Algemeen Cock cage/kuisheidskooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2x per week er even uit om te wassen. Dag en nacht aan....
OK. Wat ik me afvraag (en dit is een serieuze vraag): is dat ding goed schoon te houden?
Ik zie niet hoe het mogelijk is om te plassen zonder hem van binnen nat te maken.
En als je niet na het plassen een douche bij de hand hebt om hem door te spoelen is dat niet schoon te krijgen. Lijkt mij. 🤷‍♂️
Voor mij een reden om langdurig dragen tot het rijk der fantasie te beperken.

(Tot kortdurend dragen is het ook nog niet gekomen overigens ... komt nog wel een keer. De fascinatie van de openingspost is een beetje weggeëbd.)
 
OK. Wat ik me afvraag (en dit is een serieuze vraag): is dat ding goed schoon te houden?
Ik zie niet hoe het mogelijk is om te plassen zonder hem van binnen nat te maken.
En als je niet na het plassen een douche bij de hand hebt om hem door te spoelen is dat niet schoon te krijgen. Lijkt mij. 🤷‍♂️
Voor mij een reden om langdurig dragen tot het rijk der fantasie te beperken.

(Tot kortdurend dragen is het ook nog niet gekomen overigens ... komt nog wel een keer. De fascinatie van de openingspost is een beetje weggeëbd.)
Dat is, zowel in rubber cage als in metaal, perfect proper te houden. Bad of douche. Alleen moet je nadien met haardroger alles droog blazen in/rond de kooi zodat er geen water achter blijft.
 
Dank voor de informatie @DaBart . Mijn dagelijks leven ziet er niet zo uit dat ik elke keer als ik ga plassen een bad of douche en een haardroger bij de hand heb. Dus voor mij zou het niet realistisch zijn om langere tijd zo'n ding te dragen.
 
Dank voor de informatie @DaBart . Mijn dagelijks leven ziet er niet zo uit dat ik elke keer als ik ga plassen een bad of douche en een haardroger bij de hand heb. Dus voor mij zou het niet realistisch zijn om langere tijd zo'n ding te dragen.
Tsja... je moet wel wat over hebben voor je pleziertjes natuurlijk...
Anders blijven we gewoon allemaal voor de buis zitten!
 
Maar dan in deze kuisheidsgordel Bekijk bijlage 136232
Dan heb je geluk. Ik heb erect een lul van 17cl maar zit momenteel in deze roze kooi. Over een paar weken moet ik in de kleinere metalen.
En intussen neukt mijn hotwife er op los en bevredig ik haar dagelijks....
Pijnlijk. En toch hebben we een heerlijke relatie.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231002_113048_Chrome.jpg
    Screenshot_20231002_113048_Chrome.jpg
    59,9 KB · Weergaven: 11
  • Screenshot_20231002_113131_Chrome.jpg
    Screenshot_20231002_113131_Chrome.jpg
    332,5 KB · Weergaven: 11
Dan heb je geluk. Ik heb erect een lul van 17cl maar zit momenteel in deze roze kooi. Over een paar weken moet ik in de kleinere metalen.
En intussen neukt mijn hotwife er op los en bevredig ik haar dagelijks....
Pijnlijk. En toch hebben we een heerlijke relatie.
Wel goed om te horen dat de relatie heerlijk is.

Ik heb denk ik het zelfde model als de roze alleen dan in het zwart. Die ik heb lijkt me een stuk fijner dan die van Freedom.
 
Ik heb denk ik het zelfde model als de roze alleen dan in het zwart. Die ik heb lijkt me een stuk fijner dan die van Freedom.
Is wellicht ook niet de bedoeling dat het 'fijn' is lijkt me!
En... kan me al voorstellen hoe het dan moet voelen... als zij begint te tongkussen... en je tepels likt en bijt... Auw!
 
Is wellicht ook niet de bedoeling dat het 'fijn' is lijkt me!
En... kan me al voorstellen hoe het dan moet voelen... als zij begint te tongkussen... en je tepels likt en bijt... Auw!
Ja dat is voor sommige ook wel de bedoeling
Kun je het je dan ook voorstellen als ze anderen zoent, pijpt, neukt? Dat is pas Auw!
Dat is wel lastiger voor te stellen, ik heb zelf ook geen vriendin. Ik weet niet of ik dat zelf aan kan
 
Nu... je brengt me op ideeën!
Een keertje afspreken met m'n favoriete DVP... die precies weet hoe me helemaal 'gek' te maken... maar... ik heb een cock-cage om... en zij heeft het sleuteltje!
Te gek!
 
Nu... je brengt me op ideeën!
Een keertje afspreken met m'n favoriete DVP... die precies weet hoe me helemaal 'gek' te maken... maar... ik heb een cock-cage om... en zij heeft het sleuteltje!
Te gek!
Mijn vriendin stuurde me al naar DVP met kooi om, om me te laten vernederen. Een keer keek ze toe, de andere keer stuurde de DVP haar foto's door.....
 
Mijn vriendin stuurde me al naar DVP met kooi om, om me te laten vernederen. Een keer keek ze toe, de andere keer stuurde de DVP haar foto's door.....
Mag ik vragen bij wie je geweest ben? Ik heb nu wel die ervaring bij een shemale, maar nog niet bij een DVP. Dat is nog wel een stap voor mij en vraag me af hoe bekend de DVP's hier mee zijn. Ik wil haar dus ook niet afschrikken.

Ik ben niet heel oktober opgesloten, maar ik ben deze maand solidair en wil niet klaarkomen. Wil ook op bezoek bij mijn shemale zonder een sleutel af te geven, en/of dus naar een DVP.
 
ik kijk toe en blijf gekooid. Ik zoen haar tussendoor wel en bef haar (tijdens of nadien).
met welke kerels neukt je vriendin allemaal? via tinder of gewoon via haar omgeving die ze kent? ik had er een paar via tinder maar deze waren allemaal stom ik vraag me wel af met wie je vriendin het dan doet als ze met zoveel kerels neukt.
 
met welke kerels neukt je vriendin allemaal? via tinder of gewoon via haar omgeving die ze kent? ik had er een paar via tinder maar deze waren allemaal stom ik vraag me wel af met wie je vriendin het dan doet als ze met zoveel kerels neukt.
Clubs, cinema, via chat en via ons profiel op een gekende website. Keuze genoeg hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan