Zomerdip?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Baz

Newbie
2
30/07/25
2
Wandelbroeders!

Intussen het hele forum van links naar rechts en boven tot onder gelezen en ik ben er simpelweg nog niet uit:
Ga ik aanstaande zondag naar Vaals (SS) of Roermond (YY) met als uitwijk Zundert (LG)?
Gevalletje keuzestress!
Hopelijk kunnen jullie me over de juiste drempel adviseren?

Ik heb namelijk geen idee in welk van deze 3 lust-oases ik het beste terecht kan voor:
Jonge, slanke en blanke schoonheden (blond = ook fijn, haha) en sowieso de grootste zondagse 'line-up'.

Zeker in deze zomerperiode (en de beperking dat ik alleen aanstaande zondag, dus 3 augustus, kan gaan) een vraag die het forum nog niet beantwoordt.
Het snode plan is om in elk geval vroeg over de drempel van de door jullie geadviseerde zaak te gaan stappen.
Daarna is het plan mezelf tot aan de avond onder te dompelen in verwennerij van diverse soorten.

Daarbij zijn een 'openbare ruimte', een plekje om te roken (ik leer het nooit...) en natuurlijk de eerder omschreven engeltjes een must.
Leuk zou zijn als het bezoekje een 'FKK'(dus naakt) karakter kan hebben maar spannend gekleed heeft ook wel iets!
Jullie zien het: Ik ben een 95% newbie dus hoop op jullie goede en gewaardeerde adviezen!

Grote dank bij voorbaat daarvoor!
Als dank beloof ik een recensie van het uiteindelijke bezoek (zoals dat hoort).

wat toevallig ik zit in hetzelfde schuitje (kan ook alleen aankomende zondag). Dus lees even mee. Best al wat rond gescharreld op kinky maar op een of andere manier zijn deze clubs mij pas onlangs op de radar gekomen.

Ben vanwege de afstand geneigd om richting Roermond te verkassen of rij ik toch nog dieper Limburg in?
Ben ook benieuwd naar de line-up, is het op zondag een beetje druk? Daarnaast zou ik het fijn vinden om tussendoor een massage te ontvangen, bij SS zag ik dat je dit kunt reserveren. Hoe zit dat bij YY?

Bij YY is er ook een mogelijkheid om je te laten masseren, hoe het daar gaat, maak contact met de masseuse, als de deur van de ruimte open staat, of als ze vrij rond loopt.

Het aantal dames zal in beide club's rond 40 zijn, en de drukte van de heren, daar zal het weer een grote invloed op hebben.

Beide club's bieden de ruimte, om aan de wensen van de rokers tegemoet te komen.

Fijn mannen!
Gezien de reistijd en de line-up van ± 40 die Fatbottomgirllover aangeeft voor YY gaat dat denk ik de pretbestemming voor mij worden zondag...

Of het moet zijn dat andere levensgenieters nog aanvullende / afwijkende info geven: Altijd welkom, ik lees jullie adviezen graag (want: Newbie!).

Gegarandeerd dat welk advies je ook opvolgt, de nieuwsgierigheid naar de andere optie blijft, en je dus ook een keer voor de andere club gaat.
Als je nog nooit in beide clubs bent geweest, kun je eigenlijk geen verkeerde keus maken. Ja, de keus om überhaupt te gaan. Want velen kunnen na één keur saunaclub maar moeilijk weg blijven. Maar beide hebben hun zaakjes goed op orde.
Als ik dat toch een bindend advies mag of wil geven: kijk goed hoeveel berichten iemand over een bepaalde club heeft geschreven als hij deze specifiek adviseert. Soms zit hier namelijk persoonlijke sponsoring achter. PM voor wat gedetailleerdere info.
Maar voor nu, veel plezier zondag, ongeacht jullie keuze.

Terug
Bovenaan Onderaan