Recensie Zoé, Oostende 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mannen, ik heb wat hulp nodig
Ik heb hier natuurlijk ook nog maar weinig ervaring.
Ik kan de juiste link niet vinden. Hoe vind ik haar gegevens zonder door 100 berichten te moeten rollen? Er moet toch een andere techniek bestaan dan door alles te scrollen.
Ik zal u een techniek leren, maar ik moet @Some toch wel bijtreden dat ge erg lui zijt…

't Is heel simpel: links bovenaan klikt ge op het vergrootglas, typt "redlights" en selecteert "dit onderwerp". Voila.
IMG_9643.jpeg

Het is te hopen dat ge deze vraag nooit meer stelt, want ge zijt nu opgeleid 😉
 
Deze week Zoe,Oostende, terug actief gevonden op redlights.Vlug een afspraak geboekt voor vandaag,zaterdag om 14 u.Adres doorgekregen van het appartement.Nog geen nummer of verdieping.
Op het afgesproken uur was de dame niet bereikbaar.Na verschillende pogingen afgedropen, een uur verplaatsing en 20 minuten verwonderd en ontgoocheld in de mens in kwestie,voor niks!
Jullie zijn verwittigd!😢😢😢😢😢
Is idd balen 😞
 
Deze week Zoe,Oostende, terug actief gevonden op redlights.Vlug een afspraak geboekt voor vandaag,zaterdag om 14 u.Adres doorgekregen van het appartement.Nog geen nummer of verdieping.
Op het afgesproken uur was de dame niet bereikbaar.Na verschillende pogingen afgedropen, een uur verplaatsing en 20 minuten verwonderd en ontgoocheld in de mens in kwestie,voor niks!
Jullie zijn verwittigd!😢😢😢😢😢

Vreemd. In 10 jaar tijd alles samen een keer of 20 met haar afgesproken nog nooit meegemaakt. Op 1 uitzondering na. Ze had mijn afspraak verwisseld met die van iemand anders en toch heeft ze er alles aan gedaan om mij nog te ontvangen. Al altijd stipt en correct ontvangen geweest.

Op haar redlights profiel staat er ook wel duidelijk dat ze enkel van maandag tot vrijdag ontvangt, behalve de woensdag en het weekend. Raar verhaal van iemand die daarvoor speciaal een account aanmaakt om dit te komen vertellen, na 4 pagina's met lovende recensies over haar.

Brute pech of verkeerde communicatie? Of ...
 
Het siert jou dat je zo een grote fan bent van de dame in kwestie.
Het siert jou dat je een actieve wandelaar bent met heel wat meer ervaring, ook schrijfervaring, dan ik.
Ik zet mijn eerste stapjes en heb idd net een account aangemaakt om mijn frustratie te melden.
Denk je heus dat ik dat zomaar uit mijn duim zuig?
Jammer dat,volgens de contractvoorwaarden met deze side, geen printscreens van het communicatieverkeer via verschillende kanalen kunnen getoond worden.Ongelovige Thomassen zouden de waarheid van mijn versie kunnen lezen.
Einde discussie voor mij: na een duidelijk afspraak,jawel op zaterdag, liet de dame mij in de steek.En na diverse pogingen om haar te bereiken,een half uur aan een stuk, bleef ik daar staan blinken op de zeedijk van Mariakerke!😢😢😢😢
 
Het siert jou dat je zo een grote fan bent van de dame in kwestie.
Het siert jou dat je een actieve wandelaar bent met heel wat meer ervaring, ook schrijfervaring, dan ik.
Ik zet mijn eerste stapjes en heb idd net een account aangemaakt om mijn frustratie te melden.
Denk je heus dat ik dat zomaar uit mijn duim zuig?
Jammer dat,volgens de contractvoorwaarden met deze side, geen printscreens van het communicatieverkeer via verschillende kanalen kunnen getoond worden.Ongelovige Thomassen zouden de waarheid van mijn versie kunnen lezen.
Einde discussie voor mij: na een duidelijk afspraak,jawel op zaterdag, liet de dame mij in de steek.En na diverse pogingen om haar te bereiken,een half uur aan een stuk, bleef ik daar staan blinken op de zeedijk van Mariakerke!😢😢😢😢

Bij zowel mijn vaste als bij nieuwe ga ik altijd hinten dat op de dag van de afspraak ik een berichtje stuur alvorens ik in de wagen stap. Als ik geen antwoord ontvang dan vertrek ik niet.
 
Deze week Zoe,Oostende, terug actief gevonden op redlights.Vlug een afspraak geboekt voor vandaag,zaterdag om 14 u.Adres doorgekregen van het appartement.Nog geen nummer of verdieping.
Op het afgesproken uur was de dame niet bereikbaar.Na verschillende pogingen afgedropen, een uur verplaatsing en 20 minuten verwonderd en ontgoocheld in de mens in kwestie,voor niks!
Jullie zijn verwittigd!😢😢😢😢😢
Nu toch wel toevallig juist hetzelfde meegemaakt. Dag voordien is de afspraak nog bevestigd door haar en de dag zelf vergeten. Nam wel op en excuseerde zich voor de vergissing. Qua agenda beheer stel ik me toch serieuze vragen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Squirting
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoe is nog niet gestopt. Bij mij geen probleem om af te spreken. Ben ook vaste klant bij haar. Het is steeds fantastische sex met haar. Hoe meer je gaat hoe geiler ze is. Het beste in Oostende.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zo-prive-xxx.html
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begin december eindelijk nog eens kunnen langsgaan bij Zoé. Opende de deur met een brede glimlach en in een doorschijnende zwarte catsuit. Meteen een prachtig zicht op haar mooie lijf. Wat blijft ze er steeds super knap uitzien.

Stevig zoen bij het binnenkomen, financiële geregeld en wasje gedaan in de badkamer. Daarna werd het uurtje volgemaakt zoals ik het gewoon ben bij haar. Heerlijk pijpen, kussen, verschillende standjes en heeft ze mij lekker laten klaarkomen. Altijd een plezier om hier langs te komen, al 10 jaar m'n favoriete dvp in West-Vlaanderen. 1 van de weinige waar ik mezelf kan zijn en rustig m'n ding mag en kan doen. Topper!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs geleden bij Zoé geweest. In tegenstelling tot wat ik hier lees zeer makkelijk kunnen afspreken. Via WA dag ervoor berichtje gestuurd en uur overeen gekomen voor de dag nadien. Op de dag van de afspraak even nog berichtje ter bevestiging. Zoé bevestigde het uur en geeft je duidelijke instructies waar je moet zijn.

Zoé zelf dan… in een woord "Wauw". Geweldig knappe vrouw, mooi opgemaakt, zeer mooi gezicht en het perfecte lichaam. Ze is ook heel sociaal en praat wel veel maar dat stoorde mij niet. Ideaal voor de meer timide bezoeker… er zal nooit een ongemakkelijke stilte vallen met haar. We hadden meteen een klik.

En wat een geil ding in bed! Heerlijk tongzoenen waarna ze zich op mijn pik stortte. Na een korte pijpbeurt kwam ze op mijn gezicht zitten om dat heerlijke poesje te tonen en te laten likken. We gingen verder in 69 en een beetje later zette ze zich een beetje recht, begon zichzelf te vingeren en squirtte me helemaal onder… zalig.
Ik wil je voelen, ik wil neuken riep ze. Een condoom aangedaan en haar stevig genomen in verschillende standjes. Je mag ze stevig neuken, daar geniet dit lekker sletje wel van.
Ik wou nog niet klaarkomen dus even een pauze ingelast en samen sigaretje gerookt.

Terug op bed bood ze me haar heerlijke borsten aan terwijl ik haar vingerde en voelde dat haar kutje terug lekker nat werd. Wat een geile lekker vrouw.
Ik wil je pijpen zei ze en ze stortte zich terug op mijn lul. Een goede pijpbeurt met het nodige spuug en aandacht voor de ballen… genieten.
Beiden terug zin om te neuken! Opnieuw verschillende standjes… lekker diep en hard… spuit mijn geil kutje vol riep ze.

Na het klaarkomen en opfrissen nog een leuke babbel (toffe vrouw toch wel) en na iets meer dan een uur buiten.

Conclusie: geweldig mooie vrouw en een beest in bed.
Ik denk dat als je hier vaker komt tot nog geilere seks kan leiden.
Wat een topper! Iets hogere prijsklasse maar dat is ze zeker waard. Mij ziet ze zeker terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
370
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week mezelf eens in de watten gelegd en Zoé naar mijn hotel laten komen.
Zodra ik de deur opendeed wist ik dat het snor zat, wat een prachtvrouw.
Al het positieve dat hierboven gezegd is kan ik alleen maar bevestigen. Goedlachs, fit, lief, speels, geil,... echt wel het totaalpakket.
2x zalig klaargekomen en de beste 69 die ik ooit mocht beleven, wat een fantastische dame. Behandel deze parel met alle respect.
 
Ik heb Zoë vaak bezocht toen ze bij Privé Brenda rond Gistel zat. Is wel al jaren geleden. Ze was toen een jonge topper.
Ik hoop dat ze vandaag niet te te professioneel is geworden.
Want ik zou haar binnenkort eens willen bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan