Recensie Zina, Lille 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
enof ze je aankijkt. Zeer sensueel. En man ze kan het rekken. Je wilt ontploffen en ze weet dat goed aankomen. Dan verandert ze van manipulatie zodat je het wat kan ophouden. De keren die ik ben geweest... uiteindelijk smeekte ik om te mogen komen. Mooie snoet, tiny body met forse borstjes. Je moet wel (helaas) van de poes blijven. Niet dat ik ze wil vingeren maar er gewoon de hand op leggen terwijl ze je trekt zou leuk zijn. En nadien fijne babbel. Komt ze je helpen met wassen en zit ze er naakt bij terwijl jij je aankleedt...
Aanrader. Moet nog eens gaan maar zie geen gaatje wanneer ik binnenkort eens kan. Vermoedelijk pas september
Ik ben er nu al 4x geweest. Om de 2 weken rij ik bijna uur om haar te ontmoeten. Ze is echt een topper. Ik heb tegenwoordig liever een massage van haar dan dat ik intiem doe bij andere dames. Ze geeft me heel oprecht intense knuffels. Mij gaat ze nog vaak zien
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb maar 1 woord FANTASTISCH .

Ik heb 1 opmerking en dat is geen negatieve commentaar in begin zei ze wat ge mocht aanraken maar ik kreeg het gevoel dat ze dat niet graag had aanraken. Maar de massage was zeer goed de volgende dag minder pijn en relaxter. En toen ik kwam zeker bij de 2 volgende trekken kwam er evenveel uit al bij het komen. En het was met schokken en trilling en haar wegduwen ( dat heb ik niet gedaan ) het was al lang geleden dat dat gebeurt was .Heel mijn buik hing vol en dat heeft ze netjes opgekuist nog eventjes relaxen.
Het is al is plezant dat je daar mag liggen en dat je zelf niets moet doen .
 
Enkel kijken maar niet aankomen :cry::cry::cry:, is dan wel duur vind ik voor naar een poesje te kijken :cool:
Dan moet je naar een hoer gaan die dit wel doet hé. Er zijn vrouwen die teveel respect hebben voor hun lichaam. En dat respecteer ik. Zo een massage is gewoon 1uur lang genieten. Als ik ga neuken schiet ik al na 10 minuten 🤣
 
Dan moet je naar een hoer gaan die dit wel doet hé. Er zijn vrouwen die teveel respect hebben voor hun lichaam. En dat respecteer ik. Zo een massage is gewoon 1uur lang genieten. Als ik ga neuken schiet ik al na 10 minuten 🤣
Na 10 minuten al schieten vrouw zal gelukkig zijn 😂,daarom ga je naar een massage salon 😎
 
Ik heb geen vrouw. Maar je snapt me niet. Een hoer wil u zo snel mogelijk buiten
Er zijn er zeker andere en de naam hoer vind niet de juist woordspeling , ik ken dames die je niet snel buiten wensen ,hangt er ook vanaf hoe de man tegenover de dame staat ! Trouwens betalen voor een uur is bij mij een uur , anders ziet de dame mij niet meer !
 
Dan wordt het idd een stuk duurder per uur 🙄
Dat zijn de nieuwe standaardwaarden zeker?
En dat moet ieder voor zich uitmaken of ze de centjes die ze vraagt voor haar service willen uitgeven. 😁
 
Haar advertentie op redlights updaten gaat maar een simpel antwoord op mijn vraag lukt niet Als ze ander mannen ook zo behandeld dan hebben jullie veel geduld?
 
Met pijn in het hart ga ik afscheid nemen van de beste masseuse ooit. Ik ging er om de 2 weken. Ze gaat nu de prijzen van ella hanteren. Dus wat in lille 130 kostte gaat nu 160 worden. Dit is te veel voor de gewone werkman. Maar ik snap waarom ella deze prijzen gebruikt. Een luxe appartement huren voor enkel af en toe te masseren. En wij zijn de dupe. Er zijn grenzen voor mij
 
Met pijn in het hart ga ik afscheid nemen van de beste masseuse ooit. Ik ging er om de 2 weken. Ze gaat nu de prijzen van ella hanteren. Dus wat in lille 130 kostte gaat nu 160 worden. Dit is te veel voor de gewone werkman. Maar ik snap waarom ella deze prijzen gebruikt. Een luxe appartement huren voor enkel af en toe te masseren. En wij zijn de dupe. Er zijn grenzen voor mij
Dan is 140 zonder hoogtepunt?
 
Ik had morgen afspraak. Ze vroeg welk arrangement Ik wou. Dus ze gaat de streek van ella over nemen. 160 euro voor geen intiem, geen oraal. Heb afspraak afgezegd. Ze ging geen klanten verliezen zei ze... Mij alvast wel
Idem hier. De standaard massage die ze vroeger deed en top was kost opeens een stuk meer.
 
Als haar locatie duurder is, is dat toch normaal dat ze dat aan haar klanten doorrekent.
Ook tegenover haar collega is het eerlijker als ze dezelfde tarieven hanteren.

Als het te duur wordt moet ge misschien zelf wat meer aan uw fluit trekken. Dat is gratis 🤣🤣🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan