Zwangere dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dickdebock

Meubelstuk
1.845
03/07/21
1.889
2
3 x een hoogzwangere geneukt. Was geil ? ik heb er zelfs nog films van..kijk ik nog wel eens terug.
Hoogzwanger, en je dan nog laten neuken voor geld door klanten, EN er ook nog filmpjes laten van maken die ooit wel eens op het internet zouden kunnen verschijnen... Hoe dom kan je toch zijn. In plaats van een coronapaspoort, zou er misschien beter een soort paspoort komen dat bewijst dat je voldoende iQ en moraliteit hebt om kinderen op de wereld te mogen zetten. :eek:

En hoe zou die kleine weten dat het zijn mama was? Al die vrouwen gebruiken een valse naam. En gezichten zijn er niet te zien op een foto. Dus hoe zou hij het weten? En waarom zou iemand berichten van 18 jaar geleden gaan doorlezen? Daarbij, dit argument zou voor alle dames kunnen gelden: ooit stoppen ze, en dan zijn deze topics er nog steeds. Volgens jouw logica moet dan het hele forum opgedoekt.

Nee, dit is allemaal wel heel vergezocht, en klinkt als een excuus om de moraalridder uit te hangen over iets waar je zelf niet van gediend bent. Prima, doe het dan zelf niet met een zwangere, maar hang niet een moraliserend verhaaltje op om je persoonlijke afkeuring te maskeren, en dring anderen je mening niet op.

Daarbij is dit geen discussietopic maar een vraag naar advies.
Ik ken er zelf al twee voorbeelden van, dus vergezocht is het zeker niet, en kinderen moeten heus geen 18 zijn om te kunnen lezen. Het is ook niet altijd het kind zelf dat het Grote Geheim achterhaalt. Dat kan ook een vader van een schoolvriendje zijn, bv. Je wil niet weten dat dit in het leven van zo een kind kan veroorzaken.

Voor andere dames, die niet zwanger zijn, geldt dat misschien ook, maar zwanger zijn is nogal in de tijd terugrekenbaar. Misschien is de lijn heel dun, maar achterhalen dat je mama dit beroep deed, is nog niet hetzelfde als kunnen terugvinden dat zij het deed terwijl ze zwanger van je was. Ik vind dat helemaal niet moraliserend om dit op te merken.

Het is dom, maar sommige dames adverteren wél met herkenbaar gezicht en van een aantal is ook de echte naam geen groot geheim.

Mag ik je opmerken, Deug-genietje, dat je me verwijt om mijn mening op te dringen, terwijl je zelf druk doende bent om jouw mening te vergoelijken. Dus ook op te dringen. Er is niets verkeerd met betaalde seks, maar op sommige punten vind ik dat we toch een beetje discreet mogen zijn. ook als de betrokken dames er misschien ogenschijnlijk erg vlot mee omsprongen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan