Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren gestopt om 16.30u.
Was er heeeel rustig, zowel vrouwen als klanten.
Bekende gezichten zoals Linda, Monique , Cloë ( die wegreed toen ik aankwam)
Donkere Melissa heb ik gezien die zat boven.
Verder nog 2 Vlaamse dames waarvan één ooit eens een gelaatsverlamming heeft gehad denk ik..
En dan nog wat "importmeiden wiens namen ik niet ken.
Om 18u weggereden en geen acties gezien.
Straks terug, dan zal er wel meer ambi zijn hoop ik
Ben je gisterenavond nog daar geweest?

Ik hoorde dat er gisterenavond helemaal niets te doen was. Is blijkbaar al een tijd zo op maandagavond. Toen ik in nov. of dec. een paar avonden bleef, was er ook niets te doen.

Vandaag was ik er om 12u45 en de parking was echt wel leeg. Binnen de gekende dames zoals elke dag van de week. Ambiance was er niet, wegens te weinig gasten, op het drukste moment tussen 15u en 16u heb je dan de heren die dagelijks hun koffie of cola komen drinken, maar die blijven nooit lang. Er werd wel wat gekamerd. Maar tegenover de laatste keer dat ik er was, ook op een dinsdag in februari, amai, was echt een groot verschil qua sfeer en qua volk. Toen ik vandaag om 18u15 vertrok, was het leeg, 2 heren die op de kasten speelde en Asya die zoals steeds aan de DJ-hoek zat. Wellicht trek ik vrijdag terug naar Herentals omdat ik dan pas in mei ergens zal kunnen teruggaan. Hoop dan een bericht vol ambiance te kunnen neerschrijven :ROFLMAO: .

*de Vlaamse dame met de gezichtsverlamming haar naam is Mieke.
 
@Eveline29 , ... je schreef, hierboven: "Wellicht trek ik vrijdag terug naar Herentals omdat ik dan pas in mei ergens zal kunnen teruggaan."

Wel, jouw te kunnen ontmoeten en zien als het klikt tussen ons interesseert mij.

Rond hoe laat plant je jouw aankomst bij de RH??

Zo, op dit tijstipt, zal ik mezelf organiseren om er ook te zijn.

(glimlach)
 
Ben je gisterenavond nog daar geweest?

Ik hoorde dat er gisterenavond helemaal niets te doen was. Is blijkbaar al een tijd zo op maandagavond. Toen ik in nov. of dec. een paar avonden bleef, was er ook niets te doen.

Vandaag was ik er om 12u45 en de parking was echt wel leeg. Binnen de gekende dames zoals elke dag van de week. Ambiance was er niet, wegens te weinig gasten, op het drukste moment tussen 15u en 16u heb je dan de heren die dagelijks hun koffie of cola komen drinken, maar die blijven nooit lang. Er werd wel wat gekamerd. Maar tegenover de laatste keer dat ik er was, ook op een dinsdag in februari, amai, was echt een groot verschil qua sfeer en qua volk. Toen ik vandaag om 18u15 vertrok, was het leeg, 2 heren die op de kasten speelde en Asya die zoals steeds aan de DJ-hoek zat. Wellicht trek ik vrijdag terug naar Herentals omdat ik dan pas in mei ergens zal kunnen teruggaan. Hoop dan een bericht vol ambiance te kunnen neerschrijven :ROFLMAO: .

*de Vlaamse dame met de gezichtsverlamming haar naam is Mieke.
Ik was er ook, en ben ook om 18.15u vertrokken.
En wat heb ik genoten……..
( hopelijk )vrijdag weer
 
@John-John,
De meesten zijn intussen naar het Rozenhof verhuisd. Enkele dames, onder wie Chantal (je kent haar wel... :) ), heb ik sinds de sluiting van de Rio niet meer teruggezien. Of ze volledig gestopt is of enkel nog met vaste klanten op hotel werkt, weet ik niet.

@Jef , ...

Toen was Chantal, volgens mij, een van de mooiste dames.

Amber heb ik ook niet meer gezien. Zij had vaak een vurig temperament. 😻😛
 
Heeft er iemand nog nieuws over het Hazepad?
Zou dit terug opengaan en met welk concept?
Het vorige - waar je gewoon iets kon drinken, vrouwen zien dansen, en betalen voor een lapdance - was een unicum denk ik. Wie meer wou kon natuurlijk ook...
 
Afgelopen week terug in het RH geweest. Dinsdag en vrijdag. Dinsdag was ik er tot 20u en vrijdag tot 22u. Dinsdag waren er meer dames dan mannen gedurende de tijd dat ik er was. Nog voor het 17u vertrokken verschillende dames, wellicht naar huis. Vrijdag was er iets van beweging in het café, maar weinig trapverkeer. Ook 's avonds veel tooghangers die er elke vrijdag zitten met hun vrienden.
Maandag was het blijkbaar ook heel rustig vertelde Stefanie mij, daarom dat ze de andere dagen niet was gekomen en hoopte ze op beterschap vrijdag, maar helaas. Verschillende caféklanten die er al jaren komen, vertelden mij hetzelfde, deze leegte kennen ze niet in het RH en ze hebben er geen goed zicht op. Zelf zag ik het verschil ook wel van nov, dec, jan en nu. Is inderdaad een heel groot verschil op enkele maanden tijd.
Richting naar huis, nog even gecheckt, Virginia dicht. Hazenpad zou opengaan 29 mei, la liberté. Concept drinken en kamers in duurdere segment.

 
Afgelopen week terug in het RH geweest. Dinsdag en vrijdag. Dinsdag was ik er tot 20u en vrijdag tot 22u. Dinsdag waren er meer dames dan mannen gedurende de tijd dat ik er was. Nog voor het 17u vertrokken verschillende dames, wellicht naar huis. Vrijdag was er iets van beweging in het café, maar weinig trapverkeer. Ook 's avonds veel tooghangers die er elke vrijdag zitten met hun vrienden.
Maandag was het blijkbaar ook heel rustig vertelde Stefanie mij, daarom dat ze de andere dagen niet was gekomen en hoopte ze op beterschap vrijdag, maar helaas. Verschillende caféklanten die er al jaren komen, vertelden mij hetzelfde, deze leegte kennen ze niet in het RH en ze hebben er geen goed zicht op. Zelf zag ik het verschil ook wel van nov, dec, jan en nu. Is inderdaad een heel groot verschil op enkele maanden tijd.
Richting naar huis, nog even gecheckt, Virginia dicht. Hazenpad zou opengaan 29 mei, la liberté. Concept drinken en kamers in duurdere segment.
Tussen wereldleiders met een iets te groot ego, prijzen die sneller stijgen dan je bloeddruk aan de kassa, en een economie die elke dag een nieuwe verrassing in petto heeft, letten mensen beter op hun centen. Maar als sommige DVP blijven doen alsof the sky the limit is, dan verandert dat vat stilaan in een lekkende jacuzzi…
 
Tussen wereldleiders met een iets te groot ego, prijzen die sneller stijgen dan je bloeddruk aan de kassa, en een economie die elke dag een nieuwe verrassing in petto heeft, letten mensen beter op hun centen. Maar als sommige DVP blijven doen alsof the sky the limit is, dan verandert dat vat stilaan in een lekkende jacuzzi…

Bij 't Rozenhof, zijn de DVP's ongeveer 50% duurder dan bij Pub 5th Avenue en ongeveer 100% duurder dan bij Café Le Coin, in Brussel.

Ze zijn ook 100% duurder dan bij Club Le Baron in Heerewaarden, Gelderland, Nederland.

Rond 't Rozenhof, is er geen concurrentie meer.

Het voordeel van concurrentie is dat de kwaliteit van de dienstverlening toeneemt en de prijzen dalen.

Café Le Coin ligt op 5 minuten loopafstand van station Brussel-Zuid. Het is een populaire plek voor MILFs en jonge GILFs. Een retourtje met de trein kost mij € 8,20 en parkeren is gratis; de reis duurt 45 minuten.

Met de auto is het voor mij 45 minuten rijden naar 't Rozenhof, en dan moet je wel rekening houden met de hoge benzinekosten.

Dus voor de prijs van een DVP in 't Rozenhof, kunt je 2 keer naar boven gaan in Café Le Coin.

🤔
 
Laatst bewerkt:
Bij 't Rozenhof, zijn de DVP's ongeveer 50% duurder dan bij Pub 5th Avenue en ongeveer 100% duurder dan bij Café Le Coin, in Brussel.

Ze zijn ook 100% duurder dan bij Club Le Baron in Heerewaarden, Gelderland, Nederland.

Rond 't Rozenhof, is er geen concurrentie meer.

Het voordeel van concurrentie is dat de kwaliteit van de dienstverlening toeneemt en de prijzen dalen.

Café Le Coin ligt op 5 minuten loopafstand van station Brussel-Zuid. Het is een populaire plek voor MILFs en jonge GILFs. Een retourtje met de trein kost mij € 8,20 en parkeren is gratis; de reis duurt 45 minuten.

Met de auto is het voor mij 45 minuten rijden naar 't Rozenhof, en dan moet je wel rekening houden met de hoge benzinekosten.
Niet iedereen gaat naar Brussel of Heerewaarden. Trouwens ik heb de reviews van beide zaken in Brussel gelezen, ook niet veel gestoef. Als dame zal ik er zeker niet naar toe gaan en ik denk dat er verschillende heren ook niet graag in die buurt vertoeven.
Toch bedankt voor je toelichting.
Ik zou graag de uitleg van Jef over de dames van the sky is limit horen.
 
Niet iedereen gaat naar Brussel of Heerewaarden. Trouwens ik heb de reviews van beide zaken in Brussel gelezen, ook niet veel gestoef. Als dame zal ik er zeker niet naar toe gaan en ik denk dat er verschillende heren ook niet graag in die buurt vertoeven.
Toch bedankt voor je toelichting.
Ik zou graag de uitleg van Jef over de dames van the sky is limit horen.
@Eveline29 ik sluit me aan bij het verhaal van @John-John. Prijs-kwaliteit van de Rozenhof-dames is ook niet altijd van dat...
 
Niet iedereen gaat naar Brussel of Heerewaarden. Trouwens ik heb de reviews van beide zaken in Brussel gelezen, ook niet veel gestoef. Als dame zal ik er zeker niet naar toe gaan en ik denk dat er verschillende heren ook niet graag in die buurt vertoeven.
Toch bedankt voor je toelichting.
Ik zou graag de uitleg van Jef over de dames van the sky is limit horen.

@Eveline29 , ... Well, van 2011 tot Paas 2026, heb ik gewerkt in de buurt van Pub 5th Avenue, op 5 minuten loopafstand, en heb ik altijd veilig gevoeld.

De Pub 5th Avenue ligt op 10-12 minuten lopen van de stations Brussel-Noord en Brussel-Congres, wat erg handig is voor mensen die langs de spoorlijnen Antwerpen-Brussel en Leuven-Brussel wonen.

Café Le Coin is ook erg handig voor mensen die langs de spoorlijnen Gent-Brussel en Charleroi-Brussel wonen, evenals voor reizigers die met de TGV vanuit Lille of Parijs aankomen.

In Brussel spreekt 80% van de bevolking Frans. Uit mijn gesprekken met verschillende klanten blijkt dat heren die niet graag naar de Pub 5th Avenue en Café Le Coin komen, over het algemeen moeite hebben om zich in het Frans uit te drukken. Communiceren met een vrouw lijkt voor hen dan minder erotisch, soms zelfs intimiderend.

🤔
 
Het is een oneindige discussie waarin iedereen gelijk heeft. Waarom is de prijs voor A te hoog en geeft B dat met graagte uit? Wat is kwaliteit in de seksindustrie? Ook daar spelen allerlei verschillende voorkeuren mee. A wil onder gezeikt worden, B heeft graag rustige vanillaseks. En dan vergeten we nog de gemoedstoestand van de vrouwen die seks aanbieden. Vaak is dat van moeten, even vaak hebben ze een dag geen zin, maar ja...de centen.
Puur om wat ze hier schrijft, ben ik geneigd om Eveline een toffe vrouw te vinden, maar voor hetzelfde geld staat ze me fysiek helemaal tegen, of ik haar,en is seks het laatste van mijn/haar gedachten, terwijl iemand anders haar een beeld van een vrouw vindt en de avond van zijn leven beleeft. Of niet, omdat beeld en perceptie niet altijd, zelfs zeldzaam, de realiteit zijn.
Kwaliteit, de ervaring ervan, hangt ook af van je eigen verlangens en hoe die worden ingevuld en met een "vreemde" is dat lastig. Soms lukt het, toeval, meestal niet. En als het lukt, is dat meestal omdat de vrouw je kan laten geloven dat ze het uur van haar leven heeft meegemaakt. Quod non. Laten we ons als mannen niks wijsmaken, het is, een zeer toevallige uitzondering daar gelaten, business. En daarin is onze eigen geilheid zelden een goede gids.
 
@Eveline29 , ... Well, van 2011 tot Paas 2026, heb ik gewerkt in de buurt van Pub 5th Avenue, op 5 minuten loopafstand, en heb ik altijd veilig gevoeld.

De Pub 5th Avenue ligt op 10-12 minuten lopen van de stations Brussel-Noord en Brussel-Congres, wat erg handig is voor mensen die langs de spoorlijnen Antwerpen-Brussel en Leuven-Brussel wonen.

Café Le Coin is ook erg handig voor mensen die langs de spoorlijnen Gent-Brussel en Charleroi-Brussel wonen, evenals voor reizigers die met de TGV vanuit Lille of Parijs aankomen.

In Brussel spreekt 80% van de bevolking Frans. Uit mijn gesprekken met verschillende klanten blijkt dat heren die niet graag naar de Pub 5th Avenue en Café Le Coin komen, over het algemeen moeite hebben om zich in het Frans uit te drukken. Communiceren met een vrouw lijkt voor hen dan minder erotisch, soms zelfs intimiderend.

🤔
John-john, ik ben in beide etablissementen 1 keer geweest in Brussel en ik vond de dames nu ook niets bijzonders. In de 5th avenue gingen ze gewoon wel als ik het Engels reageerde. In Le Coin werd ik zelfs niet aangesproken. Ik kan een woordje Frans, maar onvoldoende om een seksueel ietswat opbouwend gesprek te hebben.
In de Rio en het Rozenhof kwam ik met elke taal die ik sprak wel weg.
Over prijsverschillen laat ik me niet uit, in de Brusselse cafes ben ik niet verder gegaan dan een drankje.
 
John-john, ik ben in beide etablissementen 1 keer geweest in Brussel en ik vond de dames nu ook niets bijzonders. In de 5th avenue gingen ze gewoon wel als ik het Engels reageerde. In Le Coin werd ik zelfs niet aangesproken. Ik kan een woordje Frans, maar onvoldoende om een seksueel ietswat opbouwend gesprek te hebben.
In de Rio en het Rozenhof kwam ik met elke taal die ik sprak wel weg.
Over prijsverschillen laat ik me niet uit, in de Brusselse cafes ben ik niet verder gegaan dan een drankje.

@Eveline29 , @Red hood , @Jef ...

Voor een drankje, pils, cola, spuit-water, koffie, thee, vandaag, per drankje:

* 't Rozenhof : 3€ (geen entree geld, slechts kamer geld, 35€, per keer),

* Pub 5th Avenue : 4,5€ (geen entree geld, slechts kamer geld, 30€ zonder douche, en 40€ met douche, per keer),

* Café Le coin : 4 € (geen entree geld, slechts kamer geld, 25€, per keer),

* Club Le Baron: 4,5 € (plus entree geld 40€, en kamers even veel dat u wilt, zonder meerprijs).

-----

Over de sfeer:

* bij 't Rozenhof, zonder concurrentie meer sinds de sluitingen van 2Love en Rio, vond ik dat het serieus gedaald is.

* bij Pub 5th Avenue, blijft de sfeer varieren met ups-and downs, zoals altijd, in functie van de DVPs die aanwezig zijn, die aankomen en vertrekken. (Het stoort mij niet, met ervaring verwacht ik deze variaties.)

* bij Café Le coin, met de MILFs en GILFs-DVPs-meubelstukken, is er meer stabiliteit.

In deze drie cafés met kamerverhuur, wanneer het met een DVP klikte, ben ik vaak naar boven geweest. Niet altijd. Ook, in deze drie Cafés, doen sommige DVPs extras, zoals anaal en/of bare.

* bij Club Le Baron, ben ik nog niet geweest (4u rijden H/T voor mij). - Volgens recensies, op girlsreview en nzcforum, en het gastenboek, blijkt het dat er meer DVPs van Nederlandse en Vlaamse afkomst dan Braziliaanse en Oost-Eutopese zijn, dan in 't Rozenhof. Bovendien, is de totale prijs bij Club Le Baron vergelijkbaar met Café Le Coin in Brussel, d.w.z. de beste Kwaliteit/Prijs ratio van DVPs. - Dus, met oude vrienden in s'Hertogenosch en Oss, zal ik een bezoek bij hen organiseren om terug met hen te binden, en dan, op mijn weg terug, een détour maken tot Club Le Baron om het te verkennen...

🤔 ☺️ 😻
 
Laatst bewerkt:
Het is een oneindige discussie waarin iedereen gelijk heeft. Waarom is de prijs voor A te hoog en geeft B dat met graagte uit? Wat is kwaliteit in de seksindustrie? Ook daar spelen allerlei verschillende voorkeuren mee. A wil onder gezeikt worden, B heeft graag rustige vanillaseks. En dan vergeten we nog de gemoedstoestand van de vrouwen die seks aanbieden. Vaak is dat van moeten, even vaak hebben ze een dag geen zin, maar ja...de centen.
Puur om wat ze hier schrijft, ben ik geneigd om Eveline een toffe vrouw te vinden, maar voor hetzelfde geld staat ze me fysiek helemaal tegen, of ik haar,en is seks het laatste van mijn/haar gedachten, terwijl iemand anders haar een beeld van een vrouw vindt en de avond van zijn leven beleeft. Of niet, omdat beeld en perceptie niet altijd, zelfs zeldzaam, de realiteit zijn.
Kwaliteit, de ervaring ervan, hangt ook af van je eigen verlangens en hoe die worden ingevuld en met een "vreemde" is dat lastig. Soms lukt het, toeval, meestal niet. En als het lukt, is dat meestal omdat de vrouw je kan laten geloven dat ze het uur van haar leven heeft meegemaakt. Quod non. Laten we ons als mannen niks wijsmaken, het is, een zeer toevallige uitzondering daar gelaten, business. En daarin is onze eigen geilheid zelden een goede gids.
Ook juist: het is puur zakelijk. Wie meer verwacht, is eraan voor de moeite. Ik heb nog geen enkele DVP horen zeggen dat ze dit werk graag doet (op een zeldzame utzondering na...). Soms is het al moeilijk voor de wandelaar, maar voor de DVP is het nog duizend keer zwaarder. Hoe dan ook: veel respect voor deze dames, want ze blijven onmisbaar. En trouwens, zowel dames als heren worden of zijn voor altijd gestigmatiseerd.
 
Laatst bewerkt:
Het is een oneindige discussie waarin iedereen gelijk heeft. Waarom is de prijs voor A te hoog en geeft B dat met graagte uit? Wat is kwaliteit in de seksindustrie? Ook daar spelen allerlei verschillende voorkeuren mee. A wil onder gezeikt worden, B heeft graag rustige vanillaseks. En dan vergeten we nog de gemoedstoestand van de vrouwen die seks aanbieden. Vaak is dat van moeten, even vaak hebben ze een dag geen zin, maar ja...de centen.
Puur om wat ze hier schrijft, ben ik geneigd om Eveline een toffe vrouw te vinden, maar voor hetzelfde geld staat ze me fysiek helemaal tegen, of ik haar,en is seks het laatste van mijn/haar gedachten, terwijl iemand anders haar een beeld van een vrouw vindt en de avond van zijn leven beleeft. Of niet, omdat beeld en perceptie niet altijd, zelfs zeldzaam, de realiteit zijn.
Kwaliteit, de ervaring ervan, hangt ook af van je eigen verlangens en hoe die worden ingevuld en met een "vreemde" is dat lastig. Soms lukt het, toeval, meestal niet. En als het lukt, is dat meestal omdat de vrouw je kan laten geloven dat ze het uur van haar leven heeft meegemaakt. Quod non. Laten we ons als mannen niks wijsmaken, het is, een zeer toevallige uitzondering daar gelaten, business. En daarin is onze eigen geilheid zelden een goede gids.
Inderdaad, het voorstel dat ik vrijdag kreeg, was € 100,- voor 1 uur inclusief kamer (35 euro) ... . Kan ik gewoon andere job erbij zoeken met kleren aan die beter betaald dan wat ik kreeg aangeboden. Mijnheer heeft wel een villa in Spanje .... . Filmpje gezien, dat was geen gewone villa. Daar mocht ik gratis mee naar toe ... . Alsof ik sta te springen, ik mag gratis op vakantie naar een super de luxe villa in Spanje, in ruil voor gratis sex?!
Toen ik in 2013 in een club werkte kreeg ik voor een uur al meer dan wat ik nu zou verdienen bij dit voorstel. En de 2de club en laatste waar ik werkte verdiende ik zelfs dubbel zoveel. En ook daar voorselectie van heren. De helft van en de dames en de heren zou al niet binnen de eerste poort geraken.
Nu hoor ik heren denken, ga dan terug naar de club. Sinds corona heb ik een gewone job en lukt het clubleven (drinken) niet meer voor mij, want ik bleef meer overnachten in de club dan thuis wegens te dronken. Club 1 is gesloten en staat te koop, club 2 zal ook niet lang meer meegaan want hun openingsuren zijn al gewijzigd.

Maar goed de heer zocht manieren om € 100,- te vinden, dus vroeg hij aan iemand in ons gezelschap, heb jij € 100,-? De andere man zei ja en haalde die uit? Moet je ze hebben, vroeg hij? Wellicht had mijn kandidaat gedacht dat ik zoals de meeste dames zou grijpen naar het geld. Helaas, ik reageerde niet. Hij zei toen, laat maar. Nadien mompelde hij, ik heb maar € 50,-. Ik werd een beetje moe van heel het gedoe. Maar bleef rustig zitten. Hij riep toen een andere collega, om daar mee te foefelen en gaf haar geld omdat zij telkens zei, first 50. Hoeveel hij gaf weet ik niet. Nadien vertrok ze, hij haalde zijn portefeuille uit, gewoon brieven van € 100,- er in! Hij riep een tweede collega en ook deze kwam foefelen met hem, ik ben naar buiten gegaan. Later passeerde hij mij, met vlekken onder zijn gordel ... . Zo gaat het nu dus in het RH. Deze en nog andere toestanden werden me trouwens 2 weken eerder verteld door een dame die al heel lang in het RH komt, maar goed ik hechtte er weinig geloof aan. Je denkt dan jaja, jaloezie. Vrijdag werd het nog eens herhaald door andere dame en heb ik het dus kunnen zien met eigen ogen. Zo kom je dus ook aan je trekken en verwachten heren dat ik dan ook maar grijp wat ik kan krijgen ... . Helaas.

Ik begrijp dat sommige dames kiezen voor het gemakkelijkste, 30 euro is 30 euro. Maar ik ben nooit voor het financiële in deze job gestapt. Ik had geluk dat ik op mijn eerste plek goed terecht kwam en goede begeleiding kreeg. En de 2de werkplek was idem. Ik heb ook ooit 1 dag ergens gewerkt waar ze zelfs 15 min. deden, je kreeg dan 15 euro, ik dacht heel hard wegrennen hier.

Misschien krijg ik nu een hele hoop shxt over me, maar deert me niet.
 
Inderdaad, het voorstel dat ik vrijdag kreeg, was € 100,- voor 1 uur inclusief kamer (35 euro) ... . Kan ik gewoon andere job erbij zoeken met kleren aan die beter betaald dan wat ik kreeg aangeboden. Mijnheer heeft wel een villa in Spanje .... . Filmpje gezien, dat was geen gewone villa. Daar mocht ik gratis mee naar toe ... . Alsof ik sta te springen, ik mag gratis op vakantie naar een super de luxe villa in Spanje, in ruil voor gratis sex?!
Toen ik in 2013 in een club werkte kreeg ik voor een uur al meer dan wat ik nu zou verdienen bij dit voorstel. En de 2de club en laatste waar ik werkte verdiende ik zelfs dubbel zoveel. En ook daar voorselectie van heren. De helft van en de dames en de heren zou al niet binnen de eerste poort geraken.
Nu hoor ik heren denken, ga dan terug naar de club. Sinds corona heb ik een gewone job en lukt het clubleven (drinken) niet meer voor mij, want ik bleef meer overnachten in de club dan thuis wegens te dronken. Club 1 is gesloten en staat te koop, club 2 zal ook niet lang meer meegaan want hun openingsuren zijn al gewijzigd.

Maar goed de heer zocht manieren om € 100,- te vinden, dus vroeg hij aan iemand in ons gezelschap, heb jij € 100,-? De andere man zei ja en haalde die uit? Moet je ze hebben, vroeg hij? Wellicht had mijn kandidaat gedacht dat ik zoals de meeste dames zou grijpen naar het geld. Helaas, ik reageerde niet. Hij zei toen, laat maar. Nadien mompelde hij, ik heb maar € 50,-. Ik werd een beetje moe van heel het gedoe. Maar bleef rustig zitten. Hij riep toen een andere collega, om daar mee te foefelen en gaf haar geld omdat zij telkens zei, first 50. Hoeveel hij gaf weet ik niet. Nadien vertrok ze, hij haalde zijn portefeuille uit, gewoon brieven van € 100,- er in! Hij riep een tweede collega en ook deze kwam foefelen met hem, ik ben naar buiten gegaan. Later passeerde hij mij, met vlekken onder zijn gordel ... . Zo gaat het nu dus in het RH. Deze en nog andere toestanden werden me trouwens 2 weken eerder verteld door een dame die al heel lang in het RH komt, maar goed ik hechtte er weinig geloof aan. Je denkt dan jaja, jaloezie. Vrijdag werd het nog eens herhaald door andere dame en heb ik het dus kunnen zien met eigen ogen. Zo kom je dus ook aan je trekken en verwachten heren dat ik dan ook maar grijp wat ik kan krijgen ... . Helaas.

Ik begrijp dat sommige dames kiezen voor het gemakkelijkste, 30 euro is 30 euro. Maar ik ben nooit voor het financiële in deze job gestapt. Ik had geluk dat ik op mijn eerste plek goed terecht kwam en goede begeleiding kreeg. En de 2de werkplek was idem. Ik heb ook ooit 1 dag ergens gewerkt waar ze zelfs 15 min. deden, je kreeg dan 15 euro, ik dacht heel hard wegrennen hier.

Misschien krijg ik nu een hele hoop shxt over me, maar deert me niet.
Hey Eveline, mooi en eerlijk geschreven volgens mij en ik geef je groot gelijk zoals je in het RH gehandeld hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan