WHEM Zoe, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is blijkbaar webcammodel, fotosearch geeft meerdere hits op profielen op camsites. Ook naar advertenties van redlights, misschien dat er bij de Belgen al wat over haar te vinden is.
 
Moeilijk in te schatten. Een beetje succesvol cammodel verdient in Colombia heel behoorlijk. Genoeg om geen prostitutie carrière te hoeven beginnen.
Maar op Livejasmin heeft ze blijkbaar al meer dan 6 maanden niet meer gewerkt. Dit zegt niet alles, misschien werkte ze meer op andere sites. Niet alle foto's zijn terug te vinden op het Livejasmin account, dus een eventuele faker heeft dus ook niet zomaar daar alle foto's vandaan. Irl valt een faker ook wel heel simpel door de mand met die tattoos.

Op OnlyFans was ze dan wel nog recenter actief:
 
LiveJasmin is idd tot 7 maanden terug, maar wel 4 jaar lang...
Foto's genoeg daar, maar idd...niet alle foto's van het Kinky profiel.

Ja, OF account had ik ook gevonden. Maar kan niets zien, ben daar immers geen lid (van).

Heb nu via Whatsapp maar wat vragen gesteld. Eens zien wat er terugkomt.
 
Je kan wel op OnlyFans zien dat de laatste post in maart was, hoef je geen lid van het account te zijn. Lijkt me overigens geen account waarmee ze veel verdient.

Voor wat het waard is: ik ken behoorlijk wat Colombiaanse cammodellen, maar geen die dvp zijn geworden.

Ongeveer 4 jaar cammen komt meer overeen met iemand die daar leuk de studie mee bekostigd heeft en nu een meer normale baan heeft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan