gisteren overdag was om 18uur niemand aanwezig in dat pandWerkt Vicky nog aan het begin van de straat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerengisteren overdag was om 18uur niemand aanwezig in dat pandWerkt Vicky nog aan het begin van de straat?
Ik denk ze is weg rond 17ugisteren overdag was om 18uur niemand aanwezig in dat pand
meestal is ze er dan nog wel rond 18 uurIk denk ze is weg rond 17u
Is die wat de moeite ? twijfel soms als ik daar sta te pissen en we elkaar aankijken terwelWerkt Vicky nog aan het begin van de straat?
Niet de goedkoopste, haat het om over prijzen te discussiëren, maar als je respect toont, wel mooie tijden meegehad …… bij het opzoeken nu merk ik dat ik GEEN recensie(s) gemaakt heb, doch regelmatig gereageerd op topic (denk ik), ik was vroeger een regelmatige klant doch te lang geleden om een onderbouwde recensie te geven…… naar mijn gevoel destijds zeker 5 sterren, het enige " nadeel" is een TV en geen TS. Als je graag de controle uit handen geeft (bv blinddoeken en poppers) in het spel, zonder expliciete bijkomende eisen tijdens het spel (afspreken vooraf en dan houdt ze haar daar zeker aan) 5sterren , maar zoals gezegd jaren terug al de TOTAAL prijs, (zonder haar sperma 200€) zelf wil ze eigenlijk niet klaarkomen( mss als je haar laatste klant bent) omdat ze anders niet meer KAN werken . Als ik nu nog in de buurt kom steek ik nog altijd mijn hand op en krijg een vriendelijke groet terug . Ze heeft eerst in het begin van de straat aan de pita ergens gezeten, dan half weg hoogte VT ongeveer en nu aan de pisbakken, persoonlijk vond ik de eerste locatie de beste (wat ik haar ook al uitlegde, wrm ik minder kwam/kom, hetwelke gerespecteerd wordt) normaal de eerste keer is het aftasten en opbouwen elkaar leren voelen, de volgende keren wordt dan verder "afgetast"………maar destijds was het top (zij trouwens ook …..)Is die wat de moeite ? twijfel soms als ik daar sta te pissen en we elkaar aankijken terwel![]()
Ah ok mss volgende keer wel is overwegen al denk ik dat ik er wel al is bij ben geweest in dagshift , aangezien ooit en TS mij ook zo maar poppers in de neus duwde daar ,terwel ik dat nooit heb gedaanNiet de goedkoopste, haat het om over prijzen te discussiëren, maar als je respect toont, wel mooie tijden meegehad …… bij het opzoeken nu merk ik dat ik GEEN recensie(s) gemaakt heb, doch regelmatig gereageerd op topic (denk ik), ik was vroeger een regelmatige klant doch te lang geleden om een onderbouwde recensie te geven…… naar mijn gevoel destijds zeker 5 sterren, het enige " nadeel" is een TV en geen TS. Als je graag de controle uit handen geeft (bv blinddoeken en poppers) in het spel, zonder expliciete bijkomende eisen tijdens het spel (afspreken vooraf en dan houdt ze haar daar zeker aan) 5sterren , maar zoals gezegd jaren terug al de TOTAAL prijs, (zonder haar sperma 200€) zelf wil ze eigenlijk niet klaarkomen( mss als je haar laatste klant bent) omdat ze anders niet meer KAN werken . Als ik nu nog in de buurt kom steek ik nog altijd mijn hand op en krijg een vriendelijke groet terug . Ze heeft eerst in het begin van de straat aan de pita ergens gezeten, dan half weg hoogte VT ongeveer en nu aan de pisbakken, persoonlijk vond ik de eerste locatie de beste (wat ik haar ook al uitlegde, wrm ik minder kwam/kom, hetwelke gerespecteerd wordt) normaal de eerste keer is het aftasten en opbouwen elkaar leren voelen, de volgende keren wordt dan verder "afgetast"………maar destijds was het top (zij trouwens ook …..)
Poppers zonder dat je erom gevraagd hebt vooraf denk ik niet dat zij het zal doen/gedaan hebben …. Benieuwd welke "met borstjes" je probeert te omschrijvenAh ok mss volgende keer wel is overwegen al denk ik dat ik er wel al is bij ben geweest in dagshift , aangezien ooit en TS mij ook zo maar poppers in de neus duwde daar ,terwel ik dat nooit heb gedaan, ik ga meestal beetje verder in zelfde straat maar vergeet telkens de naam ,ze zit of wel links of wel rechts van die kamers, niet die slanke tv(wel al bijgeweest) ze heeft wel'borstjes' , volgende keer maar is naam proberen te onthouden
Was dat in de dagshift of in de avondshift?Vorige keer dat ik haar zag zat ze vingerling 6/1 maar vandaag zit ze vvr 2/4
![]()
ACT&PAS 18CM DICK
if i dont answer try again later no bla bla ! ONLY CALL - ONLY CALL - ONLY CALL NO SMS - NO SMS - NOwww.redlights.be
Dat was 2 weken geleden, afgelopen week niet meer gezien en het was tijdens de dagWas dat in de dagshift of in de avondshift?
Gina in Villa Tinto is altijd een goeie keus, Vlaamse Gina op vingerlingstraat 17 ook.Hallo,
Ik overweeg eens seks te hebben met een trans of shemale.
Wie is de beste in de raamprostitutie in Antwerpen ? En wat is de prijs ?
donderdag ook niemand in dat pand gezien om 18 uurIs vicky op vakantie ofzo? Ik ben nu daar ze is er weer niet schippersstraat
Mischien volledig gestopt kan hedonderdag ook niemand in dat pand gezien om 18 uur
kan maar ken haar alleen van opzicht , ze doet altijd wel haar deur open als ik passeer maar naar de dame een deur verder ga op nummer 3. Ze zat de laatste tijd wel in het linker raam trouwens .Mischien volledig gestopt kan he
Vanaf dinsdag vanaf 11.30 tot 18 …Mischien volledig gestopt kan he
Danku zeker?Vanaf dinsdag vanaf 11.30 tot 18 …
Ik heb ze deze week niet gezien het zal te warm zijn geweest.Is de Vlaamse Gina of Nicoletta ook op vakantie? Is ze 's middags aanwezig, en tot hoe laat? Ik zou haar eens willen proberen voor mijn eerste transervaring.
Is ze al terug weet je iets meer werkt zij zaterdag denk je alvast vriendelijk bedanktVanaf dinsdag vanaf 11.30 tot 18 …
Op zaterdag zou ze ook werken, maar ik ben haar agent niet ….. ik heb u gemeld dat ze vanaf gisteren 11u30 tot 18u terug op post was. (Veronderstel dagelijks ……., maar ik ga haar niet lastig vallen voor verdere info, ze heeft aan mij geen verantwoording af te leggen en ze gaat mss denken dat ik haar tijd verdoe …….) . Je kreeg bruikbare info de volgende stappen dien je zelf te doenIs ze al terug weet je iets meer werkt zij zaterdag denk je alvast vriendelijk bedankt
ik kom morgen in het pand er naast en kijk wel of er iemand is.Op zaterdag zou ze ook werken, maar ik ben haar agent niet ….. ik heb u gemeld dat ze vanaf gisteren 11u30 tot 18u terug op post was. (Veronderstel dagelijks ……., maar ik ga haar niet lastig vallen voor verdere info, ze heeft aan mij geen verantwoording af te leggen en ze gaat mss denken dat ik haar tijd verdoe …….) . Je kreeg bruikbare info de volgende stappen dien je zelf te doen
Danku ga haar nummer ook vragenOp zaterdag zou ze ook werken, maar ik ben haar agent niet ….. ik heb u gemeld dat ze vanaf gisteren 11u30 tot 18u terug op post was. (Veronderstel dagelijks ……., maar ik ga haar niet lastig vallen voor verdere info, ze heeft aan mij geen verantwoording af te leggen en ze gaat mss denken dat ik haar tijd verdoe …….) . Je kreeg bruikbare info de volgende stappen dien je zelf te doen
vandaag was niemand aanwezig iets na 5 uur ,blijkbaar was ze dinsdag wel aanwezigDanku ga haar nummer ook vragen
Normaal was ze elke dag aanwezig vroeger behalve de zondagvandaag was niemand aanwezig iets na 5 uur ,blijkbaar was ze dinsdag wel aanwezig
Ik ben vandaag geweest ze was er weer nietOp zaterdag zou ze ook werken, maar ik ben haar agent niet ….. ik heb u gemeld dat ze vanaf gisteren 11u30 tot 18u terug op post was. (Veronderstel dagelijks ……., maar ik ga haar niet lastig vallen voor verdere info, ze heeft aan mij geen verantwoording af te leggen en ze gaat mss denken dat ik haar tijd verdoe …….) . Je kreeg bruikbare info de volgende stappen dien je zelf te doen
Gisteren rond 18:00 niet gezienWeet er iemand of vicky gestopt is die lange travestiet op schippersstraat alvast bedankt