Zoeken op advertentienummer, het kán!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pol

Newbie
Forumpionier
24
07/07/21
29
Beste forumleden,

Een van de veelgevraagde opties, is het zoeken op advertentienummer.
Dit is handig (of zelfs een must) voor zoektochten, het voorkomen van dubbele topics, of überhaupt bij het plaatsen van een topic/discussie etc.

Het goede nieuws: dit kán gewoon (y)

Hiervoor is echter wel jullie hulp nodig, dit scheelt veel werk achteraf maar belangrijker: je krijgt te zien wat je zoekt (mits er een topic over bestaat).

Hoe? Eenvoudig: Vul bij het plaatsen van een recensie, een zgn. 'tag' in (zijnde het advertentienummer).

Dit veld is hier voor bedoeld, maar wordt wellicht over heen gelezen:

1626205522069.png




Voorbeeld

Hier is geen tag ingevuld, deze zal dan ook niet worden gevonden wanneer gezocht wordt op advertentienummer:

1626205074050.png


Hier heb ik hem toegevoegd, iets wat we allemaal kunnen:

1626205117574.png


Wanneer er vervolgens gezocht wordt op het advertentienummer van Veronika (520952), dan zal deze wél worden gevonden:

zoeken op tag.jpg


Hoe beter dit veld wordt gebruikt, hoe beter de zoekresultaten :)

(zie ook: https://www.girlsreview.nl/threads/spelregels-recensies.79/ )


pol.jpg
 
Mooi dat het kan, hoop dat veel leden dit lezen en gebruiken.
Kan het trouwens dat een advertentienummer zowel op Kinky als op Sexjobs voorkomt?
 
Tags kunnen ook nu :)
Kan het kloppen dat je bij andere geen tag toe kunt voegen?

Het lukte me wel om hier twee tags bij te plaatsen:

Maar hier dus niet:
 
Kan het kloppen dat je bij andere geen tag toe kunt voegen?

Het lukte me wel om hier twee tags bij te plaatsen:

Maar hier dus niet:
Zou het plaatsen van tags bij topics van anderen veel gebruikt worden?
 
Zou het plaatsen van tags bij topics van anderen veel gebruikt worden?

Lastig te zeggen, weet ook niet of het voor meer vervuiling gaat zorgen dan dat het oplevert als het voor iedere user mogelijk wordt. Of het veel gebruikt wordt hand af van de mindset van de gebruikers en durf ik niet te zeggen. Voor de dames die ik volg/op mijn lijstje staan zou het zeker meerwaarde hebben en toevoegen. Dan is een vraag waar zit y of heeft iemand ervaring met x met een eventueel recensietopic nog gemakkelijker gemaakt. Gezien ik niet verwacht dat beide topics door dezelfde OP gemaakt worden. Echter, moet zoiets niet extra veel correctie werk voor mods opleveren, dan kun je het namelijk beter niet doen.
 
Zou het plaatsen van tags bij topics van anderen veel gebruikt worden?
Het zou zeker zijn nut kunnen hebben. Maar als een lid zich vergist in de Dame, dan "vergist" de zoekmachine zich meteen ook. Voor de moderators een hoop werk om de fout te vinden. Beter dat de betreffende moderator bericht één aanpast aan de hand van een nieuwe link.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan