- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/joke-66
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag dagje verlof, ik ga enkele recensies neerpennen van mijn bezoekjes de afgelopen maanden.
Kort na het einde van de lockdown Joke nog eens bezocht.
Ze had vroeger recensies staan op h****s, vandaar dat ik ze 2j geleden voor het eerst heb bezocht. Het feit dat ik ondertussen ze nog bezocht heb, zegt genoeg zeker ?
Joke ontvangt in een camper/omgebouwde Van in de omgeving van de Volvo in Oostakker.
De locatie is makkelijk bereikbaar. Joke is een toffe madam, lekker slank én heeft een mooi lichaam met alles mooi in proportie.
Blijkbaar pijpt ze erg graag. Ik laat ze dan ook altijd doen, maar vraag dat ze met haar lekkere slanke kontje op mij komt zitten zodat ik ze ondertussen kan likken, wat ze kan appreciëren. Kussen deed ze dit voorjaar nog niet, vroeger wel.
Neuken met haar is prettig, ze is lekker nauw en spant d'r kutje rond je pik.
Enige nadeel is dat je beperkte speelruimte hebt en je je niet even kan opfrissen na de daad.
Het feit dat er volk rondom je passeert terwijl je ligt te ketsen heeft ook wel iets
Kort na het einde van de lockdown Joke nog eens bezocht.
Ze had vroeger recensies staan op h****s, vandaar dat ik ze 2j geleden voor het eerst heb bezocht. Het feit dat ik ondertussen ze nog bezocht heb, zegt genoeg zeker ?
Joke ontvangt in een camper/omgebouwde Van in de omgeving van de Volvo in Oostakker.
De locatie is makkelijk bereikbaar. Joke is een toffe madam, lekker slank én heeft een mooi lichaam met alles mooi in proportie.
Blijkbaar pijpt ze erg graag. Ik laat ze dan ook altijd doen, maar vraag dat ze met haar lekkere slanke kontje op mij komt zitten zodat ik ze ondertussen kan likken, wat ze kan appreciëren. Kussen deed ze dit voorjaar nog niet, vroeger wel.
Neuken met haar is prettig, ze is lekker nauw en spant d'r kutje rond je pik.
Enige nadeel is dat je beperkte speelruimte hebt en je je niet even kan opfrissen na de daad.
Het feit dat er volk rondom je passeert terwijl je ligt te ketsen heeft ook wel iets
Laatst bewerkt: