Algemeen Cock cage/kuisheidskooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel... stel haar een trio voor: MMV
Beide kerels hebben een cockcage aan... en zij heeft de sleuteltjes.
Degene die haar het best weet te verwennen / haar het meest weet op te winden... mag (misschien) uit de cock-cage...
 
Wel... stel haar een trio voor: MMV
Beide kerels hebben een cockcage aan... en zij heeft de sleuteltjes.
Degene die haar het best weet te verwennen / haar het meest weet op te winden... mag (misschien) uit de cock-cage...
Ze zoekt eerder nog een extra Bull terwijl ik in mijn cage blijf.....
 
Locktober is wel lastiger dan ik had verwacht.
Moet snel weer eens goed ondernomen worden door een groot geschapen transvrouw terwijl ik in mijn cage zit.

Ga ervoor. Ik zit ook opgesloten en ben ook aangepakt door een transvrouw.
Was best lekker.
Als je nog suggesties hebt voor een goed adres hoor ik graag van je. Dan ga ik deze maand nog een keer.
 
Ga ervoor. Ik zit ook opgesloten en ben ook aangepakt door een transvrouw.
Was best lekker.
Als je nog suggesties hebt voor een goed adres hoor ik graag van je. Dan ga ik deze maand nog een keer.
Ik ben bij Ts crystal geweest toen ik voor het eerst genomen werd in mijn cage. Nu ook nog de enige keer dat ik genomen werd in mijn cage. Ze is de meeste dagen overdag in de bloedstraat nummer 12.

Weet je zelf ook een leuke transdame? Ik ben daar erg benieuwd naar
Hoe ik het vol hou? Ik heb het knapste en geilste hotwife ter wereld. Ik hou enorm van haar en omgekeerd. Dus volhouden gaat dan vlot.
Vraag me wel af hoe zij het ziet want pas vanaf 2024 mag ik haar weer neuken. En pas op valentijn mag ik haar volspuiten....
Als je van elkaar houd gaat het wel een stuk makkelijker, alvast veel plezier.

Zou zelf geen cuck willen zijn maar het spel lijkt me wel leuk voor een keer. Alleen dan niet met mijn toekomstige vriendin.
 
Laatst bewerkt:
Dat is, zowel in rubber cage als in metaal, perfect proper te houden. Bad of douche. Alleen moet je nadien met haardroger alles droog blazen in/rond de kooi zodat er geen water achter blijft.
Maar je kunt toch moeilijk na ieder toiletbezoek zo'n heel ritueel uitvoeren lijkt me. Hoe doe je dat dan op je werk, bij familie, vrienden, uitgaan etc als je dat ding 24/7 draagt ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan