WHEM Zwangere Lina, Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi Ronny,

Ik ben er geweest, aardige dame maar wel redelijk passief. Ondanks dat mij aan de telefoon verteld werd dat pijpen zonder was en zoenen er bij in zat waren geen van beide aan de orde. Verder wel een leuke date gehad, knappe dame en haar in een paar strandjes geneukt. Na een half uur mocht ik kiezen waar ik wilde spuiten en heb over haar gezicht gespoten. Daarna nog even haar gemasseerd en zij mij. Ze spreek bijna geen Engels, alleen Spaans.

Uurtje was €150,- en was geen klok kijkster.

Hopelijk heb je hier wat aan ;)
 
Vandaag bij Lina geweest. Het was een berekend risico. Op basis van bovenstaande opmerkingen ben ik met weinig verwachtingen vertrokken.
waarom toch gegaan? Ik hou van borstmelk…. Hahahaha

Toegekomen in Grobbendonk (zit ze nu maar verhuisd veel) , het eerste wat mij opviel…. ze spande haar buik op…kan je natuurlijk niet volhouden… dus regelmatig zag je dat ze zeker geen 5 maanden zwangercwas, gewoon een buik .

De hoeveelheid melk…. Daar kwam ik voor …. Beperkte zich tot druppeltjes.

In de App zegt ze pijpen zonder voor 60 en 30 min, ook 2 maal komen.
Dus ik was gewaarschuwd. Nog voor ik betaalde de voorwaarde nog eens duidelijk gemaakt. En ja hoor het was met condoom. Dus na ik aanstalte maakte om weg te gaan…. toen kan het plots wel zonder . Nadat ik klaargekomen was, tweede test gedaan als grap ( want ik had geen zin meer ) en aanstalte gemaakt voor de tweede ronde… maar dat wilde ze niet…

Advies : wegblijven
 
Neen, via whatsapp laat ze duidelijk weten dat pzc is. Maar dit soort vrouwen proberen zo min mogelijk voor zoveel mogelijk. Ervaring voldoende om te weten dat voor je betaalt heel duidelijk moet zijn. Aan haar nog steeds de keuze. Ik laat me alleen niet in het zeik zetten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan