- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Zoe
Afgelopen winter uit nieuwsgierigheid afgesproken met zoe, omdat ik van de foto's wel enthousiast werd.
Ik had het idee aan de hand van de foto's dat het misschien wel een jonge 20er was, maar dat bleek niet helemaal het geval eerder 30-35.
De date zelf ervaarde ik niet echt een hele grote seksuele klik, het kwam allemaal een beetje routine\afwerken over.
De seksuele klik of spanning was er niet, blijkbaar was de match er gewoon niet tussen ons.
Slechte date? niet per se maar voor mij geen herhalingsgevaar, en naar mijn mening meer een dame voor een date van 30 minuten dan een uur of langer.
Maar misschien hebben anderen een wat betere ervaring met haar gehad.
Ik had het idee aan de hand van de foto's dat het misschien wel een jonge 20er was, maar dat bleek niet helemaal het geval eerder 30-35.
De date zelf ervaarde ik niet echt een hele grote seksuele klik, het kwam allemaal een beetje routine\afwerken over.
De seksuele klik of spanning was er niet, blijkbaar was de match er gewoon niet tussen ons.
Slechte date? niet per se maar voor mij geen herhalingsgevaar, en naar mijn mening meer een dame voor een date van 30 minuten dan een uur of langer.
Maar misschien hebben anderen een wat betere ervaring met haar gehad.
Laatst bewerkt: