Recensie Zoë Nederlandse meid, Delft 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jhonnycash

Newbie
7
02/06/22
7
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lieve-jonge-meid-nederlands-gfe-_7676006
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoals beloofd in een ander topic hierbij de recensie van het bezoek welke ik heb gehad van Zoë, een leuke frisse Hollandse spring in het veld van midden 20.
Keurig op het afgesproken tijdstip ging de deurbel, en daar stond ze, met uitgestrekte arm en 3 dikke kussen werd ik begroet. Het verbaasde me hoe ontwapend ze is, alle spanning viel direct van me af en het voelde alsof we elkaar al even kende, daar ikzelf wat timide ben, nam zij al snel de leiding. In de slaapkamer was dit niet anders, ze zoent vol passie, en haar orale kunsten (pzc) zijn erg goed te noemen, moest me inhouden niet direct te komen. Het intieme gedeelte mankeert ook weinig, ze neukt erg lekker mee en is niet vies van een tik op haar billen! Al met al een zeer geslaagde date, ze gaat mij vaker zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Soft SM
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beste allemaal,

Altijd een trouwe lezer van het forum geweest, maar nu toch het heft in handen genomen mn opgedane kennis met jullie te delen over mijn bezoekjes aan en bezoekjes van menig dame!
Zo heb ik afgelopen weekend afgesproken met Zoë, een dame van midden 20. Op het afgesproken tijdstip ging de deurbel, en daar stond ze… gekleed is een zomers jurkje, zag ze er al stralend uit. Eerst even gezellig wat gedronken en gekletst op de bank, wat een spontane meid met ook nog eens de benodigde inhoud! Daarna naar de slaapkamer gegaan, en hier begon het met een passionele kus, waarna ze afdaalde en mij heerlijk oraal begon te verwennen, wat ze echt fantastisch deed! Hierna haar lekker doorgeneukt in verschillende standjes en spuitend over haar borsten klaargekomen! Absoluut voor herhaling vatbaar, met zoë hebben we er een parel bij!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lieve-jonge-meid-nederlands-gfe-_7676006
Totale kosten (in euro)
650
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met Zoë. De afspraak was snel gemaakt en op de afspraak zelf werd ik positief verrast door een leuke vlotte meid waarmee je makkelijk kunt babbelen.

Na een tijdje in bed beland en daar bleek Zoë niet alleen heel aantrekkelijk, maar ook een prettige bedpartner. Lekker tongzoenen, knuffelen en strelen op de juiste plekjes. Een zeer goede pijpbeurt en daarna Zoë on-top is een verademing. Lekker rustig en lang doorneuken is dan prima vol te houden, Zoë doet lekker mee.

We hadden de tijd, we hebben dus uitgebreid kunnen genieten. Zoë is er echt op gericht om je het naar de zin te maken. Natuurlijk een professional, maar zeker een zeer prettig gezelschap om wat uurtjes mee te vertoeven. Kortom, haar nummer heb ik maar even bewaard voor een volgende sessie.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lieve-jonge-meid-nederlands-gfe-_7676006
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb afgelopen jaren meermaals met Zoë afgesproken. Meeste dates zijn prima met haar. Een jonge, blonde, slanke dame die 'zomaar' je buurvrouw kan zijn.

De dates houd ik altijd in een hotel. Vrijwel na binnenkomst zijn we onder het genot van een glas wijn aan het praten over van alles en nog wat.

Het pijpen doet ze prima zonder condoom en redelijk diep. Speeksel is ze ook niet zuinig mee.

Intieme gedeelte is eveneens bovengemiddeld.

Prijs-kwaliteitverhouding is prima.

Herhalingsgevaar: 7/10

Los van de recensie zijn er een tweetal redenen waardoor ik niet meer afspreek met Zoë:

- Ben uitgekeken op haar;

- //Mod edit, geen geruchten aub.

Deze twee redenen heb ik expres na het herhalingsgevaar beschreven om het zo eerlijk mogelijk te beoordelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan