Algemeen Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
7- Heaven is zeker ook niet verkeerd, maar wat hoger prijssegment, volgens mij 1300; rest is 800
en als je het echt wild wilt; probeer Meet the World in Patpong, zoals collega taximove ook al beschreef
 
7- Heaven is zeker ook niet verkeerd, maar wat hoger prijssegment, volgens mij 1300; rest is 800
en als je het echt wild wilt; probeer Meet the World in Patpong, zoals collega taximove ook al beschreef
Dat moet ik dan ff zoeken. Net verkennend rondje gedaan langs wood bar en lolita's. Lolita's leek behoorlijk dicht en Wood vond ik beetje armetierig uitzien.

Wat is er zo speciaal aan Meet the World, moet ff zoeken wat taximove zei maar zit op foon, dus kijk straks wel op mac. Is wel ver uit de richting.
 
Ah ok! Thanks Ben!

Russen zijn meestal prijzig ja! Arabisch is wel leuk ter afwisseling. Verbaast me wel. Zou denken dat ze eerder naar Dubai gaan om te werken. Maar ja... het is een kleine wereld.
 
De "Russische" dames zijn meestal zelfs niet van Rusland maar van één of andere "***Stan-republiek. En er is een blijvend gerucht dat ze nooit naar je kamer komen, maar na het deskundig leeg maken van je portefeuille wel één of andere uitvlucht vinden om niet mee te gaan.

"Arabische" zullen er vast wel zijn, maar ik denk dat je die heel moeilijk vindt en gebruikelijk zijn die eerder aan de "gevulde koek" kant van het spectrum.

"Afrikaanse" vindt je makkelijk op Sukhumvit Road en daar lopen echt wel prachtige exemplaren rond. Geen idee hoeveel ze vragen, maar ze zagen er nogal prijzig uit.

"Latinas" heb ik niet gezien, tenzij je je kans wil wagen bij toeristen.
 
Lopen er toevallig ook wat niet-asians rond? Ik wil in juli naar bangkok. Lijkt me fijn voor de afwisseling om ook even te genieten met een latina ofzo. Elke dag bami is ook niks.
In Bangkok vind je bijna alleen maar Thaise dames (en daar zijn er heel erg veel van) Latina's ben ik niet tegen gekomen, wel wat loslopende Afrikaanse dames.

Als je van afwisseling houdt kun je beter naar Dubai gaan, daar komen de dames uit alle windrichtingen.
 
Wat betreft Arabisch: halverwege Soi 4, vlak voor het Novotel, staan de "Burkha Babes", meestal 3 a 4. Wisselende kwaliteit; heb er ooit één meegenomen naar hotelkamer, viel niet tegen…
Staan in nana ook , een stuk of 4 .Afrikaanse zijn er ook veel , vragen iets meer dan een thaise en je moet er wat geluk mee hebben qua dienstverlening. Beetje zoals hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan