Waarschuwing Nicky, Ede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

uguhaxyû

Newbie
21
20/03/25
35
7
Aanbetaling gedaan van €80. Toen ik aankwam in de straat, moest ik nog eens €160 overmaken om achter het huisnummer te komen. Ik had toen moeten weglopen, maar helaas in een geile bui toch die €160 overgemaakt. Als klapper op de vuurpijl nog een betaalverzoek van €500 aan "borg" gekregen.

Pas toen viel het kwartje bij mij dat deze "Nicky" niet in deze straat zit, laat staan überhaupt bestaat (veel te laat, ik weet het).

NL52 KNAB XXXX XXXX X2 is het rekeningnummer (E T EXXXXX)

Wees geen idioot zoals ik en trap hier niet in.

//mod.edit: geen prive info vermelden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat was wel een hele geile bui dan. Zonde van je centen man, je ziet dat mensen er steeds voor blijven vallen. En die oplichters komen er weer mooi mee weg 😮‍💨

Tip, onderaan een advertentie staat de datum 'actief sinds'. Is de advertentie maar een paar dagen oud, bijvoorbeeld vier dagen. Afhaken en niet meer reageren, dat is geheid problemen. Bestaat het profiel al langer, bijvoorbeeld een jaar of meer. Dan heb je kans dat je goed zit. Geen garantie, maar oplichters zijn meestal maar kort actief en daarna krijg je zo'n mooie 404 pagina te zien.
 
Laatst bewerkt:
Dus totaal 240 kwijt.
Eerlijk van je om dit te melden maar zoals je hier ook kunt lezen:
NOOIT vooruit betalen, nog geen 10 euro.
Vele malen 10 euro is ook mooi bedrag.
En nu heeft ze helemaal goede dag met die 240 euro.
 
Dus totaal 240 kwijt.
Eerlijk van je om dit te melden maar zoals je hier ook kunt lezen:
NOOIT vooruit betalen, nog geen 10 euro.
Vele malen 10 euro is ook mooi bedrag.
En nu heeft ze helemaal goede dag met die 240 euro.
Een goede dag? Dit zou nog eens serieus business kunnen worden als je dit elke dag voor elkaar krijgt. Vraag me echt af hoeveel er rondlopen die hiervoor vallen....
 
Genoeg anders deed men dit niet.
Ze harken gratis geld binnen.
Dus ik blijf erbij: nooit vooruit betalen.
Andere oude trucs:
1 even geld naar chauffeur brengen, weg zijn ze.
2 even snel hier sigaretten halen, ze komt niet meer terug, weg via nooduitgang oid
 
Als je dan toch al geld uit hebt gegeven stuur dan gewoon regelmatig een sms bom waardoor de telefoon overbelast raakt van die junk.


Ps

Ik bekijk net de advertentie en zie dat ze neuken zonder condoom aanbiedt dat zou in feite al een rode vlag moeten zijn.
9 vd 10 x zijn het junks en/of vrouwen met serieuze ziektes.
Er is genoeg geld te verdienen met veilige seks dus nzc aanbieden aan iedereen is in feite de eindhalte.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor jullie input. Ik heb dezelfde avond ook met de politie hierover gebeld en de agent aan de telefoon raadde me aan om hier aangifte van te doen.
Ik heb inmiddels een export van de chat en een rekeningnummer, alhoewel het laatste hoogstwaarschijnlijk van een katvanger is. Ook heb ik melding gemaakt bij SJ en met hen de chats gedeeld.

Gezien het niet om duizenden euro's gaat, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat van hieruit een strafzaak zal volgen, maar met een aangifte komt de oplichter bij herhaling tenminste in het vizier van de wet.

Nou was ik alleen benieuwd, heeft iemand soortgelijke ervaringen met aangifte doen en dit melden bij Kinky/SJ, dan wel de bank?
 
Dank voor jullie input. Ik heb dezelfde avond ook met de politie hierover gebeld en de agent aan de telefoon raadde me aan om hier aangifte van te doen.
Ik heb inmiddels een export van de chat en een rekeningnummer, alhoewel het laatste hoogstwaarschijnlijk van een katvanger is. Ook heb ik melding gemaakt bij SJ en met hen de chats gedeeld.

Gezien het niet om duizenden euro's gaat, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat van hieruit een strafzaak zal volgen, maar met een aangifte komt de oplichter bij herhaling tenminste in het vizier van de wet.

Nou was ik alleen benieuwd, heeft iemand soortgelijke ervaringen met aangifte doen en dit melden bij Kinky/SJ, dan wel de bank?

Ik heb persoonlijk geen ervaring met aangifte doen.
Maar over het algemeen moeten dvp het heel bont maken voordat er überhaupt een zaak komt.
Ze worden vaak toch een beetje als slachtoffer gezien.
En eigenlijk klopt dat ook wel een beetje aangezien sommige echt het afvoerputje van de maatschappij zijn.
Maar dat neemt niet weg dat het gewoon een vieze junken streek is wat ze je heeft geflikt.
 
Laatst bewerkt:
Mannen toch.. eerst dame in levenden lijve zien dan face to face betalen als bevalt wat je ziet...
Ik heb een tijdje terug gelezen dat als je bv naar kinky of sexjobs belt en uit legt wat er is gebeurd dat hun haar advertentie op offline zetren tot he terug betaald bent en ze dan ook zolang geen nieuwe advertentie kan maken voor het is afgehandeld

Meschien heb he er wat aan
 
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, ik weiger om vooraf te betalen of zelfs beeldbellen voor verificatie. Heeft me wel een paar keer een afspraak gekost en mijn nummer werd ineens bij meerdere dames geblokkeerd.
Ik heb wel vaker melding gedaan van illegale prostitutie. Voornamelijk van adressen waarvan ik weet dat er 'dames' zitten van de "hello bby" club. Torenhoge tarieven rekenen, afspraken niet nakomen, mensen oplichten en hup op naar het volgende pand. Dit zijn gewoon bendes en is georganiseerd.
Overigens heeft aangifte doen wel degelijk zin. Zeker de laatste tijd met alle afpersingszaken.
Ook Kinky heeft hiervoor richtlijnen:
 
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, ik weiger om vooraf te betalen of zelfs beeldbellen voor verificatie. Heeft me wel een paar keer een afspraak gekost en mijn nummer werd ineens bij meerdere dames geblokkeerd.
Ik heb wel vaker melding gedaan van illegale prostitutie. Voornamelijk van adressen waarvan ik weet dat er 'dames' zitten van de "hello bby" club. Torenhoge tarieven rekenen, afspraken niet nakomen, mensen oplichten en hup op naar het volgende pand. Dit zijn gewoon bendes en is georganiseerd.
Overigens heeft aangifte doen wel degelijk zin. Zeker de laatste tijd met alle afpersingszaken.
Ook Kinky heeft hiervoor richtlijnen:
Misschien niet de juiste plek om het te vragen, maar ben wel benieuwd waarom weiger je om beeld te bellen voor een meeting? ikzelf doe het eigenlijk altijd zodat ik zeker weet dat ik de dame krijg die ik op de foto's zie..
 
Op het moment dat ik bel en mijn gezicht komt in beeld kan er een opname van worden gemaakt of screenshot. En dat heb ik liever niet. En ja, wat de dames betreft. Soms is het wel dezelfde dame alleen tien jaar en 20 kilo verder. Dat risico hou je toch. Je kan altijd nog omdraaien en een ander adres zoeken. Hoort ook een beetje bij privéadressen bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan