Schorpio76
Meubelstuk
Ik zie dat er wel een topic over Alexandra is (of Tiffany) op kamer 35 bij de kantine. Echter bij Maria in de hoek, is de kamer sinds maanden bezet en vandaag zag ik een naambordje "Alexandra" gezien het logo, komt ze uit Duitsland. Iemand ervaring.