Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het padje is eerst een advocaat, dan een kort geding aanspannen. Meestal betekent dat dan opschorting van het besluit en mag een rechter zich erover gaan buigen. En idd.. de belangen zijn te groot om zo maar te laten gaan !
 
Het plan van de gemeente is 11 mei, maar ik verwacht een rechtszaak, waarmee die sluiting op de lange baan geschoven wordt en misschien wel helemaal niet doorgaat. De belangen zijn te groot om het zomaar te laten gebeuren lijkt mij. Dus wacht de komende weken maar even op nieuws.
99 procent kans dat ze voorlopig openblijven hoorde ik vandaag
 
Tent is minimaal tot het kort geding dicht net van officieel kanaal SS vernomen.

Grote vraag is nu wat gaan de dames doen.
Een week niet werken is geen geld, en met de onzekerheid die nu gecreëerd is verwacht ik op korte termijn dat een deel terug gaat richting Frankfurt/Oostenrijk/Zwitserland en waarschijnlijk voorlopig helemaal niet meer terug zal keren ook niet bij een positieve uitslag.

Een ander deel van de dames zal misschien voorlopig richting YY, Babylon, Samya etc. gaan en hopen op een spoedige terugkeer.

Al zal dat ook afhankelijk zijn van wat de dames aldaar gaan verdienen als dat meer blijkt hoef ik er geen tekening bij te maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik gok dat de vaste dames die er al jaren werken of even vakantie nemen of deze week al te vinden zijn in YY
Daar ben ik nog niet zo zeker van. YY gaat alleszins een selectie maken.
Ik vind het ook spijtig maar begrijp niet waarom ze tot gisterenavond zijn blijven ontkennen dat ze niet zouden sluiten vandaag. Of was dat gewoon om de dames zolang mogelijk bij hen te houden.
Ook spijtig voor de forumhelden die tot vanmorgen zijn blijven ontkennen dat ze zouden sluiten.
 
Daar ben ik nog niet zo zeker van. YY gaat alleszins een selectie maken.
Ik vind het ook spijtig maar begrijp niet waarom ze tot gisterenavond zijn blijven ontkennen dat ze niet zouden sluiten vandaag. Of was dat gewoon om de dames zolang mogelijk bij hen te houden.
Ook spijtig voor de forumhelden die tot vanmorgen zijn blijven ontkennen dat ze zouden sluiten.
Lijkt mij een poging om inkomsten te behouden tot de laatste dag. Wat ik ook snap als je 6 maanden moet sluiten of misschien dachten ze tot het kort geding nog open te mogen.
 
Benieuwd of we de mensen die zo'n slecht woord over YY hebben nu daar wel gaan zien.
Wellicht nog steeds hetzelfde? Geen idee wat eraan zou veranderen.

Wat wel kan gebeuren dat als er qua dames een positieve impuls komt, er meer heren naar YY komen, dit ook een positieve invloed heeft op de sfeer.

En ja, bij een betere line-up wua dames en een goede service van die dames, ga ik mijn geluk daar ook eens beproeven.
 
Ik ben van nature een pessimist, dus hopelijk heb ik het fout.
Maar ik heb sterk mijn twijfels dat die club weer open gaat hoor.
Er is hier laatst een gerucht verspreidt dat die uitbater een conflict heeft met de burgemeester/gemeente. Vandaar die treiterpolitie invallen.

Tegen de overheid kun je helaas moeilijk op boksen, ze hebben het geld om eindeloos te procederen of stuk procederen. Als Vaals die club dicht wil hebben, gaat die simpelweg niet meer open.

Kom op, ze hebben een klein beetje coke en pepperspray gevonden. Als dat zo'n groot probleem is dan kun je minimaal 80% van alle nachtclubs of café's in NL dicht gooien. Hier speelt iets anders achter de schermen. Misschien wil de gemeente Vaals gewoon af van een seksclub in de stad, net zoals de gemeente van Aken af wil van die Antonius raambuurt.

Erg kwalijk als dat zo is. Want zo vergroot je alleen maar de illegale prostitutie in de regio.
 
De uitbater heeft helemaal geen conflict met de burgemeester, sterker nog de uitbater is op hele goede voet met Vaals, hij sponsort zo'n beetje elke sportclub daar en de buurt heeft zelfs ingestemd met de uitbreidingen. Er is een anonieme melding binnengekomen voor drugs en wapenhandel, dat kan helaas niet genegeerd worden, vervolgens is er een inval gedaan en is er wat gevonden, de burgemeester houd zich aan het protocol. Enige wat we kunnen hopen is dat de 6 maanden die de burgemeester heeft uitgesproken korter word.
 
Je moet zeker niet alle geruchten voor waarheid nemen en al zeker niet als de schrijver(s) fanboys zijn. Tot gisteren waren deze laatsten er zeker van dat er geen sluiting zou komen.
 
Ik ben van nature een pessimist, dus hopelijk heb ik het fout.
Maar ik heb sterk mijn twijfels dat die club weer open gaat hoor.
Er is hier laatst een gerucht verspreidt dat die uitbater een conflict heeft met de burgemeester/gemeente. Vandaar die treiterpolitie invallen.

Tegen de overheid kun je helaas moeilijk op boksen, ze hebben het geld om eindeloos te procederen of stuk procederen. Als Vaals die club dicht wil hebben, gaat die simpelweg niet meer open.

Kom op, ze hebben een klein beetje coke en pepperspray gevonden. Als dat zo'n groot probleem is dan kun je minimaal 80% van alle nachtclubs of café's in NL dicht gooien. Hier speelt iets anders achter de schermen. Misschien wil de gemeente Vaals gewoon af van een seksclub in de stad, net zoals de gemeente van Aken af wil van die Antonius raambuurt.

Erg kwalijk als dat zo is. Want zo vergroot je alleen maar de illegale prostitutie in de regio.
Waarom is er dan een bouwvergunning afgegeven voor uitbreiding van de club?
 
Je moet zeker niet alle geruchten voor waarheid nemen en al zeker niet als de schrijver(s) fanboys zijn. Tot gisteren waren deze laatsten er zeker van dat er geen sluiting zou komen.
Wat je ook niet moet doen, is users met een account van een paar maanden oud die pretenderen alles beter te weten, geloven. Zeker niet wanneer dat soort users over fanboys begint.
 
Wat je ook niet moet doen, is users met een account van een paar maanden oud die pretenderen alles beter te weten, geloven. Zeker niet wanneer dat soort users over fanboys begint.
En met nul reviews…

Ik ben van nature positief ja, en dat heeft me heel veel gebracht. Natuurlijk ook regelmatig (hard) op mijn bek gegaan, maar dat hoort erbij.

Positieve mensen komen het verst, trust me. En genieten van de weg er naartoe.
 
De uitbater heeft helemaal geen conflict met de burgemeester, sterker nog de uitbater is op hele goede voet met Vaals, hij sponsort zo'n beetje elke sportclub daar en de buurt heeft zelfs ingestemd met de uitbreidingen. Er is een anonieme melding binnengekomen voor drugs en wapenhandel, dat kan helaas niet genegeerd worden, vervolgens is er een inval gedaan en is er wat gevonden, de burgemeester houd zich aan het protocol. Enige wat we kunnen hopen is dat de 6 maanden die de burgemeester heeft uitgesproken korter word.
Als dit waar is dan komt het hopelijk toch nog goed. En kunnen we over een paar maanden weer genieten. Het is een mooie club. En betere alternatieven zijn er in de regio niet.
 
Wat ik niet goed snap van de eigenaars/beheerders van de club:
- Je weet dat je maandag toe moet en tot zondagavond doe je alsof er niets aan de hand is en word iedereen in het ongewisse gelaten. Dames komen maandag aan en kunnen terug naar huis. Heren komen de parking op en staan voor een gesloten deur. Zo ga je toch niet met je klanten om.

- Op de website staat er geen melding dat ze tijdelijk gesloten zijn.

Het is een mooie ruime club met goed aanbod, maar alleen al om die werkwijze waarbij je duidelijk enkel inzit met je eigen portemonnee en duidelijk geen moer geeft om je klanten (Dames en heren) is voor mij een reden om deze club te mijden.
 
@Kwillem1 het is nochtans niet moeilijk: it's all about the $$$

Maar ik heb dezelfde mening. Misschien hadden ze het wel moeten aankondigen en zouden ze zondag nog extra klanten gehad hebben omdat ze "voor nog een laatste keer" zouden gegaan zijn, bij wijze van.
Maar dit is zeer korte termijn denken. Eigenlijk gewoon aan de zondag 10 mei denken en niet verder.

Als je op de lange termijn denkt, dan hou je een open communicatie en geef je alles op tijd door.
Nu zijn er mensen teleurgesteld dat ze toch niet die laatste dag geweest zijn of voor een gesloten deur staan (zelfs nu staat op de website niets vermeld dat ze gesloten zijn. )
Daarmee stel je toch veel klanten teleur die een volgende keer wel 2x gaan nadenken of ze nog eens naar daar rijden. Er zijn andere alternatieven genoeg.
Ook de dames gaan nu wel 2x nadenken nadat ze een tijdje op een andere plek hebben gewerkt of ze wel zullen terugkeren naar een plaats waar het enkel om de centen op korte termijn voor de uitbater draait en waar ze zich voor de rest blijkbaar niets van de klanten (dames en heren) aantrekken.

Ik ben er van overtuigd dat de werkwijze die ze hebben gehanteerd op termijn (veel) klanten kost.
 
Grote onzin wat je allemaal verteld, je weet totaal niet wat er allemaal speelt. Je bent zelf volgens mij gefrustreerd dat je zondag niet bent gegaan.

Wat wel slordig is is dat ze het niet vermelden op hun website en google. Een klein forum bericht is niet voldoende.
 
Er lijken inmiddels ook al ex SS dames op kinky te adverteren kwam deze tegen en de foto's lijken mij toch echt gemaakt in de SS in betere tijden :unsure:

 
Grote onzin wat je allemaal verteld, je weet totaal niet wat er allemaal speelt. Je bent zelf volgens mij gefrustreerd dat je zondag niet bent gegaan.

Wat wel slordig is is dat ze het niet vermelden op hun website en google. Een klein forum bericht is niet voldoende.
Oh, ik ben helemaal niet gefrustreerd. Ik was er trouwens zondag en een verslagje van mijn bezoek volgt nog.
Ik vind het gewoon geen verstandige manier van zakendoen en niet respectvol naar de klanten toe. En daar heb jij blijkbaar een andere mening over. Gelukkig dat meningen mogen verschillen.

Ze wisten op vrijdag heus wel dat ze maandag niet meer zouden open gaan. Ze hadden alleen nog hoop dat dat niet zo zou zijn. En dat hadden ze op die manier in het weekend kunnen communiceren op hun website en met een brief aan de deur bvb.

Dat het zelfs nu ze toe zijn stil blijft en er enkel een kleine mededeling word gedaan op hun forum dat je nog moet gaan zoeken als je niet regelmatig op het forum zit zegt genoeg over hun manier van zaken doen.
Als je hun site bezoekt komt er wel een pop up dat ze op maandag en dinsdag in april en mei korting geven. Maar niet de minste melding dat ze gesloten zijn.
Dat je dat niet dadelijk op google doet snap ik nog, maar dat je dat niet op de eigen website doet gaat er bij mij echt niet in.
 
Er lijken inmiddels ook al ex SS dames op kinky te adverteren kwam deze tegen en de foto's lijken mij toch echt gemaakt in de SS in betere tijden :unsure:

Klopt staan al meerdere van Sixens op :)
 
Er lijken inmiddels ook al ex SS dames op kinky te adverteren kwam deze tegen en de foto's lijken mij toch echt gemaakt in de SS in betere tijden :unsure:

Zijn in ieder geval niet de zelfde prijzen als in de SS 🤑🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan