Recensie Zlatina, Alkmaar, Achterdam 2pg3k2 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oke, snap dat de meeste reacties gaan over het wel of niet aanwezig zijn van deze dame dus ik doe er nog één bovenop.
Weet iemand of ze er vandaag is zodat ik kan doen waar deze site voor bedoeld is, een recensie schrijven. 😀
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk dan gelukt om Zlatina te bezoeken. Haar diensten zijn inderdaad zeer goed te noemen en haar pijpkwaliteiten zijn top.
Ze doet wel erg aan upselling als je eenmaal binnen bent.
Standaard 50, pzc 20 extra.
Tijdens het pijpen wilde ik overgaan op 69 waarop ze zei dat dit extra kost. Gezien de positieve reacties hier dus mee ingestemd met wat extra diensten.
Al met al geen verkeerde afspraak, zal er nog wel een keer bezoeken maar dan alleen voor een pijpbeurt, hier is ze echt goed in.
 
Eindelijk dan gelukt om Zlatina te bezoeken. Haar diensten zijn inderdaad zeer goed te noemen en haar pijpkwaliteiten zijn top.
Ze doet wel erg aan upselling als je eenmaal binnen bent.
Standaard 50, pzc 20 extra.
Tijdens het pijpen wilde ik overgaan op 69 waarop ze zei dat dit extra kost. Gezien de positieve reacties hier dus mee ingestemd met wat extra diensten.
Al met al geen verkeerde afspraak, zal er nog wel een keer bezoeken maar dan alleen voor een pijpbeurt, hier is ze echt goed in.
Dit komt met me heel bekend voor bij haar. Weet na het lezen van jouw recensie dat ik haar in het verleden ook bezocht heb en dat upselling en extra viel me niet goed. Was ook een dame op de achterdam die haar bh niet uit wilde doen en dat ik daar extra voor moest betalen 🙈😂
 
Ik heb haar gister wsap gestuurd en net ook geen reactie. Over dat upselling heb ik geen last van mischien omdat ik daar jaren kom vanaf zandpadtijd al. Betaal echt goede prijzen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag was het rustig op de Dam.
Gelukkig trof ik Zlatina op 2pg3k2 die net haar gordijn open deed.
Het weerzien was heet. Ik ben al vaker bij haar geweest dus woorden waren overbodig.
Haar orale kunsten zijn nog onverminderd goed. We hebben na een lange pijpsessie enkele standjes van de kamasutra doorlopen. Ze is erg lenig😄.
Ik kreeg t wel heel warm daar met de cv op maximaal. Duurde daardoor wel lekker lang. voor de ontlading heeft ze m'n kleine harde vriend met haar handjes laten spugen. Die kunst beheerst ze heel goed.. Dus weer een goed bezoek.
Ze vertelde me niet meer elke dag te werken en regelmatig een of twee dagen vrij te nemen. Ook stopt ze meestal uiterlijk rond 10. ze begint rond middaguur.
Verklaart waarom enkele wanderbroeders haar niet aantroffen.
 
Vanmiddag trof ik haar. Heerlijk 69 gedaan. Jammer genoeg kwam ik wat snel klaar, maar ik mocht gewoon doorgaan haar te verwennen. Uiteindelijk kwam zij schokkend en trillend klaar. Loon naar werken dus.
Ik heb genoten, zij ook. Geen poging tot upselling trouwens.
Terzijde: wat is die Karperton toch een prut parkeergarage.
 
Die Karperton is ruk, en die mondharmonica en "Hé vriend, heb je een centje"- bedelaars zijn zo mogelijk nog vervelender.
Eigenaar Spar is ook klaar met die gasten.

Goed dat Zlatina geen pogingen tot upselling deed. Ik hou daar persoonlijk niet van. Werkt bij mij ook niet, ik heb een dame niet nodig om te beslissen wat ik wel of niet wil.
 
Bij Zlatina aan de deur geweest maar ze beweerde geen pzc te doen dus helaas niet de vergelijking met Elena kunnen maken (misschien alleen bij bekenden?). Verder een beetje verlaten treurige bedoening op de dam rond 17:00 dus met volle zak weer naar huis helaas.
 
Bij Zlatina aan de deur geweest maar ze beweerde geen pzc te doen dus helaas niet de vergelijking met Elena kunnen maken (misschien alleen bij bekenden?). Verder een beetje verlaten treurige bedoening op de dam rond 17:00 dus met volle zak weer naar huis helaas.
Als je een paar keer vaker geweest bent bij Zlatina nog eens vragen. Had ik ook met beffen de eerste keer, deed ze nooit loog ze. Nu geen enkel probleem meer (20 extra). Een paar keer pijpen met kom je wel overheen want dat doet ze zo goed dat het beter voelt dan 90% van de andere dames die zonder cd pijpen, Elena incluis (ok misschien tenzij je cim wilt; Zlatina is ook veel aardiger en vrolijker dan Elena, die altijd wat afstandelijks heeft).
En aan de deur vragen levert sowieso vaak minder op dan binnen bij de meeste dames. Al kan het voor de prijs voor extra's of langer dan wel weer eens gunstiger zijn als de zaken slecht gaan; je kunt makkelijker een laatste bod doen en anders doorlopen (kunt je als het niet werkt altijd nog bedenken en terugkomen). Bij Zlatina werkt dat soort dingen trouwens wschl niet, die overleeft een dipje in de business wel…genoeg trouwe klanten…

Zonde trouwens om weer onverrichterzake terug te gaan. Er zijn echt nog wel genoeg dames de moeite van een bezoekje waard en ze beginnen ook terug te komen van vakantie.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Normaal gesproken wandel ik niet in Alkmaar maar was erg nieuwsgierig geworden naar deze Zlatina door de reviews... het aanbod was beperkt en ze zat in haar kamer dus korte babbel en hier had ik een goed gevoel bij dus naar binnen. Eenmaal binnen blijft ze spontaan en creëert een fijne sfeer. Na het uitkleden waarbij je ziet hoe ontzettend lekker lichaam ze heeft eindelijk gaan liggen. Condoom erom en toen begon het pijpwerk... dit was inderdaad zeer goed... gevarieerd en diep met genoeg speeksel... ook kan je lekker aan die mega boobs zitten terwijl ze pijpt.. ook is ze er niet vies van als je haar mond hard neukt met pijpen. Daarna snel door naar doggy. Hierbij heeft ze een heerlijke zachte kont en geniet ze er echt van als je haar steeds harder neukt.. na een paar min werd ze daadwerkelijk nat. Snel over naar missio waarbij ze goed gaat liggen en je haar diep kan neuken je voelt haar natter worden en haar g spot opzwellen. Ze hield die tieten tegen elkaar terwijl ik haar neukte en keek me kreunend aan ik hield het echt niet meer. Heerlijk klaargekomen daarna uitgebreide aftertalk en met 3 kusjes weer vertrokken.

Al met al een prima dame voor de Achterdam en zeker een bezoekje waard. Ik denk als je er vaker bezoekt ze nog geiler gaat doen dus mij ziet ze nog wel terug.

Groet,

The Fishermen
 
Vandaag weer eens bij Zlatina geweest. Was weer een prima bezoekje, zie mijn eerdere recensie. Vandaag na staand knuffelen en het bekende uitstekende pijpwerk (mc) neuken in cowgirl (of girl on top) wat ze heel lekker deed met het nodige schroefwerk en schuurwerk. Daarna afgemaakt in doggy. Ze is er pas sinds een pasr dagen weer, op vakantie geweest, en over 2 weken gaat ze weer opnieuw met vakantie. Dus liefhebbers, profiteer ervan. Maar ik denk dat die allemaal al een rechtstreeks lijntje met haar hebben. O ja, in de namiddag pauzeert Zlatina meestal een paar uurtjes, om daarna de hele avond te blijven. In elk geval momenteel.
Erg leuke, lekkere én gezellige dame.
 
Ben er ook geweest rond half 1 vannacht ga geen recensie schrijven is toch vaak hetzelfde. Ze had wel weer haar zwarte visnetkousen aan met zwart wat haar geil staat met der dikke kont en dikke tieten. ze gaat 12 november weer voor paar weken naar haar thuisland. Haar nieuwe haarlook staat er ook goed vind ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan