Recensie Zoé, Oostende 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
380
Eindelijk ... na net geen 2 jaar nog eens een trio date kunnen regelen met mijn vrouw en Zoé. Het was alvast een blij weerzien en we kregen allebei een stevige tongzoen bij het binnenkomen.

Kort wat bijpraten en niet veel later stonden beide dames voor mij in zeer aantrekkelijke lingerie. Een stevige tongzoen bij m'n vrouw en Zoe begon mijn harde lul onmiddelijk stevig te pijpen. De toon was meteen gezet voor een heet uurtje..

Eenmaal in de kamer kwamen ze allebei op hun knieën voor mij zitten op bed en namen ze om beurt mijn lul in hun mondje en tongzoenden ze tussendoor met elkaar. De temperatuur steeg alleen maar en de verschillende standjes volgden elkaar op en ik werd geiler met de minuut.

Ik heb ze allebei om beurt stevig mogen neuken in verschillende standjes, beide mogen beffen, vingeren, tongzoenen ... stevige kletsen tegen hun sexy kontjes.

Ik zou nog even kunnen doorgaan om alles in detail te vertellen en hoe lekker deze date was ....maar als afsluiter heb ik m'n vrouwtje stevig geduwd en heb ik haar kutje volledig volgespoten ... enkele fantasieën zijn alvast afgevinkt na dit geweldig uurtje. En nu is het weer wat sparen voor een volgende date. Ik kon het niet geiler bedenken en alle credits naar mn vrouw en Zoé om mij een uur lang te doen genieten en mij alles te geven wat ze te bieden hadden. Ik mag van geluk spreken dat ze een heel goede klik met elkaar hebben en dat alles zo complexloos kan verlopen dit is absoluut voor herhaling vatbaar en een dikke aanrader voor andere geile koppels.

Terug
Bovenaan Onderaan