Recensie Zoey, Landen (Sint-Truiden) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
19
10/09/21
17
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://www.afspraakjes.com/?pagina=GetAddByID&Advertentie={3F6E8BF7-0E83-4276-BA04-EC4706E985B6}
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik post niet zoveel, maar deze ervaring wil ik wel delen.

Zoey is een (echte) huismoeder van ergens in de 40 en kan je hier vinden:
http://www.afspraakjes.com/?pagina=GetAddByID&Advertentie={3F6E8BF7-0E83-4276-BA04-EC4706E985B6}

Haar foto zegt genoeg, ze is best mollig. Maar 't is een eerlijke vrouw die zo je buur kan zijn en waar je nu eens een echte GFE kunt mee hebben. Ik had kort na de middag afgesproken, haar man was net vertrokken naar zijn werk, en ze was best wel nerveus dat hij onverwacht zou terug keren. Mijn broek en schoenen bleven alvast binnen handbereik mocht dit zo zijn. Hij raakt haar nog amper aan en ze heeft behoefte aan affectie en aanraking en zoekt die dan maar via deze weg.

Even een paar dingen duidelijk maken. Vooreerst, ze pijpt niet, slechte ervaring mee en daarom niet. Ze is zo koel als een ijskast in't begin, ligt met slip en bh aan op't bed en beweegt nauwelijks. Ze praat veel, heel veel, maar luister gewoon en zeg na 5 minuten: "heel goed Zoey, maar nu gaan we er aan beginnen...."
Behandel haar met zachtheid en geduld (ik was 2u binnen) en start langzaam! Toon je respect voor haar en geef complimentjes want dat is ze niet gewoon.

Zelf begonnen met strelen, kietelen, een kusje op het voorhoofd, door de haren strelen, .....Daarna zoenen op de mond, waarbij ze in't begin de lippen stijf op elkaar hield maar na een kwartiertje haar tong tot aan m'n amandelen duwde.....
En stilletjes verder en verder, ......Bh'tje uit, spelen met borsten en tepeltjes. Slipje uit en rustig verder bouwen.....en toen begonnen met het echte werk. Beffen.

Puur natuur vanonder, dus ff je weg vinden in't oerwoud en niet vies zijn van een haartje hier en daar. Ook het muskusaroma moet je er bij nemen, even doorbijten jongens......want wat daarna komt is zo mooi. Ze ontpopt zich als een wulpse hete milf die het maar al te graag heeft. Schokkend en kreunend komt ze klaar en plant haar nagels in je rug. Drijfnat wordt ze en ze is oneindig dankbaar. Even pauze genomen, wat was ze gevoelig, en daarna een tweede befbeurt in 69 houding, zij op handen en voeten. En nee, ze pijpt niet maar speelt er wel mee.

Opnieuw schokkend en drijfnat klaargekomen waarbij ze door haar knieën zakte en met volle gewicht op me leunde. Opnieuw gaf ze aan zeer gevoelig te zijn, maar nu was het toch eindelijk mijn beurt. Op de rug en in missionaris mijne leuter der in, bare dus zonder CD. Afwisselend op en neer in haar harig kutje en der uit om ff tegen haar clitje te schuren. Na 5 minuten begonnen met stevig pompen en niet lang later voelde ik haar cutspieren samentrekken en kwam ze nog eens klaar, waardoor ik me ook niet meer inhouden. Leuter der uit en lading tussen haar borsten gespoten. In haar klaarkomen mag niet, ze kan nog zwanger geraken (neemt blijkbaar geen pil).

Rustig de tijd genomen om af te ronden. Knuffelen, strelen, lief zijn tegen haar en wat pillow talk. Daarna samen opfrissen in de badkamer, even nog de was in steken, en uiteindelijk afscheid genomen en met een toch overwegend goed gevoel vertrokken.

Wat is nu de conclusie? Wel, voor mij één keer en daarna liever niet meer. 't Is een ervaring die je eenmaal moet meemaken, de risico's zijn gewoon te groot. Het risico dat manlief thuiskomt of dat je op termijn (als ze zo blijft verdoen) er een SOA gaat aan overhouden is te groot.

Maar het was een ervaring waar velen van ons naar op zoek zijn, anders dan de "gewone" dames van plezier, en een herinnering om te koesteren. Behandel ze met geduld, respect, liefde, ...........en geef haar wat ze van hare vent niet krijgt en je hebt een belevenis waar je nog lang aan terug kan denken.
 
Hallo Polleke,
bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit forum.
Ik heb ook wel interesse om met haar af te spreken....
Kan je me wat meer vertellen over haar uiterlijk? haarkleur ? Kort of lang haar? was ze verzorgd? Haar harig kutje vind ik net sexy dus dat is geen probleem? ontvangt ze in een rustige straat of in het midden van het stad? Huis verzorgd?
alvast bedankt voor je reactie?
 
Laatst bewerkt:
Halflang bruin haar. Persoonlijk redelijk verzorgd, nageltjes proper, deo ok, ....maar rommelig huis. De was lag op de grond, maar die is ze snel ff gaan insteken tussen twee beurten door. Rijtjeshuis midden in de stad.
 
Dit is kleintje. Doet dit zeker al 5 jaar
Heb 2 x afgesproken met haar. De eerste x was in een kasteel waar ze poetsvrouw is/was. De 2e x afgesproken bij haar thuis, maar ik wist niet dat het bij haar thuis was. Eens ter plekke zei ze hetzelfde als hier eerder vermeld, man was pas vertrokken naar z´n werk en waarschijnlijk (!) Zou hij niet terugkomen.
Dat risico was imo te groot en ben terug vertrokken.
Verder sluit ik me aan bij de ervaring eerder beschreven.
 
Morgen een afspraakje met haar gemaakt. Benieuwd
Morgen een afspraakje met haar gemaakt. Benieuwd
Blijf er weg. Maar kan ik niet zeggen.

Eerst inderdaad de hele tijd praten. Daarna eindelijk met haar kunnen spelen. Lekkere borsten behaard poesje maar wel verzorgd. Maar constant aan het sms'en met haar dochter. Mij heeft ze amper aangeraakt. Enkel wat over mijn onderbroek meer niet. Nadat ze was klaargekomen was het weer praten en sms'en. Na de zoveelste poging en weer de gsm ben ik gewoon vertrokken. Gelukkig had ik nog niet betaald...
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan