Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad, het voorstel dat ik vrijdag kreeg, was € 100,- voor 1 uur inclusief kamer (35 euro) ... . Kan ik gewoon andere job erbij zoeken met kleren aan die beter betaald dan wat ik kreeg aangeboden. Mijnheer heeft wel een villa in Spanje .... . Filmpje gezien, dat was geen gewone villa. Daar mocht ik gratis mee naar toe ... . Alsof ik sta te springen, ik mag gratis op vakantie naar een super de luxe villa in Spanje, in ruil voor gratis sex?!
Toen ik in 2013 in een club werkte kreeg ik voor een uur al meer dan wat ik nu zou verdienen bij dit voorstel. En de 2de club en laatste waar ik werkte verdiende ik zelfs dubbel zoveel. En ook daar voorselectie van heren. De helft van en de dames en de heren zou al niet binnen de eerste poort geraken.
Nu hoor ik heren denken, ga dan terug naar de club. Sinds corona heb ik een gewone job en lukt het clubleven (drinken) niet meer voor mij, want ik bleef meer overnachten in de club dan thuis wegens te dronken. Club 1 is gesloten en staat te koop, club 2 zal ook niet lang meer meegaan want hun openingsuren zijn al gewijzigd.

Maar goed de heer zocht manieren om € 100,- te vinden, dus vroeg hij aan iemand in ons gezelschap, heb jij € 100,-? De andere man zei ja en haalde die uit? Moet je ze hebben, vroeg hij? Wellicht had mijn kandidaat gedacht dat ik zoals de meeste dames zou grijpen naar het geld. Helaas, ik reageerde niet. Hij zei toen, laat maar. Nadien mompelde hij, ik heb maar € 50,-. Ik werd een beetje moe van heel het gedoe. Maar bleef rustig zitten. Hij riep toen een andere collega, om daar mee te foefelen en gaf haar geld omdat zij telkens zei, first 50. Hoeveel hij gaf weet ik niet. Nadien vertrok ze, hij haalde zijn portefeuille uit, gewoon brieven van € 100,- er in! Hij riep een tweede collega en ook deze kwam foefelen met hem, ik ben naar buiten gegaan. Later passeerde hij mij, met vlekken onder zijn gordel ... . Zo gaat het nu dus in het RH. Deze en nog andere toestanden werden me trouwens 2 weken eerder verteld door een dame die al heel lang in het RH komt, maar goed ik hechtte er weinig geloof aan. Je denkt dan jaja, jaloezie. Vrijdag werd het nog eens herhaald door andere dame en heb ik het dus kunnen zien met eigen ogen. Zo kom je dus ook aan je trekken en verwachten heren dat ik dan ook maar grijp wat ik kan krijgen ... . Helaas.

Ik begrijp dat sommige dames kiezen voor het gemakkelijkste, 30 euro is 30 euro. Maar ik ben nooit voor het financiële in deze job gestapt. Ik had geluk dat ik op mijn eerste plek goed terecht kwam en goede begeleiding kreeg. En de 2de werkplek was idem. Ik heb ook ooit 1 dag ergens gewerkt waar ze zelfs 15 min. deden, je kreeg dan 15 euro, ik dacht heel hard wegrennen hier.

Misschien krijg ik nu een hele hoop shxt over me, maar deert me niet.
Ja, dat zijn dan meer dan ondermaatse respectloze toestanden. Jammer!
 
Inderdaad, het voorstel dat ik vrijdag kreeg, was € 100,- voor 1 uur inclusief kamer (35 euro) ... . Kan ik gewoon andere job erbij zoeken met kleren aan die beter betaald dan wat ik kreeg aangeboden. Mijnheer heeft wel een villa in Spanje .... . Filmpje gezien, dat was geen gewone villa. Daar mocht ik gratis mee naar toe ... . Alsof ik sta te springen, ik mag gratis op vakantie naar een super de luxe villa in Spanje, in ruil voor gratis sex?!
Toen ik in 2013 in een club werkte kreeg ik voor een uur al meer dan wat ik nu zou verdienen bij dit voorstel. En de 2de club en laatste waar ik werkte verdiende ik zelfs dubbel zoveel. En ook daar voorselectie van heren. De helft van en de dames en de heren zou al niet binnen de eerste poort geraken.
Nu hoor ik heren denken, ga dan terug naar de club. Sinds corona heb ik een gewone job en lukt het clubleven (drinken) niet meer voor mij, want ik bleef meer overnachten in de club dan thuis wegens te dronken. Club 1 is gesloten en staat te koop, club 2 zal ook niet lang meer meegaan want hun openingsuren zijn al gewijzigd.

Maar goed de heer zocht manieren om € 100,- te vinden, dus vroeg hij aan iemand in ons gezelschap, heb jij € 100,-? De andere man zei ja en haalde die uit? Moet je ze hebben, vroeg hij? Wellicht had mijn kandidaat gedacht dat ik zoals de meeste dames zou grijpen naar het geld. Helaas, ik reageerde niet. Hij zei toen, laat maar. Nadien mompelde hij, ik heb maar € 50,-. Ik werd een beetje moe van heel het gedoe. Maar bleef rustig zitten. Hij riep toen een andere collega, om daar mee te foefelen en gaf haar geld omdat zij telkens zei, first 50. Hoeveel hij gaf weet ik niet. Nadien vertrok ze, hij haalde zijn portefeuille uit, gewoon brieven van € 100,- er in! Hij riep een tweede collega en ook deze kwam foefelen met hem, ik ben naar buiten gegaan. Later passeerde hij mij, met vlekken onder zijn gordel ... . Zo gaat het nu dus in het RH. Deze en nog andere toestanden werden me trouwens 2 weken eerder verteld door een dame die al heel lang in het RH komt, maar goed ik hechtte er weinig geloof aan. Je denkt dan jaja, jaloezie. Vrijdag werd het nog eens herhaald door andere dame en heb ik het dus kunnen zien met eigen ogen. Zo kom je dus ook aan je trekken en verwachten heren dat ik dan ook maar grijp wat ik kan krijgen ... . Helaas.

Ik begrijp dat sommige dames kiezen voor het gemakkelijkste, 30 euro is 30 euro. Maar ik ben nooit voor het financiële in deze job gestapt. Ik had geluk dat ik op mijn eerste plek goed terecht kwam en goede begeleiding kreeg. En de 2de werkplek was idem. Ik heb ook ooit 1 dag ergens gewerkt waar ze zelfs 15 min. deden, je kreeg dan 15 euro, ik dacht heel hard wegrennen hier.

Misschien krijg ik nu een hele hoop shxt over me, maar deert me niet.
Amai erg wat je hebt voorgehad ik heb nog nooit gediscussieerd over prijs en weet ook wel bij wie dat je nog een goede behandeling krijg en die zijn tegenwoordig niet veel te vinden in het rh. Spijtig dat ik u er niet meer ben tegengekomen want jij bent nog een van de enige die het geld nog waard zijn. Ik heb het de laatste keren dat ik er geweest ben ook al opgemerkt zowel door de week als op vrijdag avond dat het er rustiger is kwa kamer bezoekjes meer mensen die gewoon iets komen drinken. Ben er vorige week dinsdag ook nog geweest heb maar 1 iemand naar kamer zien gaan van alle vrouwen en bij mijn weten op de tijd dat ik er geweest ben minstens 3 kamers gedaan inclusief mij 😊. Dus de mannen die er echt komen om naar kamer te gaan en weten bijv wie ze moeten zijn zullen denk ik ook zelden andere vrouwen aanspreken. Of zelfs op voorhand al met de dame in kwestie afspreken heb ik ook al opgemerkt daar die komen zelfs nog niets drinken die komen binnen gaan direct naar boven en als gedaan is vertrekken die ook direct 😂
 
Begin juni (dinsdag 2 en woensdag 3) ben ik in de buurt, en wil wel een "wandeling" naar het RH maken. Ik ben dan telkens vrij om 12u, en kan zelfs de hele namiddag en avond blijven. Welk is op deze dagen het beste moment om langs te gaan? Ik ben 60-er, met een voorliefde voor naturelle jongere vrouwen. Origine is niet echt belangrijk, maar indien het even kan, toch liever in het Nederlands communiceren. Lekker tongzoenen is ook wel een pluspunt.
Wie geeft mij goede raad?
 
Dank je Flandrien, ik ben niet perfect, maar heb ook mijn waarde en normen. 🥰
Groot gelijk Eveline, zo een blaas die zijn villa in Spanje laat kijken aan iemand die hij de eerste keer ontmoet om te stoefen en nadien met u naar de kamer zou willen gaan voor een aalmoes wat voor een aap en waardeloze man is dat.

Mijn levenservaring leert mij dat je met zulke grootpraters je toch niets kan doen.
 
Prijzen van DVPs zijn een kwestie van markt.

Hoe hoger de aanbod en lager de vraag, dan is de prijs laag.

En omgekeerd: hoe lager de aanbod en hoe hoger de vraag, dan is de prijs hoog.

Hier is een lijst van prijzen rondom de wereld, tussen 2024 en 2026:


Voor België: "In de rosse buurt van Brussel liggen de prijzen tussen de $35 en $70. In andere steden liggen ze iets hoger, omdat de concurrentie in de hoofdstad het grootst is."

🤔 ☺️ 😻
 
Prijzen van DVPs zijn een kwestie van markt.

Hoe hoger de aanbod en lager de vraag, dan is de prijs laag.

En omgekeerd: hoe lager de aanbod en hoe hoger de vraag, dan is de prijs hoog.

Hier is een lijst van prijzen rondom de wereld, tussen 2024 en 2026:


Voor België: "In de rosse buurt van Brussel liggen de prijzen tussen de $35 en $70. In andere steden liggen ze iets hoger, omdat de concurrentie in de hoofdstad het grootst is."

🤔 ☺️ 😻
Misschien rekening houden dat er dames van verschillende niveau's zijn en daarom prijzen van verschillende niveau's! En dit goed is voor heren die iets van niveau's weten en zich ook niet inlaten met de eerste de beste omdat het goedkoop is en nog een geweten hebben.
Maar goed, we weten ondertussen dat jij budgetwandelingen doet.
Fijn voor jou, wikisexguide is geen wetenschap en gelukkig moet ik die prijzen niet volgen, want dan bleef mijn slip omhoog.
 
Misschien rekening houden dat er dames van verschillende niveau's zijn en daarom prijzen van verschillende niveau's! En dit goed is voor heren die iets van niveau's weten en zich ook niet inlaten met de eerste de beste omdat het goedkoop is en nog een geweten hebben.
Maar goed, we weten ondertussen dat jij budgetwandelingen doet.
Fijn voor jou, wikisexguide is geen wetenschap en gelukkig moet ik die prijzen niet volgen, want dan bleef mijn slip omhoog.
Prachtig woord "budgetwandelingen". Bedankt om niet te volgen en vooral blijven doen waar je super in bent!
 
Prijzen van DVPs zijn een kwestie van markt.

Hoe hoger de aanbod en lager de vraag, dan is de prijs laag.

En omgekeerd: hoe lager de aanbod en hoe hoger de vraag, dan is de prijs hoog.

Hier is een lijst van prijzen rondom de wereld, tussen 2024 en 2026:


Voor België: "In de rosse buurt van Brussel liggen de prijzen tussen de $35 en $70. In andere steden liggen ze iets hoger, omdat de concurrentie in de hoofdstad het grootst is."

🤔 ☺️ 😻
Je kan ook geen rosse buurt vergelijken met een café zoals het Rozenhof voor die bedragen dat ze daar vragen sta je in het algemeen al na 10 min op straat dan geef ik liever 150€ voor een uurtje uit kont dat nog goedkoper uit ook. En Brussel blijf ik toch liever weg zo onveilig dat het daar is en vuil. En service is in zo een buurt meestal ook niet denderend.
 
Inderdaad, het voorstel dat ik vrijdag kreeg, was € 100,- voor 1 uur inclusief kamer (35 euro) ... . Kan ik gewoon andere job erbij zoeken met kleren aan die beter betaald dan wat ik kreeg aangeboden. Mijnheer heeft wel een villa in Spanje .... . Filmpje gezien, dat was geen gewone villa. Daar mocht ik gratis mee naar toe ... . Alsof ik sta te springen, ik mag gratis op vakantie naar een super de luxe villa in Spanje, in ruil voor gratis sex?!
Toen ik in 2013 in een club werkte kreeg ik voor een uur al meer dan wat ik nu zou verdienen bij dit voorstel. En de 2de club en laatste waar ik werkte verdiende ik zelfs dubbel zoveel. En ook daar voorselectie van heren. De helft van en de dames en de heren zou al niet binnen de eerste poort geraken.
Nu hoor ik heren denken, ga dan terug naar de club. Sinds corona heb ik een gewone job en lukt het clubleven (drinken) niet meer voor mij, want ik bleef meer overnachten in de club dan thuis wegens te dronken. Club 1 is gesloten en staat te koop, club 2 zal ook niet lang meer meegaan want hun openingsuren zijn al gewijzigd.

Maar goed de heer zocht manieren om € 100,- te vinden, dus vroeg hij aan iemand in ons gezelschap, heb jij € 100,-? De andere man zei ja en haalde die uit? Moet je ze hebben, vroeg hij? Wellicht had mijn kandidaat gedacht dat ik zoals de meeste dames zou grijpen naar het geld. Helaas, ik reageerde niet. Hij zei toen, laat maar. Nadien mompelde hij, ik heb maar € 50,-. Ik werd een beetje moe van heel het gedoe. Maar bleef rustig zitten. Hij riep toen een andere collega, om daar mee te foefelen en gaf haar geld omdat zij telkens zei, first 50. Hoeveel hij gaf weet ik niet. Nadien vertrok ze, hij haalde zijn portefeuille uit, gewoon brieven van € 100,- er in! Hij riep een tweede collega en ook deze kwam foefelen met hem, ik ben naar buiten gegaan. Later passeerde hij mij, met vlekken onder zijn gordel ... . Zo gaat het nu dus in het RH. Deze en nog andere toestanden werden me trouwens 2 weken eerder verteld door een dame die al heel lang in het RH komt, maar goed ik hechtte er weinig geloof aan. Je denkt dan jaja, jaloezie. Vrijdag werd het nog eens herhaald door andere dame en heb ik het dus kunnen zien met eigen ogen. Zo kom je dus ook aan je trekken en verwachten heren dat ik dan ook maar grijp wat ik kan krijgen ... . Helaas.

Ik begrijp dat sommige dames kiezen voor het gemakkelijkste, 30 euro is 30 euro. Maar ik ben nooit voor het financiële in deze job gestapt. Ik had geluk dat ik op mijn eerste plek goed terecht kwam en goede begeleiding kreeg. En de 2de werkplek was idem. Ik heb ook ooit 1 dag ergens gewerkt waar ze zelfs 15 min. deden, je kreeg dan 15 euro, ik dacht heel hard wegrennen hier.

Misschien krijg ik nu een hele hoop shxt over me, maar deert me niet.
Was een Hollander zeker?
 
Je kan ook geen rosse buurt vergelijken met een café zoals het Rozenhof voor die bedragen dat ze daar vragen sta je in het algemeen al na 10 min op straat dan geef ik liever 150€ voor een uurtje uit kont dat nog goedkoper uit ook. En Brussel blijf ik toch liever weg zo onveilig dat het daar is en vuil. En service is in zo een buurt meestal ook niet denderend.

De prijzen voor de rosse buurt zijn afkomstig van Wikisexguide. De Wikisexguide geeft ook aan dat er grote prijsverschillen bestaan tussen vormen van prostitutie, straatmeisjes, rosse buurt, privé ontvangst, escort, sugarbabies, etc.

Nou, ik heb lange tijd in Brussel gewoond en mijn kinderen hebben daar gestudeerd. Ik heb ook enkele jaren in Antwerpen plus ook in het buitenland gewoond.

Laten we de zaken dus even in perspectief plaatsen: Brussel is een prachtige stad, net zo schoon en veilig als Antwerpen en Gent, groener dan Antwerpen, vol van cosy restauranten en met schitterende musea.

Zoals in elke Europese stad zijn er ook een paar armere buurten waar je liever niet zou wonen. Zo is het leven.

In de Pub 5th Avenue en Café Le Coin heb ik net zoveel goede en minder goede tijden meegemaakt als in 't Rozenhof. En net als in 't Rozenhof, zijn er dagen dat geen van de aanwezige DVP's geeft me de goesting om naar boven te gaan.

Omdat ik vijftien jaar op vijf minuten loopafstand van de Pub 5th Avenue heb gewerkt, was het handiger om daarheen te gaan voordat ik naar huis ging, i.p.v. 01h15 à 01u30 te rijden tot 't Rozenhof, en dan nog 45 minuten naar huis. - Ik woon ongeveer halverwege tussen de Pub 5th Avenue en Rozenhof.

🤔 😻
 
Laatst bewerkt:
En wat bedoel je met dames die blijven doen alsof the sky the limit is?
Ik sprak eens eentje aan, en die typte een bericht op haar gsm: 150€ + kamer voor 30min. Sprak enkel Spaans denk ik en geen letter voor ons verstaanbare taal.
En met alle respect, maar zo "speciaal" zag ze er niet uit om zoveel neer te tellen en zelfs niet mee kunnen klappen
 
Ik sprak eens eentje aan, en die typte een bericht op haar gsm: 150€ + kamer voor 30min. Sprak enkel Spaans denk ik en geen letter voor ons verstaanbare taal.
En met alle respect, maar zo "speciaal" zag ze er niet uit om zoveel neer te tellen en zelfs niet mee kunnen klappen
Tja misschien was zij wel een porno-actrice en dat ze daarom die prijs vroeg. Of was het sex zonder condoom ... . Of BDSM. Voor jou zag ze er niet speciaal uit, maar misschien komt zij van ergens waar deze prjis de norm was en waar zij wel speciaal was. Soms hebben dames geen zin en zetten ze hun prijs bewust zo hoog, zodat ze niet naar boven moeten gaan. Dus allemaal een beetje vaag.
 
Tja misschien was zij wel een porno-actrice en dat ze daarom die prijs vroeg. Of was het sex zonder condoom ... . Of BDSM. Voor jou zag ze er niet speciaal uit, maar misschien komt zij van ergens waar deze prjis de norm was en waar zij wel speciaal was. Soms hebben dames geen zin en zetten ze hun prijs bewust zo hoog, zodat ze niet naar boven moeten gaan. Dus allemaal een beetje vaag.
Dat zijn de makkelijkste. Fantasie prijzen sla je gewoon over.
 
De prijzen voor de rosse buurt zijn afkomstig van Wikisexguide. De Wikisexguide geeft ook aan dat er grote prijsverschillen bestaan tussen vormen van prostitutie, straatmeisjes, rosse buurt, privé ontvangst, escort, sugarbabies, etc.

Nou, ik heb lange tijd in Brussel gewoond en mijn kinderen hebben daar gestudeerd. Ik heb ook enkele jaren in Antwerpen plus ook in het buitenland gewoond.

Laten we de zaken dus even in perspectief plaatsen: Brussel is een prachtige stad, net zo schoon en veilig als Antwerpen en Gent, groener dan Antwerpen, vol van cosy restauranten en met schitterende musea.

Zoals in elke Europese stad zijn er ook een paar armere buurten waar je liever niet zou wonen. Zo is het leven.

In de Pub 5th Avenue en Café Le Coin heb ik net zoveel goede en minder goede tijden meegemaakt als in 't Rozenhof. En net als in 't Rozenhof, zijn er dagen dat geen van de aanwezige DVP's geeft me de goesting om naar boven te gaan.

Omdat ik vijftien jaar op vijf minuten loopafstand van de Pub 5th Avenue heb gewerkt, was het handiger om daarheen te gaan voordat ik naar huis ging, i.p.v. 01h15 à 01u30 te rijden tot 't Rozenhof, en dan nog 45 minuten naar huis. - Ik woon ongeveer halverwege tussen de Pub 5th Avenue en Rozenhof.

🤔 😻
Brussel een propere stad , laat me niet lachen.
 
John heeft gelijk wat de prijzen betreft. Rozenhofke prijst zich wat uit de markt met 35 eur voor een kamer die nu niet overloopt van luxe en properheid. Daarbovenop vraagt men soms 100 voor een half uurtje. Het zijn niet de knapste dames daar meestal. Het Is dan 135 voor 30 min in een zeer sobere kamer. Gelukkig is de service bij de meeste dames wel goed.

Maar in vb Sixsens heb je voor hetzelfde bedrag eten en drinken, wellness, … de hele dag en een jonge dame erbij op de kamer met dezelfde service.

Cafe le coin ken ik ook. Daar is de service zeker even goed te noemen, de kamers wat ouder maar eigenlijk vglbaar met rh en je betaalt slechts 25. De dame is er goedkoper en er zitten goede dames, dus dan is de rekening vlug gemaakt. Zo maak ik de verplaatsing naar Herentals veel minder en wellicht nog anderen met mij.

In rozenhofke wordt wel gejaagd door de dames en dat is nog altijd een reden om er af en toe te komen, maar veel minder. Het aanbod is er dermate teruggelopen ook. De laatste 2/3 keer heb ik er zelfs niet gekamerd ondanks geilheid…

Te duur voor wat je krijgt en dat is de reden voor de matige bezetting denk ik.
 
John heeft gelijk wat de prijzen betreft. Rozenhofke prijst zich wat uit de markt met 35 eur voor een kamer die nu niet overloopt van luxe en properheid. Daarbovenop vraagt men soms 100 voor een half uurtje. Het zijn niet de knapste dames daar meestal. Het Is dan 135 voor 30 min in een zeer sobere kamer. Gelukkig is de service bij de meeste dames wel goed.

Maar in vb Sixsens heb je voor hetzelfde bedrag eten en drinken, wellness, … de hele dag en een jonge dame erbij op de kamer met dezelfde service.

Cafe le coin ken ik ook. Daar is de service zeker even goed te noemen, de kamers wat ouder maar eigenlijk vglbaar met rh en je betaalt slechts 25. De dame is er goedkoper en er zitten goede dames, dus dan is de rekening vlug gemaakt. Zo maak ik de verplaatsing naar Herentals veel minder en wellicht nog anderen met mij.

In rozenhofke wordt wel gejaagd door de dames en dat is nog altijd een reden om er af en toe te komen, maar veel minder. Het aanbod is er dermate teruggelopen ook. De laatste 2/3 keer heb ik er zelfs niet gekamerd ondanks geilheid…

Te duur voor wat je krijgt en dat is de reden voor de matige bezetting denk ik.
en er is geen variatie meer, week in, week uit elke dag dezelfde mensen, wordt op de duur een saaie boel. In de saunaclubs zie je elke dag andere dames wat het leuk en spannend maakt.
 
@Jef , ... de dichtstbijzijnde bij ons, https://www.clublebaron.nl/

Op nzcforum is er een mooie beschrijving, post # 602, dd. 10 mei 2026:


Volgens de posten, hier op girlsreview, ijsberenforum en nzcforum, zijn er meestal MILFs en GILFs van Nederlandse afkomst. Regelmatig ook een Belg en een Zwedse, en ook een paar Afrikaanse.

In een straal van 01u30 rijden vanaf 't Rozenhof, bieden Club Le Baron en Café Le Coin de beste Kwaliteit/Prijs ratio.

Bij Club Le Baron:
* Entrée prijs = 40€, inbegrepen access naar de kamers zoveel dat je wilt.
* 30 minuten met een DVP = 40€
* 60 minuten met een DVP = 80 €
* Drank = 4,50€

Dus, kost een uur 120€ i.p.v. 185 in 't Rozenhof. Een tweede uur kost dan slechts 80€. Dus totaal 200€ tegen 370 in 't Rozenhof...

Met het verschil, kunnen we onze benzinetank vullen, en meerderen keren gaan.

:unsure:😻
 
Laatst bewerkt:
@duracelleke welke saunaclubs kun je aanraden?
Yin Yang in Roermond (zie hun website voor foto's) 120km van Herentals; zeer luxueuze accomodatie in voormalig luxe hotel , alles kraaknet en alle comfort, sauna, yacuzzi, verwarmd zwembad, sportkanaal en sexbioscoop. Zeer verzorgd restaurant met enorme keuze aan gerechten, uitgebreid ontbijt, middag en avondmenu, afternoon tea met gebak enz. €70 inkom onbeperkt gebruik van alle faciliteiten, eten en drinken à volonté. Keuze uit gemiddeld 50 dames van diverse nationaliteiten, de meeste tussen 20 en 40 jaar, die alle rondwandelen in sexy lingerie. 30 min kamer €70, 60 min is €150. Deze club is zeer verslavend en maakt het moeilijk ergens anders nog je gading te vinden. Je moet wel wat tijd kunnen uittrekken, ik ga steeds van opening 11h tot 21h, kies 2X dame voor 30min, deze dag kost dan inclusief brandstof €250. Voor de liefhebbers van muziek, vrijdag en zaterdag regelmatig een top DJ.
 
Vandaag heb ik vernomen dat een dame van ongeveer 57 jaar, die vroeger regelmatig in de Rio en het Rozenhof kwam, helaas overleden zou zijn. Ze zou afkomstig zijn uit de regio Vorselaar of Vosselaar. Heeft iemand enig idee over wie het gaat?
 
Yin Yang in Roermond (zie hun website voor foto's) 120km van Herentals; zeer luxueuze accomodatie in voormalig luxe hotel , alles kraaknet en alle comfort, sauna, yacuzzi, verwarmd zwembad, sportkanaal en sexbioscoop. Zeer verzorgd restaurant met enorme keuze aan gerechten, uitgebreid ontbijt, middag en avondmenu, afternoon tea met gebak enz. €70 inkom onbeperkt gebruik van alle faciliteiten, eten en drinken à volonté. Keuze uit gemiddeld 50 dames van diverse nationaliteiten, de meeste tussen 20 en 40 jaar, die alle rondwandelen in sexy lingerie. 30 min kamer €70, 60 min is €150. Deze club is zeer verslavend en maakt het moeilijk ergens anders nog je gading te vinden. Je moet wel wat tijd kunnen uittrekken, ik ga steeds van opening 11h tot 21h, kies 2X dame voor 30min, deze dag kost dan inclusief brandstof €250. Voor de liefhebbers van muziek, vrijdag en zaterdag regelmatig een top DJ.
Ik lees nochtans niet veel positieve reviews op hun site.
Yin Yang in Roermond (zie hun website voor foto's) 120km van Herentals; zeer luxueuze accomodatie in voormalig luxe hotel , alles kraaknet en alle comfort, sauna, yacuzzi, verwarmd zwembad, sportkanaal en sexbioscoop. Zeer verzorgd restaurant met enorme keuze aan gerechten, uitgebreid ontbijt, middag en avondmenu, afternoon tea met gebak enz. €70 inkom onbeperkt gebruik van alle faciliteiten, eten en drinken à volonté. Keuze uit gemiddeld 50 dames van diverse nationaliteiten, de meeste tussen 20 en 40 jaar, die alle rondwandelen in sexy lingerie. 30 min kamer €70, 60 min is €150. Deze club is zeer verslavend en maakt het moeilijk ergens anders nog je gading te vinden. Je moet wel wat tijd kunnen uittrekken, ik ga steeds van opening 11h tot 21h, kies 2X dame voor 30min, deze dag kost dan inclusief brandstof €250. Voor de liefhebbers van muziek, vrijdag en zaterdag regelmatig een top DJ.
Ik lees nochtans niet veel positieve reviews op hun site
 
Begin juni (dinsdag 2 en woensdag 3) ben ik in de buurt, en wil wel een "wandeling" naar het RH maken. Ik ben dan telkens vrij om 12u, en kan zelfs de hele namiddag en avond blijven. Welk is op deze dagen het beste moment om langs te gaan? Ik ben 60-er, met een voorliefde voor naturelle jongere vrouwen. Origine is niet echt belangrijk, maar indien het even kan, toch liever in het Nederlands communiceren. Lekker tongzoenen is ook wel een pluspunt.
Wie geeft mij goede raad?

Kan ik u een privé berichtje sturen?
U heeft die optie niet aan staan zie ik!
 
Terug
Bovenaan Onderaan