Ben je gisterenavond nog daar geweest?Gisteren gestopt om 16.30u.
Was er heeeel rustig, zowel vrouwen als klanten.
Bekende gezichten zoals Linda, Monique , Cloë ( die wegreed toen ik aankwam)
Donkere Melissa heb ik gezien die zat boven.
Verder nog 2 Vlaamse dames waarvan één ooit eens een gelaatsverlamming heeft gehad denk ik..
En dan nog wat "importmeiden wiens namen ik niet ken.
Om 18u weggereden en geen acties gezien.
Straks terug, dan zal er wel meer ambi zijn hoop ik
Ik hoorde dat er gisterenavond helemaal niets te doen was. Is blijkbaar al een tijd zo op maandagavond. Toen ik in nov. of dec. een paar avonden bleef, was er ook niets te doen.
Vandaag was ik er om 12u45 en de parking was echt wel leeg. Binnen de gekende dames zoals elke dag van de week. Ambiance was er niet, wegens te weinig gasten, op het drukste moment tussen 15u en 16u heb je dan de heren die dagelijks hun koffie of cola komen drinken, maar die blijven nooit lang. Er werd wel wat gekamerd. Maar tegenover de laatste keer dat ik er was, ook op een dinsdag in februari, amai, was echt een groot verschil qua sfeer en qua volk. Toen ik vandaag om 18u15 vertrok, was het leeg, 2 heren die op de kasten speelde en Asya die zoals steeds aan de DJ-hoek zat. Wellicht trek ik vrijdag terug naar Herentals omdat ik dan pas in mei ergens zal kunnen teruggaan. Hoop dan een bericht vol ambiance te kunnen neerschrijven
*de Vlaamse dame met de gezichtsverlamming haar naam is Mieke.