Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag vorige week de Hollanse Patricia in de Verversrui staan.
Die hoort onderhand ook wel bij de inboedel van het Scheldekwartier.
Maar ze ziet er nog steeds goed uit. Ben er ooit eens geweest al is dat zeker 10 jaar geleden. Het viel me op dat ze regelmatig bezet was. Dus de service zal wel goed zijn.
Als iemand weet waar / of die nog ergens werkt……zelden een dvp gehad die zo nat werd als zij.
 
En het is uiteraard veel sympathieker. Maar goed, zoals je zegt, de namen zijn fake en het maakt niet veel uit, maar ik dacht toch effe van "oh nee" en vergeten gaat nu niet meer natuurlijk, zelfs al noem ik haar volgende keer anders.
What's in a name he... Bij ons thuis heten ze allemaal Gust, behalve onze Frans, die heet Fons, maar iedereen noemt hem altijd Gerard.
 
Drempelangst kan iedere wandelaar hebben. Zeker als je een paar keer hebt ze staan weifelen om binnen te gaan , gaan dames je anders benaderen en wordt de drempel hoger. Soms leidt dit tot afstel terwijl de dame wel je type is.
Het is een menselijk iets.
 
En het is uiteraard veel sympathieker. Maar goed, zoals je zegt, de namen zijn fake en het maakt niet veel uit, maar ik dacht toch effe van "oh nee" en vergeten gaat nu niet meer natuurlijk, zelfs al noem ik haar volgende keer anders.
Je denkt teveel....
Drempelangst kan iedere wandelaar hebben. Zeker als je een paar keer hebt ze staan weifelen om binnen te gaan , gaan dames je anders benaderen en wordt de drempel hoger. Soms leidt dit tot afstel terwijl de dame wel je type is.
Het is een menselijk iets.
Kwestie van tactisch lopen en observeren zodat de dame nooit kan zien dat je twijfelt
 
Een hele discussie over het hier vragen stellen, maar het niet aanspreken van een dame. Ik las wat zaken die ik ook van mijzelf herken. Ik ben van nature ook nogal verlegen, zeker bij een eerste contact. Ik heb dan ook mede daardoor gaan wandelen, en heb ook moeten leren om een dame aan te spreken. Op het moment dat ik een nieuwe dame aanspreek ben ik al voor minstens 90% zeker dat ik ook binnen zal gaan.

Ik heb dan ook niet zo veel problemen met vragen stellen. Wel met overbodige en onduidelijke vragen. Vragen waarvan het antwoord al meermaals geschreven is, soms zelfs slechts 1 of 2 berichten eerder. En vragen die zo onduidelijk en algemeen zijn dat de helft van de dames bedoeld kan worden, bvb omdat ze maar heel globaal omschreven wordt zonder specifieke kenmerken te noemen of de locatie heel summier te beschrijven. Als je een goed, duidelijk en serieus antwoord wilt, moet je je vraag ook duidelijk stellen en eerst wat lezen en zoeken of het antwoord al ergens staat. Bvb even het plattegrondje bekijken om de locatie waar de dame werkt al wat de specificeren.
 
Een hele discussie over het hier vragen stellen, maar het niet aanspreken van een dame. Ik las wat zaken die ik ook van mijzelf herken. Ik ben van nature ook nogal verlegen, zeker bij een eerste contact. Ik heb dan ook mede daardoor gaan wandelen, en heb ook moeten leren om een dame aan te spreken. Op het moment dat ik een nieuwe dame aanspreek ben ik al voor minstens 90% zeker dat ik ook binnen zal gaan.

Ik heb dan ook niet zo veel problemen met vragen stellen. Wel met overbodige en onduidelijke vragen. Vragen waarvan het antwoord al meermaals geschreven is, soms zelfs slechts 1 of 2 berichten eerder. En vragen die zo onduidelijk en algemeen zijn dat de helft van de dames bedoeld kan worden, bvb omdat ze maar heel globaal omschreven wordt zonder specifieke kenmerken te noemen of de locatie heel summier te beschrijven. Als je een goed, duidelijk en serieus antwoord wilt, moet je je vraag ook duidelijk stellen en eerst wat lezen en zoeken of het antwoord al ergens staat. Bvb even het plattegrondje bekijken om de locatie waar de dame werkt al wat de specificeren.
Weet nog goed dat ik de eerste keer in Skw was , is zeker 30 jaar geleden en mijn relatie was net uit gegaan. Toen kon je nog met de auto door de straten rijden en als je een leuke meid zag moest je eerst je auto parkeren en terug gekomen was die meid bezet . Dus rond gaan lopen en dan de drempel over gaan om ergens binnen te gaan was vrij groot . 5 keer er voorbij lopen en nog een keer totdat iemand anders er binnen gaat en dan denk je verdomme. Maar eens de moed gehad toch ergens naar binnen gegaan en beviel goed .Na een paar keer ben je die drempel over waar ik nu trouwens helemaal geen problemen meer mee heb en overal binnen stap. Wat scheelt is dat ik de laatste 15 jaren Poolse Roemeense en Oekraiense werknemers heb en die talen veel gebruik op werk en me buiten Engels een beetje verstaanbaar kan maken.
 
Weet nog goed dat ik de eerste keer in Skw was , is zeker 30 jaar geleden en mijn relatie was net uit gegaan. Toen kon je nog met de auto door de straten rijden en als je een leuke meid zag moest je eerst je auto parkeren en terug gekomen was die meid bezet . Dus rond gaan lopen en dan de drempel over gaan om ergens binnen te gaan was vrij groot . 5 keer er voorbij lopen en nog een keer totdat iemand anders er binnen gaat en dan denk je verdomme. Maar eens de moed gehad toch ergens naar binnen gegaan en beviel goed .Na een paar keer ben je die drempel over waar ik nu trouwens helemaal geen problemen meer mee heb en overal binnen stap. Wat scheelt is dat ik de laatste 15 jaren Poolse Roemeense en Oekraiense werknemers heb en die talen veel gebruik op werk en me buiten Engels een beetje verstaanbaar kan maken.
Klinkt allemaal heel bekend. Ik wandel al 40 jaar. Inderdaad vroeger rondjes rijden tot je je keuze gemaakt had. Auto parkeren en dan was ze bezet. Dan maar rondjes lopen tot ze vrij kwam of je een nieuwe keuze gemaakt had.
 
Klinkt allemaal heel bekend. Ik wandel al 40 jaar. Inderdaad vroeger rondjes rijden tot je je keuze gemaakt had. Auto parkeren en dan was ze bezet. Dan maar rondjes lopen tot ze vrij kwam of je een nieuwe keuze gemaakt had.
Dat heb ik nooit gedaan in die file gaan staan dan waard ge meer dan een halfuur van uw leven kwijt en ik bezocht dames rond de 3 straten.
 
Dat heb ik nooit gedaan in die file gaan staan dan waard ge meer dan een halfuur van uw leven kwijt en ik bezocht dames rond de 3 straten.

Uiteraard. Maar als doende leert men. Straten stonden ook vol geparkeerd. Viel niet mee om een vrij plaatsje te vinden. Door schade en schande wordt men wijzer.
Ook dat en toen was je er nog niet zo bekend en waren er meer straten dan de 3 nu
 
Welke teleurstelling kan je oplopen als je een dame aanspreekt en haar naam vraagt? Dat je dat een lelijke naam vindt??? :giggle:

Ik denk dat je niet helemaal mee bent. Zoals wel meer gebeurt, vraagt hij gewoon wie dat zou kunnen zijn. En hij geeft een beschrijving. Dus hij zag haar, hij passeerde waarschijnlijk een aantal keer aan haar raam enz. Maar haar aanspreken en haar werknaam vragen??? Ho maar, nee, die vraag stelt hij op het forum.

En dan wordt er 'gegist' wie het waarschijnlijk is, en daarover wordt iets gezegd. In plaats van dat hij gewoon kon zeggen over wie het precies gaat en DAN hier de vraag te stellen wie er ervaring mee heeft. Dat zou logisch zijn, en veel gemakkelijker om betrouwbaar te antwoorden.
Je maakt je echt serieus druk over dit de wereld moet niet gekker worden

Als ik eerst wil weten of iemand info over haar heeft/ervaring met haar

Dan is het voor mij makkelijker om de volgende keer naar binnen te gaan bij haar simpel
 
Je maakt je echt serieus druk over dit de wereld moet niet gekker worden

Als ik eerst wil weten of iemand info over haar heeft/ervaring met haar

Dan is het voor mij makkelijker om de volgende keer naar binnen te gaan bij haar simpel
Ik maak mij helemaal niet druk. Ik constateer alleen dat hier enkele mannen zitten die ofwel niet goed kunnen lezen, ofwel geen zinvolle reacties kunnen geven. Nog steeds is het blijkbaar niet duidelijk dat een dame aanspreken niet hetzelfde is als er binnengaan.

Als iemand elfenveertig keer voorbij een dame haar raam passeert en blijkbaar interesse in haar vertoont, vraag ik mij dus nog steeds af waarom het hem leuker lijkt om niet aan haar, maar hier op het forum, haar naam te komen vragen. Vraag begod gewoon hoe haar werknaam is, dan kan je tenminste op het forum zeggen over wie je graag ervaringen zou horen. Nu wordt het gissen en gokken. En dan antwoordt er iemand, die misschien iemand anders bedoelde.

Als de rest van het gezever over dit verhaaltje, doet gewoon niets ter zake. Mij valt het op, omdat er hier regelmatig van die sjarels die vraag stellen 'wie is dat', terwijl zij die dames dan proberen te beschrijven. Niet normaal, vind ik. Die dames bijten niet als je hun naam vraagt hoor.
 
Wat een fucking zuur gedoe hier zeg.....

Dit forum is er juist om vragen te stellen, desnoods tien keer dezelfde vraag. Niet iedereen zit hier 24/7 alles te lezen. Dat constante "zoek het op", "staat al ergens" of "vraag het gewoon aan haar" is gewoon demotiverend en maakt het forum kapot!

En ja, ik vind dat je een dame niet moet lastigvallen alleen om haar naam te vragen en dan weer door te lopen. Dat is awkward.

Laat mensen gewoon vragen stellen zonder meteen die fucking boomer reacties. Als je geen zin hebt om te antwoorden, scroll dan gewoon verder. Simpel.

Anders houden we straks alleen nog maar chagrijnige veteranen over en is niemand meer welkom.
 
Ik begrijp het probleem niet helemaal. Als je naar het SKW komt om te neuken dan zal je op een gegeven moment toch eens met een dame aan het raam een gesprek moeten voeren, tenzij je gewoon wat wil rondkijken hetgeen ook perfect ok is. Als ik er ben, dan lukt het mij zelden om niet ergens naar binnen te stappen. Er zijn altijd wel dames die ik lekker vind. Zeker nu er een bankcontact in de buurt is, is de stap snel gezet.

Maar dus over dat vragen… wat wil je dan precies weten of wat houdt je tegen? Wil je weten of ze bepaalde diensten aanbiedt en ben je daar verlegen over, of ben je geïntimideerd door haar looks dat je zelf niet eens de stap durft te zetten?

In mijn beginperiode ging ik altijd naar de minder knappe dames, of iets oudere dames, omdat ik me daar meer op mijn gemak bij voelde. Maar na verloop van tijd denk je er minder over na en ga je er gewoon voor. Al die lekkere snoepjes waar ik van heb kunnen proeven, ik kan er nu nog altijd van nagenieten. Sommige ervaringen tarten werkelijk alle verbeeldingen… ik voel me daarom bevoordeeld dat ik dat allemaal heb mogen meemaken, wetende dat voor vele mannen dat een verre droom is.
 
Ik begrijp het probleem niet helemaal. Als je naar het SKW komt om te neuken dan zal je op een gegeven moment toch eens met een dame aan het raam een gesprek moeten voeren,
Dat is, zoals ik het noemde, de vraag of er meer moed nodig is om een dame aan te spreken dan om er je broek bij uit te doen. :giggle:
Maar dus over dat vragen… wat wil je dan precies weten of wat houdt je tegen?
Dat mag je hier zelfs niet met een knipoog of met een kwinkslag zeggen, want dan wordt dat allemaal héééél serieus genomen en je krijgt een paar replieken van pipo's die het niet lijken te begrijpen.
Wat een fucking zuur gedoe hier zeg.....

Dit forum is er juist om vragen te stellen, desnoods tien keer dezelfde vraag.
Naar ik begrepen had, richt het forum zich echter wel naar volwassenen en niet naar kleuters of geestelijk minderbedeelden. Bij sommige vragen is dat echter niet meteen duidelijk. :ROFLMAO:

Misschien moet iemand eens een topic openen: hoe neuk ik een dame die ik niet durf aanspreken. Ik ben benieuwd...
 
Laatst bewerkt:
Wat een fucking zuur gedoe hier zeg.....

Dit forum is er juist om vragen te stellen, desnoods tien keer dezelfde vraag. Niet iedereen zit hier 24/7 alles te lezen. Dat constante "zoek het op", "staat al ergens" of "vraag het gewoon aan haar" is gewoon demotiverend en maakt het forum kapot!
Dit forum is er niet alleen om vragen te stellen, ook om bijdragen te leveren.
En voor sommige vragen kan ook de zoekfunctie worden gebruikt.
 
Dit forum is er niet alleen om vragen te stellen, ook om bijdragen te leveren.
En voor sommige vragen kan ook de zoekfunctie worden gebruikt.
Sommigen hebben allleen de bijdrage " heeft iemand ervaring met...
Daar loop ik niet zo hard voor .
Ja een egoïstische veteraan .
Ik ben redelijk bekend in het SKW.
maar het SKW is een dynamisch geheel. Voor goede adviezen , en zeker over nieuwe en hier niet beschreven dames heb je echt meer info nodig.
Ik mis @damestester trouwens wel hier.
 
Dus met andere woorden: je stelt een vraag, iemand antwoordt daarop, wat toch de bedoeling van je vraag was, dacht ik dan, en je maakt je lastig omdat het zo'n simpel antwoord is.

Ocharme de dames die zo'n pipo over de vloer krijgen. Zou je al geen negatief verslag schrijven voor dat je er bij geweest bent? :LOL:

Als je haar al zo vaak hebt zien zitten en observeren, waarom vraag je dan op een forum wie dat is? Dan kon je hier doelgericht vragen of iemand daar ervaring mee heeft. Nu blijft het gissen en soms gokken.

Bij sommige mannen vraag ik me toch echt af of er meer 'moed' nodig is om een dame aan te spreken en haar naam te vragen, dan om om je broek uit te doen bij een dame...
Geen enkele reden om iemand "pipo" te gaan noemen, denk ik dan.

Oh, en ja: sommige mensen/mannen hebben enorm veel moeite met iemand aan te spreken die ze niet kennen.

Vragen stellen op dit forum begint hoe langer hoe meer tijdverlies te worden me dunkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan