Recensie Zoë Brasschaat/Dendermonde 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ayrton

Stamgast
Forumpionier
353
09/07/21
204
65
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zoe-new-baby-doll-100-real.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was vandaag haar laatste dag in dendermonde en omdat ze morgen in Brasschaat zit, zet ik deze maar in Antwerpen.
Is niet de dame in de foto's want deze zoë heeft geen valse borsten en omdat het nog een knappe dame was, ben ik toch maar gebleven.

Kleine slanke dame met een mooi gevormd kontje en kleine mooie borsten.
Tof in de omgang ( Engels basis) en goedlachs.
Pzc doet ze niet wat wel in de advertentie stond.
Al bij al goede ervaring.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
TL;DR
Niet de dame van de foto's, maar wél de moeite. Herhalingsgevaar voor mij.

Recensie
Ik kan inderdaad bevestigen dat het niet de dame van de foto's is, maar het toch nog om een vrij aantrekkelijke vrouw gaat (subjectief). Op zich altijd een lichte teleurstelling als je constateert dat het "not as advertised" is, maar bon je probeert er steeds het beste van te maken en de perfecte looks is natuurlijk ook lang niet alles. Hygiene was top, goede en nette locatie (in Brasschaat), ze spreekt goed Engels en is aangenaam in omgang.

Aangekomen in de slaapkamer en kledij ontdaan vroeg ze me voor eerst even op mijn buik te liggen zodat ze me een massage kon geven. Die was ok, en hielp me om in het moment te komen, maar niet de reden van mijn komst. Na omgedraaid te hebben op mijn rug begon ze me te pijpen (met condoom) waarbij ze ook heel veel aandacht had voor mijn ballen. Super lekker van genoten en staalhard van geworden. Ze kijkt je ook constant geil aan als ze je pijpt...

Dan was het mijn beurt. Als je ze likt en vingert lijkt ze ook te genieten en met wat spanking er bij nog meer (zo leek het toch althans). Dan kon ik me niet meer houden en heb ik het afgemaakt in doggie (met condoom). Haar hard beuken vond ze alles behalve erg.

Ze ruimt alles netjes op en je kan eventueel douchen na afloop (of op voorhand kon ook). Nog even wat small talk en weer vertrokken. Als ik weer eens in Brasschaat moet zijn en ze is beschikbaar is er best wel wat herhalingsgevaar voor mij.

PS: Haar advertentie is offline dus even zonder link voorlopig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan