WHEM Zoëy Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met Zoëy uit Arnhem.. bied zich aan op Twitter,

https://twitter.com/geilezoey?s=21&t=2qR1iLsuS0d6Q-ldEh80JA
Ik zou afgelopen week een afspraak met haar hebben, ware het dat mijn werkgever plots de werkplanning had aangepast dat ik het moest afzeggen (naar mijn idee op tijd).
Vervolgens kreeg ik een bericht dat ze het maar raar vond dat ik deze vraag hier heb gesteld , en ik werd geblokkeerd. 🤷🏼‍♂️
De date ervaring kan ik dus niet delen, hoop dat het anderen wel lukt om iets af te spreken .
 
Mannen trap hier niet in, ik heb afspraak gemaakt, en het klopt inderdaad vooraf betalen, dat wekt al argwaan. Toch maar gedaan, en niet komen opdagen. Ook gelijk geblokkeerd op twitter door haar. Ze licht je dus gewoon op !!
 
Waarschijnlijk is er iets voorgevallen waar je t niet mee eens was waarom zou ze jou oplichten en een ander niet???
Nee hoor, er waren geen dingen waar we het oneens over waren, en als dat al zo zou zijn is dat nog geen reden om iemand maar op te lichten want het geld krijg ik niet terug. Je kan haar wel enorm gaan verdedigen maar ik waarschuw anderen gewoon voor haar !
 
Via Twitter contact gelegd. je kan haar niet bellen, ze heft geen skype of kik. Ze wil eerst via de app verse €100. want dan weet ze dat je te vertrouwen bent.
Toen ik een vraag stelde werd ik gelijk geblokt.
Vooraf betalen =fake
 
Vooraf betalen riekt altijd naar foute praktijken.
Daar hoeft koffie1 geen bewijs voor te leveren.
Die toon ook van je, xitzmyx.
Alsof iemand aan jou verantwoording schuldig is…☺️
1 iemand is zijn geld kwijt, de ander is geblokt na het stellen van een vraag over geld.
Do the math.
 
Blijkbaar. Je doet net of het onmogelijk is dat iemand wordt geblokt/opgelicht als dat bij jou niet gebeurt.
Alles kan hoor. Er gebeuren wel gekkere dingen.

En: dat jij bewijs vraagt suggereert dat je belangen hebt bij deze dame. Anders zou het je worst wezen.
 
Deze meid exposed Idd alle overduidelijke fake profielen, waarschijnlijk vooral om zelf betrouwbaar over te komen. Maargoed dat hoef ik @xitzmyx of mag ik je gewoon Zoëy noemen niet uit te leggen natuurlijk. Vooruit betalen is bijna altijd een faker.
 
ik ben ook bij deze meid langs geweest, dus t zal jou als zogenaamde oudgediende netjes staan om zelf normaal te reageren, iemand fake noemen zonder bewijs met zn allen, lekker zo een meid dr carriere verpesten... treurig
Dit heeft niks met fake te maken hoor.
Als je hier oudgediende bent weet je iig dat vooraf betalen ALTIJD ellende brengt. Er is geen klant te vinden die vooraf heeft betaald EN een date heeft gehad.
Dat is pas treurig en gewoon een feit.

Waarbij ik verder nog steeds niks over Zoey zeg. Als ze per vandaag stopt met vooraf betalen is er niks aan de hand. En misschien zijn degenen die geweigerd zijn ook raar en onbetrouwbaar.
Ik heb geen idee. Vast, want vooraf betalen doet geen zinnig mens.

Verder wens ik Zoey alle succes toe hoor.
 
En de volgende faker van twitter: @sannexxx_19
Eerst online, plotseling kan ze ook ontvangen, moet je wel vooraf €40 via tikkie betalen.
Geeft spontaan haar adres koopappartement in stad op de Veluwe.
Dat kan ze nooit betalen op haar 19e jaar.
Fake dus.
 
En de volgende faker van twitter: @sannexxx_19
Eerst online, plotseling kan ze ook ontvangen, moet je wel vooraf €40 via tikkie betalen.
Geeft spontaan haar adres koopappartement in stad op de Veluwe.
Dat kan ze nooit betalen op haar 19e jaar.
Fake dus.
150€ per uur vraagt ze. Heel verleidelijk ook, want ze is best knap. Maar het is een fakerd dus
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan