Recensie Zoe, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

xqc

Newbie
19
09/01/23
30
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9015655-zoe
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag Zoe ontmoet. Dame ontvangt in Amsterdam Zuid-Oost. Het is precies de dame van de foto's, geen filter of ander persoon en ze zag er voor mij ontzettend goed uit. Communicatie via de booker was wel wat gebrekkig. Op locatie opeens geen communicatie meer voor zeker een half uur/3 kwartier, wat wel vaker gebeurt bij mij, maarja toch wel gewacht. Uiteindelijk toch een bericht gekregen met huisnummer. Enige nadeel was wel met de booker dat ik opeens mijn live-locatie moest delen? Nooit gehad en vond het ook ontzettend verdacht, maarja ik dacht van fuck it. Bij aankomst was het wel een schoon apartment.

Bij binnenkomst meteen de betaling en lekker samen onder de douche waar ze mij pijpte zonder PZC(inbegrepen). Pijpte niet diep, maar nam wel lekker haar tijd. En dan vervolgens weer op het bed. Ze heeft een lekker slank lichaam, met de tattoo's uit de foto's, niet per sé super dun, maar zeker weten niet dik of molling en een mooi klein gezicht. Ik vond het een top ervaring, erg intiem en goede service. Non-stop zoenen(ook inbegrepen) en jezus wat kan ze je rijden. Haar in een paar verschillende posities genomen en daarna klaargekomen. Ik had het gevoel dat ik zo'n beetje alles met haar kon doen en ze deed ook lekker mee. Ze is ook totaal geen klokkenkijker en ik was daar zeker voor zo'n 45 minuten ipv 30.

Herhalingsgevaar voor mij zeker!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9015655-zoe
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben er geweest. Ze ontvangt in een appartement, zoals aangegeven is het de dame van de foto en ik trof haar net wakker aan.

Ik herken het verhaal uit de recensie eigenlijk niet van douchen of tongzoenen / zoenen was geen sprake. Pijpen deed ze dan wel weer prima. De klik was er gewoon niet. Wekkertje werd gezet en het was klaar toen de wekker ging. Ik was wat vertraagd en ze had denk ik geen nieuwe klant. Heb het maar gelaten...
Volgende date wordt vast weer beter ;)
 
Ben er geweest. Ze ontvangt in een appartement, zoals aangegeven is het de dame van de foto en ik trof haar net wakker aan.

Ik herken het verhaal uit de recensie eigenlijk niet van douchen of tongzoenen / zoenen was geen sprake. Pijpen deed ze dan wel weer prima. De klik was er gewoon niet. Wekkertje werd gezet en het was klaar toen de wekker ging. Ik was wat vertraagd en ze had denk ik geen nieuwe klant. Heb het maar gelaten...
Volgende date wordt vast weer beter ;)
Dat is wel apart dan, toen ik vroeg als we konden zoenen vond ze het helemaal prima(ik had ook geen tongzoenen) en samen onder de douche. Bij mij was er ook helemaal geen wekker of iets. Misschien iets recent veranderd?
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel apart dan, toen ik vroeg als we konden zoenen vond ze het helemaal prima(ik had ook geen tongzoenen) en samen onder de douche. Bij mij was er ook helemaal geen wekker of iets. Misschien iets recent veranderd?
Geen idee. Jou opgevallen dat er een hond was? Bij mij was de hond buiten met het vriendje of pimp. Wellicht dat hij er bij jou niet was?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan