WHEM Elsa, Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben daar verleden week maandag bijgeweest in Harelbeke.
Ik wandel toch al een "paar" jaar, maar dit heb ik nog maar met enkele dames meegemaakt..
ikzelf ben eind de 50, dat was geen probleem zei ze ..
Aangekomen in haar privé woning ( heel mooi), een praatje en sigaretje, een prachtige dame( eigenlijk Iranees), vlot, humor en …bloedgeil.
Wat dat er volgde was eigenlijk de reinste gfe ervaring, nog maar bij enkelen meegemaakt. Alles kwam aan bod, bare in alle gaatjes en een korting op haar prijs…
Jammerlijk genoeg kan ik haar ook niet bereiken, raar wat haar advertentie is actief…
 
Ik ben daar verleden week maandag bijgeweest in Harelbeke.
Ik wandel toch al een "paar" jaar, maar dit heb ik nog maar met enkele dames meegemaakt..
ikzelf ben eind de 50, dat was geen probleem zei ze ..
Aangekomen in haar privé woning ( heel mooi), een praatje en sigaretje, een prachtige dame( eigenlijk Iranees), vlot, humor en …bloedgeil.
Wat dat er volgde was eigenlijk de reinste gfe ervaring, nog maar bij enkelen meegemaakt. Alles kwam aan bod, bare in alle gaatjes en een korting op haar prijs…
Jammerlijk genoeg kan ik haar ook niet bereiken, raar wat haar advertentie is actief…
Zonder condoom geneukt?
 
Hebben jullie daar nu echt vertrouwen in als ze een foto van jou vragen?
ik in feite niet maar wel al eens doorgestuurd naar een Nederlandstalige escorte die de moeite was en dat is de beste die ik ken

en als James Bond ze al effectief ontmoet heeft en positief heeft ervaren...

Maar blijft een risico uiteraard
stuur uitzonderlijk een verwijnende foto, nooit een permanente
 
Iemand buiten JamesBond nu al echt met de dame kunnen afspreken?
Slaag er zelf maar niet in. Geen antwd of heel af en toe paar antwd en dan radiostilte.. terug naar af.
Sorry dat ik soms niet antwoord op berichten , ik heb namelijk ook een vaste job. En ben niet altijd naar mijn extra gsm aan het kijken. Moment dat ik tijd heb dan kan ik pas antwoorden
 
ik in feite niet maar wel al eens doorgestuurd naar een Nederlandstalige escorte die de moeite was en dat is de beste die ik ken

en als James Bond ze al effectief ontmoet heeft en positief heeft ervaren...

Maar blijft een risico uiteraard
stuur uitzonderlijk een verwijnende foto, nooit een permanente
Ze heeft 2 gsm's en zo kan ze gewoon een foto nemen, verdwijnende of niet .
 
Ze heeft 2 gsm's en zo kan ze gewoon een foto nemen, verdwijnende of niet .
Hallo trevor, en waarom zou ik dit doen? Ik heb geen reden om dit te doen. Dankuwel voor het vertrouwen. Vraag eens aan james bond, hoe onze dates verlopen. Vele groetjes elsa
Toch raar, ze vernieuwd haar adv, maar is niet bereikbaar ( WA bijft op maan 15.26)
2de date gehad ondertussen😊😮‍💨
 
Ze heeft 2 gsm's en zo kan ze gewoon een foto nemen, verdwijnende of niet .
Kan inderdaad en daar ben ik me bewust van maar mij kunnen ze toch niet chanteren ofzo of ik heb er toch geen reden toe...

Risico blijft altijd bestaan uiteraard
Hallo trevor, en waarom zou ik dit doen? Ik heb geen reden om dit te doen. Dankuwel voor het vertrouwen. Vraag eens aan james bond, hoe onze dates verlopen. Vele groetjes elsa

2de date gehad ondertussen😊😮‍💨
Dag Elsa,

Hoe en wanneer kunnen we jou het best bereiken?
ik heb al verschillende keren geprobeerd maar helaas zonder succes... en wil graag eens langskomen
 
Kan inderdaad en daar ben ik me bewust van maar mij kunnen ze toch niet chanteren ofzo of ik heb er toch geen reden toe...

Risico blijft altijd bestaan uiteraard

Dag Elsa,

Hoe en wanneer kunnen we jou het best bereiken?
ik heb al verschillende keren geprobeerd maar helaas zonder succes... en wil graag eens langskomen
Ze ging dit weekend beschikbaar zijn. Maar het gesprek verdween wederom zonder afspraak vast te leggen.. en sindsdien niet meer online geweest.. ware het niet dat ik het intussen als een uitdaging zie zou ik zeggen dat dit een verloren zaak is 😅.

Vermoedelijk nog steeds niemand buiten jamesbond die haar effectief ontmoet heeft?
 
Kan inderdaad en daar ben ik me bewust van maar mij kunnen ze toch niet chanteren ofzo of ik heb er toch geen reden toe...

Risico blijft altijd bestaan uiteraard

Dag Elsa,

Hoe en wanneer kunnen we jou het best bereiken?
ik heb al verschillende keren geprobeerd maar helaas zonder succes... en wil graag eens langskomen
Hey wandelaar, Ik heb een eigen gezin, ook een vaste job en een kind ik sta inderdaad online. Maar de. Meeste verwachten dat ik meteen iemand kan ontvangen. Ik maak liever afspraken. Ik krijg letterlijk 100den berichten per dag dat ik er voor ze allemaal te bekijken een hele dag nodig zou hebben. Natuurlijk neem ik een klant die al eens heeft langsgekomen voorang. Sorry daarvoor. Ik ben geen robot he. Vroeg of laat stop ik ook met mijn flexi en kan ik voor jullie meer tijd maken. In tussentijd een beetje geduld aub.
Ik hoop bij dit schrijven jullie een beetje gerust te stellen?
Groetjes elsa

Mijn vriend en ik hebben ook een fansly pagina. Voor content van de goedkeuring van klanten en ook vrienden die langskomen te posten. Als jullie dit wensen te hebben stuur gerust een privébericht hierop
Hey wandelaar, Ik heb een eigen gezin, ook een vaste job en een kind ik sta inderdaad online. Maar de. Meeste verwachten dat ik meteen iemand kan ontvangen. Ik maak liever afspraken. Ik krijg letterlijk 100den berichten per dag dat ik er voor ze allemaal te bekijken een hele dag nodig zou hebben. Natuurlijk neem ik een klant die al eens heeft langsgekomen voorang. Sorry daarvoor. Ik ben geen robot he. Vroeg of laat stop ik ook met mijn flexi en kan ik voor jullie meer tijd maken. In tussentijd een beetje geduld aub.
Ik hoop bij dit schrijven jullie een beetje gerust te stellen?
Groetjes elsa

Mijn vriend en ik hebben ook een fansly pagina. Voor content van de goedkeuring van klanten en ook vrienden die langskomen te posten. Als jullie dit wensen te hebben stuur gerust een privébericht hierop
Blijkbaar hebben er mannen mij gemeld als fake en de advertentie is verwijderd en en niet meer goedgekeurd. Dankuwel 💋
 
Laatst bewerkt:
Hey wandelaar, Ik heb een eigen gezin, ook een vaste job en een kind ik sta inderdaad online. Maar de. Meeste verwachten dat ik meteen iemand kan ontvangen. Ik maak liever afspraken. Ik krijg letterlijk 100den berichten per dag dat ik er voor ze allemaal te bekijken een hele dag nodig zou hebben. Natuurlijk neem ik een klant die al eens heeft langsgekomen voorang. Sorry daarvoor. Ik ben geen robot he. Vroeg of laat stop ik ook met mijn flexi en kan ik voor jullie meer tijd maken. In tussentijd een beetje geduld aub.
Ik hoop bij dit schrijven jullie een beetje gerust te stellen?
Groetjes elsa

Mijn vriend en ik hebben ook een fansly pagina. Voor content van de goedkeuring van klanten en ook vrienden die langskomen te posten. Als jullie dit wensen te hebben stuur gerust een privébericht hierop

Blijkbaar hebben er mannen mij gemeld als fake en de advertentie is verwijderd en en niet meer goedgekeurd. Dankuwel 💋
Ondertussen weer inorde
 
Terug
Bovenaan Onderaan