Algemeen Welke raambuurten in Nederland zijn shemales/trans vrouwen te vinden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelboy

Newbie
10
12/05/24
1
Beste mede wandelaars,

er staat heel veel nuttige informatie op deze site. Enigste wat ik persoonlijk mis is een overzicht over raam shemales/transsexuelen.
Mijn vraag is dan ook als volgt, Welke raambuurten in Nederland werken shemales, en aan hoeveel ramen moet ik dan denken?

wat ik zelf al ken is:
amsterdam, bloedstraat/gordijnsteeg/spuikwartier.
den haag, geleenstraat.
groningen, wel iets over gehoord nooit geweest?

alvast dank
 
Oh echt?
Heb ooit van shemale gehoord dat ze zaterdag in het algemeen mijden ivm veel dronken jeugd en weinig klanten..(niet specifiek Amsterdam)
Moet toch maar eens zaterdag gaan dan
 
Weet niet of er een maximum staat voor de hoeveelheid shemales in Groningen, maar ze zitten verspreid over de hele straat. Olivia ziet er toch redelijk goed uit slank gewillig alleen een klein pikkie, maar dat hebben de meeste shemales helaas.
 
Gisteravond rondje gedaan over de Wallen, rond 23u, zwakke bezetting. En wat ik uit gesprekken van medewandelaars met de dames hoorde is dat ze vrijwel allemaal 100€ als instaptarief hanteren.

Totaal niet interessant meer dus.
 
Went around the Red Light District last night, around 11pm, weak occupancy. And what I heard from conversations with the ladies from fellow hikers is that almost all of them charge €100 as an entry fee.

So not interesting at all anymore.
Yes, sadly this has been the case for a while now. Harder to lose €100 on a rubbish experience than €50
 
Wat een verwarrend en vermoeiend topic is dit geworden

Op t Baekelandplein, wat in de buurt Woensel-West ligt, werken geen shemales. In een topic staat wel dat Sissy Lincon daar gewerkt zou hebben, maar niemand die dat verder bevestigd en ik heb haar daar ook nog nooit gezien.

Shemales vind je in Nederland alleen in Amsterdam, Den Haag en Groningen achter het raam.
 
Wat Fredje uit Amsterdam zegt klopt helemaal.

Als je shemales zoekt (in een ramenbuurt) heb je meer aanbod in België en Duitsland.

België, Schipperskwartier Antwerpen. Zowel overdag als in de avond zit er zomaar 20 of meer in de Schippersstraat oneven kant, en een paar in Villa Tinto.
Brussel en Gent hoef je niet te bezoeken, daar heb ik ze nooit gezien.

Duitsland, in diverse laufhauser is de bovenste verdieping exclusief voor transen.
Duisburg, Haus 48 en Sexpalace in de Julius Weberstr.
Hannover, diverse panden rond de Scholvinstrasse
Koln, pascha
Frankfurt, diverse panden rond de Taunusstrasse
Aantallen kan ik je niet geven, ik kom nooit op deze etages.
 
Beste mede wandelaars,

er staat heel veel nuttige informatie op deze site. Enigste wat ik persoonlijk mis is een overzicht over raam shemales/transsexuelen.
Mijn vraag is dan ook als volgt, Welke raambuurten in Nederland werken shemales, en aan hoeveel ramen moet ik dan denken?

wat ik zelf al ken is:
amsterdam, bloedstraat/gordijnsteeg/spuikwartier.
den haag, geleenstraat.
groningen, wel iets over gehoord nooit geweest?

alvast dank
Spuikwartier in Amsterdam bestaat volgens mij niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan