Cardates

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Thx, die had ik al zien passeren maar lijkt mij wat afgeleefd? Niemand iets anders.
Alvast bedankt voor toch deze tip e.
Ja, op Afspraakjes.be onder de rubriek "betaald contact gezocht" staat er altijd een meid van 28j (volgens haar advertentie) die vooral PZC in de auto aanbiedt in de omgeving Gent/Evergem.
Ik heb er zelf nog niet mee afgesproken, dus ik kan niet zeggen of het de moeite waard is....
 
Ja, op Afspraakjes.be onder de rubriek "betaald contact gezocht" staat er altijd een meid van 28j (volgens haar advertentie) die vooral PZC in de auto aanbiedt in de omgeving Gent/Evergem.
Tegenwoordig heet ze Melissa. Ze doet de dates wel iets noordelijker dan Evergem.
Op zich geen lelijke en ze pijpt wel tot het einde maar het is nogal monotoon en ze stopt bijna direct na het klaarkomen.

Ze wil vooral zo veel mogelijk geld aan haar dates verdienen.
't Is wel al enkele maanden geleden, mss is ze nu al iets beter geworden...

Gisteren of eergisteren was er wel een advertentie/oproep op Afspraakjes van iemand die er had mee afgesproken maar waar ze dan
geld zou van gestolen hebben. Geen idee of dat effectief gebeurd is.
 
ik heb deze meid ook gesproken, ze is een beetje skinny type, niet onknap, de date zou plaatsvinden zo langs een straat in Zelzate. Weliswaar niet druk , maar zo zei Melissa " We zijn toch zo klaar" Ben maar gelijk doorgegaan toen.
 
Ze heeft zo enkele plaatsjes. Toen ik er mee had afgesproken wou ze eerst op een parking aan't begin van een woonwijk.
'k Vond dat niet echt discreet, dus naar een lange baan gegaan.
1 koppel is er toen voorbijgewandeld en die hadden het wel door. geen last van gehad eigenlijk.
Bij mij heeft ze toch mogen werken voor haar geld,
Ik verdien dat ook niet op 10/15min en op haar manier zal het zeker niet 'zo klaar' zijn ;)
 
Iemand een goed adresje voor mogelijk cardates rond het Gentse? Heb soms nood aan een goed blowke maar kan niet echt ontvangen.

Thx alvast voor de tips
Deze is wel in orde, afspraak mee gemaakt, gaan ophalen oo parking centrum lokeren en gaf aanwijzing hoe je naar de plaats moest rijden, leuke open plaats in bosje tussen de velden net buiten lokeren centrum, 100 betaald voor half uur , goeie pijpbeurt gehad,
 
Thx, die had ik al zien passeren maar lijkt mij wat afgeleefd? Niemand iets anders.
Alvast bedankt voor toch deze tip e.

Thx, die had ik al zien passeren maar lijkt mij wat afgeleefd? Niemand iets anders.
Alvast bedankt voor toch deze tip e.
En toch komt Joke nog goed voor de dag moet ik zeggen ....
Thx, die had ik al zien passeren maar lijkt mij wat afgeleefd? Niemand iets anders.
Alvast bedankt voor toch deze tip e.
 
Deze is wel in orde, afspraak mee gemaakt, gaan ophalen oo parking centrum lokeren en gaf aanwijzing hoe je naar de plaats moest rijden, leuke open plaats in bosje tussen de velden net buiten lokeren centrum, 100 betaald voor half uur , goeie pijpbeurt gehad,
Klopt ik heb ze ook eens geboekt voor buitendate. Dame ga helemaal naakt trouwens
 
Op "Afspraakjes " vind je advertentie Valentina Evergem. 31 jarige meid.Afspraak te Rieme. 20 minuten voor de date vraagt ze nog of je al onderweg bent.
U raadt het al verder niks meer vernomen.
 
Er zit al bijna de hele vakantie iemand met allerlei cardate advertenties daar in de buurt den onnozelaar uit te hangen. Meestal geen antwoord en als er dan toch komt is't altijd vage nonsens. Jaarlijkse kost tijdens de vakanties op afspraakjes. Ook buiten de hakanties trouwens.... Niks dan debielen met teveel tijd, rukkers en marginalen op die site. Echte vrouwen worden daar schaarser en schaarser. Zelfs de 'professionele' rubrieken trekken nog amper nieuwe dames en diegene die er wel adverteren zijn meestal waardeloos.
 
Hierzo
Beste ik ben joke vier kinderen op de wereld gezet en nog steeds een mooi uitziend lichaam! Ik ben geen paradepaardje vol makup en parfum dus puur natuur ik laat geen geurtjes achter bij klanten en maak me ook niet overdreven op. Maar 1x je bij le langs komt verschiet je van mijn pijpkunsten en alleen met de mond en zonder handjes !!!
 
Beste ik ben joke vier kinderen op de wereld gezet en nog steeds een mooi uitziend lichaam! Ik ben geen paradepaardje vol makup en parfum dus puur natuur ik laat geen geurtjes achter bij klanten en maak me ook niet overdreven op. Maar 1x je bij le langs komt verschiet je van mijn pijpkunsten en alleen met de mond en zonder handjes !!!
Is waar , je bent een kanjer in het pijpen Joke ...😘
 
Beste ik ben joke vier kinderen op de wereld gezet en nog steeds een mooi uitziend lichaam! Ik ben geen paradepaardje vol makup en parfum dus puur natuur ik laat geen geurtjes achter bij klanten en maak me ook niet overdreven op. Maar 1x je bij le langs komt verschiet je van mijn pijpkunsten en alleen met de mond en zonder handjes !!!

Dat kan ik beamen !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.649
Berichten
730.339
Leden
33.631
Nieuwste lid
Jan-Willem
Terug
Bovenaan Onderaan