Wat als je eigen vrouw je bedriegt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik blijf er bij.... "bezitterigheid" en "haantjesgedrag" zijn zo vreemd.

Mijn vrouw (jong en knap, hotwife) neukt zeer veel mannen per maand. En ik bedoel zeer veel. Ook vrijt ze soms met vrouwen.
Ikzelf (ouder en niet zo knap 😆, cuckold) mag nooit nog een andere vrouw beffen of neuken. Soms stuurt ze me wel naar het skw bij een meesteres.

Wij bedriegen elkaar m.a.w. nooit en zien elkaar doodgraag. Ik wens iedereen een relatie toe met even veel communicatie en vertrouwen.
Neuken jij en je vrouw ook nog wel met elkaar dan?
 
Euh is dat niet een beetje belemmerend in je dagelijks leven?
Het was zeker wennen. Intussen ben ik het gewend. Een klein metalen model is 24/7. Bij zwemmen, joggen en uitzonderlijke andere momenten mag hij effe uit
Nu... als je hem zo lang niet hebt kunnen gebruiken... werkt ie daartegen vast niet meer!
Dat is haar ultieme doel/vernederingswens.
.
 
En als je nou om één of andere reden een stijve krijgt terwijl je hem draagt?
Het antwoord van Marco klopt volledig. Ochtendboners zijn wel eens pijnlijk. Haar bezig zien met anderen (zeker gangbangs) of weten dat ze neukt ... ook dat doet knellen. En ze teast me ook vaak en dwingt me soms in een nog kleinere strafkooi....
 
Het antwoord van Marco klopt volledig. Ochtendboners zijn wel eens pijnlijk. Haar bezig zien met anderen (zeker gangbangs) of weten dat ze neukt ... ook dat doet knellen. En ze teast me ook vaak en dwingt me soms in een nog kleinere strafkooi....
Oef!
Of... je ballen of je tepels likken... in die strafkooi. Dat moet een marteling zijn!
 
Laatst bewerkt:
Partneralimentatie daar bemoeien rechters zich wel mee hoor. Vooral met de hoogte er van. Dit kan echt heel erg nadelig uitpakken als dit te hoog wordt gezet. In Nederland is dit verschrikkelijk slecht geregeld. Het lijkt of je levenslang krijgt. Heb dat nooit begrepen. In alles moeten man en een vrouw gelijk zijn behalve op dat gebied. Dan mag de een de ander levenslang (voor het gevoel dan) verzorgen.
Ik bedoel dat vreemd gaan geen rol speelt in die berekening. Het is simpelweg een berekening. Alleen extreme situaties kunnen ervoor zorgen dat iemand niks krijgt of minder, bv. mishandeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan