Illegaal sekswerk, drugs en uitkeringsfraude ontdekt bij grote controle op prostitutie in Brabant

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnny Walk

Meubelstuk
8.773
22/09/22
5.750
19
Blijven die tenten open?

Bij twee legale clubs in Zundert waren dertien sekswerkers die niet geregistreerd waren.

13 is wel erg veel; dat betekend dat die partijen zich totaal niet aan de APV hebben gehouden. In het ergste geval wordt de vergunning ingetrokken - in het minste geval blijft het bij een (bestuurlijke) boete of waarschuwing.
 
aan de ene kant begrijp ik het wel..het blijft illegaal werk..
en natuurlijk is het grotendeels de Belastingdienst die er het kwaadst over is..
maar als je ziet hoe groot drugscriminaliteit hier in Zuid/West is..en alles wat er mee verweven is..
worden er dames uit het oostblok meegenomen omdat ze onvergund werken..
werkelijk elk industrieterrein waar autobedrijven etc zitten zit bomvol criminaliteit..drugs..witwassen..wapens en munitie
die op hun beurt daarvoor weer de middenstand gebruiken om crimineel geld te wassen..belhuizen..koffieshops..dönertenten ,kapperszaken...
echt bomvol met gasten die verder niet werken, zo'n heuptasje dragen dikke auto rijden op duitse platen..
en daar krijgen ze geen speld tussen lijkt wel..
laat die meiden toch..geen enkele nederlandse dame beneden de 40 wil dat werk doen..en Onlyfans levert ook op..
dan moet je toch iets..als uitbater?
 
Vandaag zijn er in Bergen op Zoom weer 4 dames opgepakt. Colobiaanse, voelden zich niet veilig...
In Zeeland zijn de Zuid Amerikaanse troela's massaal ingeruild voor Oost Europese.
Kan toch geen toeval zijn?
 
echt bomvol met gasten die verder niet werken, zo'n heuptasje dragen dikke auto rijden op duitse platen..
Even wat achtergrondinformatie:

"In een loods op de kazerne in Vught staan 23 auto's, vier luxe caravans en een paardentrailer opgeslagen. Politie en justitie hebben die in beslag genomen na de inval op het woonwagenkamp aan de Deutersestraat in Den Bosch. Opvallend is dat bijna alle auto's een Duits kenteken hebben."
Link: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws...-invalactie-op-het-woonwagenkamp-in-den-bosch

Hier kun je terecht: https://nl.wikipedia.org/wiki/Team_Criminele_Inlichtingen

Duitse kentekens: https://www.kba.de/DE/Themen/ZentraleRegister/ZFZR/Auskunft/zfzr_auskunft_node.html

Criminelen worden ook steeds slimmer. Men rijdt geen Audi of BMW meer die op eigen naam staat geregistreerd. Want dan kan die patserbak als zijnde crimineel vermogen worden afgepakt. Via een facllitator schrijft een neefje zich dan in als autoverhuurder in het Duitse handelsregister (https://www.ihk.de/). Dat autoverhuurbedrijf registreert dan de auto.

Zie ook: "Omar E. had de gecrashte wagen gehuurd in Duitsland. De Roosendaalse burgemeester Han van Midden gaf na het drama aan dat hij meerdere keren had gewaarschuwd voor jonge automobilisten die met huurauto's over de weg scheuren: ,,Het moest wel een keer verschrikkelijk fout gaan. Nu is onze nachtmerrie uitgekomen.""
Link: https://www.ad.nl/binnenland/hardri...ng~a4dad5ac/?referrer=https://www.google.com/
 
Onder bepaalde omstandigheden kan een voertuig wel in beslag worden genomen, ook al is de bestuurder niet de eigenaar.

Rijden in een auto met buitenlands kenteken als Nederlands ingezetene is overigens heel beperkt toegestaan, daar was in het verleden meer mee mogelijk.
 
Rijden in een auto met buitenlands kenteken als Nederlands ingezetene is overigens heel beperkt toegestaan, daar was in het verleden meer mee mogelijk.
enkel als woon/werk verkeer..
dus rijd jij zonder echt goede reden op Zondag om boodschappen ..dan heb je kans dat je prijs hebt bij controle
kennis van me had een Touareg V10 tdi op duits kenteken omdat ze ook een vestiging in Duitsland hebben..reed zijn vrouw het meeste mee ,,rond de kerk enzo..
die hadden ze na 2 jaar ook flink te pakken..naheffing wegenbelasting met een boete en nog een boete vanwege 'economisch delict'..
was niet best
 
Daarmee laat de politie (en Nederland) zien waar de prioriteiten liggen...
Iemand uit mijn omgeving reed met een Duits kenteken en ik was benieuwd hoe dat mogelijk was.
Hij was vertegenwoordiger voor een Duits bedrijf, dus in feite was het een bedrijfswagen.
 
Daarmee laat de politie (en Nederland) zien waar de prioriteiten liggen...
Iemand uit mijn omgeving reed met een Duits kenteken en ik was benieuwd hoe dat mogelijk was.
Hij was vertegenwoordiger voor een Duits bedrijf, dus in feite was het een bedrijfswagen.
Er rijden 10-20-30.000 auto's en busjes op Poolse, Bulgaarse, Roemeense en andere "Oostblok-kentekens" rond.

https://www.nlfiscaal.nl/nlfiscaal-doc/1e7a9af20f0b040cc125835c003c9700

 
Hij was vertegenwoordiger voor een Duits bedrijf, dus in feite was het een bedrijfswagen.
als hij dan als vertegenwoordiger hier klanten bezoekt en toch af en toe een rit naar zijn Duitse baas doet ,dan zit hij waarschijnlijk in een soort grijs gebied.. een in Duitsland gevestigd bedrijf kan zonder een adres hier te hebben, geen auto's op nederlands kenteken zetten..dus heb je dan een medewerker die in NL woont moet je wel..
 
Er rijden 10-20-30.000 auto's en busjes op Poolse, Bulgaarse, Roemeense en andere "Oostblok-kentekens" rond.
Evengoed liggen de verhoudingen scheef.
"Het is fair dat ze meebetalen als ze veel gebruik maken van de wegen."
Wie als Nederlands ingezetene een voertuig bezit waarmee weinig kilometers gemaakt worden, betaalt ondanks dat fors mee aan het instandhouden van het wegennet, terwijl iemand met een "milieuvriendelijk" voertuig (nog) korting krijgt op de heffing, terwijl door het gewicht ervan de slijtage van het asfalt verhoudingsgewijs hoger ligt.
 
ik dacht altijd ,dat wanneer je je hier inschrijft dat je nog 3 maanden met je buitenlands kenteken mag rondrijden..
maar de meeste van die auto's staan op naam van familie daar..
soms worden ze ook binnen de familie overgeschreven..
het meeste spul komt ook gewoon hier niet eens door de APK
maar daar hebben ze geen last van..
oude diesels die hier de milieuzone niet meer inmogen worden daar op kenteken gezet..komen terug hierheen en rijden zo de milieuzone in op Roemeense platen..
heb jij toevallig een Euro3 en je rijd met NL kenteken er in omdat je effe niet oplet ,dan is het meteen prijs..
 
als hij dan als vertegenwoordiger hier klanten bezoekt en toch af en toe een rit naar zijn Duitse baas doet ,dan zit hij waarschijnlijk in een soort grijs gebied.. wel..
Dit speelde al wat langer geleden, de spelregels zijn intussen wat veranderd:
Er is een belangrijke uitzondering, en wel voor werknemers die in Nederland wonen maar bij een onderneming werken in het buitenland. De auto moet door de werkgever ter beschikking gesteld zijn aan de werknemer. Bovendien moet de werkgever een verklaring afgeven, dat de auto hoofdzakelijk bestemd is voor de uitoefening van werk buiten Nederland. Essentieel is, dat de werknemer zelf geen invloed kan uitoefenen op het land waar de auto is geregistreerd. Een ondernemer heeft die invloed wel, en is daarom verplicht om de auto in Nederland in te schrijven, als hij hier ook woont.
Hij reed als vertegenwoordiger hoofdzakelijk binnen Nederland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan