Recensie Natasha - Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

harhar

Wandelaar
33
15/12/22
56
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6526542-natasha#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week bij Natasha geweest. Ze ontvangt in rdam blaak op dit moment. Vond de fotos te mooi om waar te zijn maar het is toch echt de dame zelf. Ook haar figuur vond ik in het echt nog mooier uitkomen. Ze is mooi slank en heeft een lekkere c cup. 1 tattoo tussen haar schouderbladen maar verrder niks. Praten in het engels ging redelijk, maar af en toe moesten we nog google translate erbij pakken want ze komt uit colombia.

Ze doet lekker rustig de spanning opbouwen met zoenen en teasen. Daarna ging ze over op pijpen waarbij ik de vraag kreeg of ik het zonder condoom wilde (pijpen dan he). Hier hoefde ik ook niet extra voor bij te betalen. Ze heeft me verder nog lekker bereden en dit hield ze nog best lang vol ondanks de warme dag die het was.

Enigste minpuntje denk ik dat ze niet aan tongzoenen deed, maar dat was volgens mij omdat ze net haar lippen had laten doen. Maar al met al vond ik het echt een topdate en al helemaal voor 150 euro. Krijg vaak bij 200 euro een slechtere service dan dat ik nu kreeg. Ik ga er nog wel een keertje heen denk ik als ze nog even hier blijft
 
Terug
Bovenaan Onderaan