Recensie Zoe/Lara, Harderwijk 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Walkman

Newbie
19
06/10/22
7
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3903350-zoe
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een zeer tegenvallende date. Ontvangstlocatie was in een woonwijk. De buren zagen mij buiten wachten totdat er werd open gedaan. Het rook niet heel fris binnen.

Ik heb op de whatsapp pzc afgesproken voor 40 euro extra. Ze adverteert er ook mee in haar kinky advertentie. Eenmaal aangekomen is dat niet mogelijk. Nou goed toch betaald voor 1 uur en begonnen. Eenmaal op bed begon de hel en deed alles opeens zeer en mocht ik niks aanraken.

Tweede ronde wou ze niet doen. Toen ik vroeg waarom zei ze: ja je mag maar 1 keer klaarkomen in een uur. Ik was stom verbaasd en zei tegen haar: dat is niet hoe het werkt. Maar zij bleef aanhouden dat het is wat het is. Nog gevraagd of ik een deel van het geld terug kon krijgen maar dat kon ook niet. Aangekleed en maar weg gegaan. Ik was hooguit 15-20 minuten binnen.

Deze dame moeten jullie 100% vermijden. Dit is gewoon pure zonde van je geld en tijd.


Deze dame werkt op hetzelfde adres. Het zou me niet verbazen als ze dezelfde werkwijze hanteert.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan