Algemeen "Café Le Coin" Brussel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als er eens een nieuwkomertje is in dit café, gelieve ons hier op de hoogte te houden. De laatste jaren heb ik daar helaas niet veel zien veranderen om mee te kameren, steeds dezelfde milf dikkertjes. Ik kom er nog amper.
 
Suzanna en Alina zijn voor mij vaste waarden. De rest zijn inderdaad niet echt onweerstaanbaar, althans voor mij dan toch niet.

Het is jammer dat ze 's avonds niet open zijn, binnenkort toch nog eens binnenwippen ;)
 
Vorige week nog eens in Le Coin binnengespringen, niet dat ik veel hoop had om er wat lekkers te vinden, maar toch zag ik daar twee dames die ik nog niet eerder gezien had. Beide bij binnenkomen links in de hoek. Helemaal in de hoek een kleinere doch goed in het vlees gezette jongere milf, die mij niet kon bekoren. Daarnaast een donker type, vermoedelijk Braziliaans. Zij was de enige die een mooie poging deed om mij te verleiden. Ik denk dat zij Yasmin of zoiets heet. Iemand hier reeds ervaring mee?
 
@Rocco the kind one
Sinds Patty/Patricia weg is heb ik niet meer gekamerd. Dat is dus wel een tijd geleden. Wat er in de kamers nog te beleven valt weet ik niet, de dames die er nog steeds zitten zijn niet mijn type. Ik begrijp niet waarom er geen nieuwe dames opdagen. Er was eens een jaar of twee geleden een nieuwe dame die ik effe gesproken had in de toiletzone, en misschien zag ik het wel zitten om bij een volgend bezoek het erop te wagen. Is er nooit van gekomen want nooit meer teruggezien.
Ik weet niet hoe die dames er belanden. De bazin doet geen zoektocht veronderstel ik. Het is maar via kennissen van de dames die er al werken dat er eens een nieuw gezicht komt opdagen denk ik. Jammer want het heeft wel iets zo'n café.
 
@Rocco the kind one
Sinds Patty/Patricia weg is heb ik niet meer gekamerd. Dat is dus wel een tijd geleden. Wat er in de kamers nog te beleven valt weet ik niet, de dames die er nog steeds zitten zijn niet mijn type. Ik begrijp niet waarom er geen nieuwe dames opdagen. Er was eens een jaar of twee geleden een nieuwe dame die ik effe gesproken had in de toiletzone, en misschien zag ik het wel zitten om bij een volgend bezoek het erop te wagen. Is er nooit van gekomen want nooit meer teruggezien.
Ik weet niet hoe die dames er belanden. De bazin doet geen zoektocht veronderstel ik. Het is maar via kennissen van de dames die er al werken dat er eens een nieuw gezicht komt opdagen denk ik. Jammer want het heeft wel iets zo'n café.
Ja het heeft zeker iets, je kan er gewoon binnenstappen, een cola of koffie drinken en beslissen of je met een dame naar boven wil.

Het is laagdrempelig en ook de prijzen vallen mee. Patty heb ik ook 2 maal getroffen en zij was wel een van de knapste die ik er heb ontmoet.

Ik snap ook niet dat er niet meer dames op af komen.
 
Le coin was vandaag om 18u30 gesloten...
Dat is ook het sluitingsuur vrees ik (jammer genoeg)
Ja en niet altijd de knapste 😉
Ik hoop al jaren dat daar eens een knappe blondine verschijnt maar het wil maar niet lukken.

De lekkerste en heetste ladies zijn voor mij daar Suzana en Alina
Ik bedoelde dus Suzana en Nina niet Alina.
 
Laatst bewerkt:
Gesloten vandaag, de warmte? Verlof? Afrolders naar beneden en geen boodschap. Voor niks naar daar gebold…
Raar normaal zijn ze de woensdag wel open maar hoelaat ben je er aangekomen ?
Iemand nog recent geweest? Ik wil woensdagnamiddag gaan, maar als er niks te beleven valt, ga ik 5th kijken en de straten er rond
Hm de 5th heel andere prijzen en heel andere vibe die ik niet zo fijn vind. De Coin is veel gemoedelijker.
 
Ik was er net na de middag zoals altijd. Heb gebeld maar kreeg 'nummer niet geldig'.

Bizar. Ik heb geen persoonlijk nummer van de dames.
Edit: even geïnformeerd. Blijkbaar probleem met waterlek en weer open.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan