Algemeen "Café Le Coin" Brussel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als er eens een nieuwkomertje is in dit café, gelieve ons hier op de hoogte te houden. De laatste jaren heb ik daar helaas niet veel zien veranderen om mee te kameren, steeds dezelfde milf dikkertjes. Ik kom er nog amper.

Suzanna en Alina zijn voor mij vaste waarden. De rest zijn inderdaad niet echt onweerstaanbaar, althans voor mij dan toch niet.

Het is jammer dat ze 's avonds niet open zijn, binnenkort toch nog eens binnenwippen ;)

Vorige week nog eens in Le Coin binnengespringen, niet dat ik veel hoop had om er wat lekkers te vinden, maar toch zag ik daar twee dames die ik nog niet eerder gezien had. Beide bij binnenkomen links in de hoek. Helemaal in de hoek een kleinere doch goed in het vlees gezette jongere milf, die mij niet kon bekoren. Daarnaast een donker type, vermoedelijk Braziliaans. Zij was de enige die een mooie poging deed om mij te verleiden. Ik denk dat zij Yasmin of zoiets heet. Iemand hier reeds ervaring mee?

Ik denk woensdag of donderdag nog eens langs te gaan, is ondertussen al een paar manden geleden.
laatste keer toen ik er was viel eerlijk gezegd wel wat tegen.
Iemand nog geweest onlangs ?

@Rocco the kind one
Sinds Patty/Patricia weg is heb ik niet meer gekamerd. Dat is dus wel een tijd geleden. Wat er in de kamers nog te beleven valt weet ik niet, de dames die er nog steeds zitten zijn niet mijn type. Ik begrijp niet waarom er geen nieuwe dames opdagen. Er was eens een jaar of twee geleden een nieuwe dame die ik effe gesproken had in de toiletzone, en misschien zag ik het wel zitten om bij een volgend bezoek het erop te wagen. Is er nooit van gekomen want nooit meer teruggezien.
Ik weet niet hoe die dames er belanden. De bazin doet geen zoektocht veronderstel ik. Het is maar via kennissen van de dames die er al werken dat er eens een nieuw gezicht komt opdagen denk ik. Jammer want het heeft wel iets zo'n café.

@Rocco the kind one
Sinds Patty/Patricia weg is heb ik niet meer gekamerd. Dat is dus wel een tijd geleden. Wat er in de kamers nog te beleven valt weet ik niet, de dames die er nog steeds zitten zijn niet mijn type. Ik begrijp niet waarom er geen nieuwe dames opdagen. Er was eens een jaar of twee geleden een nieuwe dame die ik effe gesproken had in de toiletzone, en misschien zag ik het wel zitten om bij een volgend bezoek het erop te wagen. Is er nooit van gekomen want nooit meer teruggezien.
Ik weet niet hoe die dames er belanden. De bazin doet geen zoektocht veronderstel ik. Het is maar via kennissen van de dames die er al werken dat er eens een nieuw gezicht komt opdagen denk ik. Jammer want het heeft wel iets zo'n café.
Ja het heeft zeker iets, je kan er gewoon binnenstappen, een cola of koffie drinken en beslissen of je met een dame naar boven wil.

Het is laagdrempelig en ook de prijzen vallen mee. Patty heb ik ook 2 maal getroffen en zij was wel een van de knapste die ik er heb ontmoet.

Ik snap ook niet dat er niet meer dames op af komen.

Terug
Bovenaan Onderaan