Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlleszins betaalbaar. Goeie tip.ik was voor €31,- klaar voor Chlamydia/Gonorroe test.
Krijg je de uitslag al na 90 min.
Ik zie de kosten op 62 euro staan op hun site
Zo te zien is de €62 versie met keel en anus swap erbij. De uitgebreidere versie zeg maar. En allebei i.c.m. Gonorroe test plus behandeling. Dat is een hele goede prijs voor een betrouwbare behandelaar.Krijg je de uitslag al na 90 min.
Ik zie de kosten op 62 euro staan op hun site
Dat staat ook gewoon op hun siteBelangrijke conclusie dus. Het is niet anoniem.
Niet eerst een QR-code gehaald op de site dus?gewoon binnengelopen.
Wat een ingewikkeld verhaal. Je kunt bij ZIZ gewoon aangeven of je wel of niet wil dat je huisarts pp de hoogte wordt gesteld. Logische gedachte is lijkt me dat niet iedereen (om hem of haar moverende redenen) niet wil dat zijn/haar huisarts weet wat er is uitgespookt. Vanwege schaamte of om eventuele partners - niet iedereen vertrouwt op de geheimhoudingsplicht. Daar tegenover staan degenen die daar niet bang voor (hoeven te) zijn noch beschaamd en het belang dat ergens bekend is wat voor medicijnen ze gebruiken voorrang geven.Wat er wel staat "maar je kan er voor kiezen dat de uitslag NIET naar je huisarts wordt verzonden".
Als dat zo is dan kan dat wel voordelen hebben. Stel je hebt een SOA opgelopen, en daardoor heeft je partner het ook opgelopen. Als jij je dan al hebt laten behandelen ben jij er vanaf, maar als je partner dan naar jouw huisarts gaat dan breng je deze (ondanks zijn zwijgplicht) wel in een hele lastige situatie. De vraag gaat gesteld worden "hoe kan je eraan gekomen zijn" als je partner dan niet weet dat het door jou is gekomen en dat wil je ook niet zeggen, als je je dan hebt laten behandelen bij je eigen huisarts dan weet die dat wel. Maar hij/zij moet dan vanwege privacy dan net alsof doen dat hij dat niet weet.
Op het moment dat jij je hebt laten testen en gelijk behandelen bij het ZIZ en je geeft dit niet door aan je huisarts en dit komt dus niet in je dossier terecht bij je huisarts lijkt me. Dan weet die dat dus niet, en breng je hem/haar dus niet in de verlegenheid.
En ik begrijp zeker dat je altijd je sekspartners op de hoogte moet stellen als je een soa hebt, dus graag geen discussie dat dit sowieso moet etc, daar gaat mijn bericht niet over.
Het gaat erover dat iemand naar de huisarts gaat om een soa, niet weet van wie die het heeft gekregen en diegenen zich daarom niet wil laten testen/behandelen bij dezelfde huisarts.
Ik weet zeker dat dit in de praktijk voor komt.