaars het 1 en ander vragen in Den haag algemeen en Alkmaar en amsterdam. Dan zie ik lid vanaf 2021 of 2022 nog recensies. Ik geef die letterlijk 0 info. Zouden andere wandelaars ook moeten doen. Dat zijn gewoon de profiteurs.
 
Is het niet juist de sport om betrouwbare advertenties te onderscheiden en de opwinding te voelen wanneer je na een reis van 200 kilometer ontdekt of er daadwerkelijk iemand de deur voor je opent? Voor diegenen die op zoek zijn naar meer zekerheid, bestaan er alternatieve opties.
 
Kinky is over het algemeen betrouwbaarder dan Sexjobs.
Echter trek ik me van de recensies op Kinky niets aan, zijn er genoeg die nep reviews hebben.
Maar ook genoeg die wel eerlijke reviews hebben
 
Ik sta bij kinky niet echt op de favorieten lijst. Word regelmatig geblokt, van de site gegooid onder het mom verificatie en gezichtsfotos worden altijd afgekeurd. Mijn profielfoto van hier zou van slechte kwaliteit zijn.

Maar het is wel de site voor mij om te adverteren. Meest bekend, meest bezocht en toch van alle sites meest de meest betrouwbare.

Dubbel verhaal ook 😅
 
Het is niet alleen Kinky. Ik ben ook eens naar een DVP geweest via Girlsreview, een bezoekje gebracht op basis van een prachtige review, gemaakt door een 'high standing' member van de community, een moderator zelfs op deze forums.

Nee, de complottheorist in mij denkt dat die bepaalde mod toch een gratis wip heeft gekregen in ruil voor zijn lovende recensie. Echt triest.
 
Het is niet alleen Kinky. Ik ben ook eens naar een DVP geweest via Girlsreview, een bezoekje gebracht op basis van een prachtige review, gemaakt door een 'high standing' member van de community, een moderator zelfs op deze forums.

Nee, de complottheorist in mij denkt dat die bepaalde mod toch een gratis wip heeft gekregen in ruil voor zijn lovende recensie. Echt triest.
Tja, soms kruipt het bloed waar het niet moet gaan.
 
Ik sta bij kinky niet echt op de favorieten lijst. Word regelmatig geblokt, van de site gegooid onder het mom verificatie en gezichtsfotos worden altijd afgekeurd. Mijn profielfoto van hier zou van slechte kwaliteit zijn.

Maar het is wel de site voor mij om te adverteren. Meest bekend, meest bezocht en toch van alle sites meest de meest betrouwbare.

Dubbel verhaal ook 😅
Vast een stagiaire die het nog niet helemaal snapt 🤣
 
Nee, de complottheorist in mij denkt dat die bepaalde mod toch een gratis wip heeft gekregen in ruil voor zijn lovende recensie. Echt triest.
Aangezien je maar 2 reviews hebt was het niet zo moeilijk om te achterhalen over wie je het had.

Je snapt hopelijk toch wel dat een date van meerdere factoren afhangt. Erg triest dat je er zo over denkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan