Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
net terug uit Duisburg. Laatste weken aantal keren geweest en goed bevallen (recensies volgen) helaas vandaag niet.
In huis 11-13-13 kamer 5 of 6 opgelicht door een dame.
Aan de deur besproken, standaard 20 minuten, pzc 50.- en haar dit overhandigd .
Tijdens de daad stopte ze hem anaal bij haar en wees naar de deur. Op de deur stond heel vaag, en bijna niet te lezen, anaal 450,-.
Je raadt het al… ik kwam niet meer weg, deur ging op slot en het werd spannend/grimmig.
Dreigen vanuit haar kant, voice chat inspreken naar andere dat er problemen op de kamer zijn.
Had in me broekzak nog 100 cash zitten die ze me aftroggelden.. was nog steeds niet voldoende en moest me sleutels maar achterlaten en geld gaan pinnen.
Ben een harde stem op gaan zetten dat ze t met die 100,- extra maar moest bekijken.
Na woorden heeft ze eindelijk de deur opengemaakt en ben ik snel gegaan.

Wees gewaarschuwd!
Ik heb ook zoiets meegemaakt, beganegrond 11-13-15 met een stevige Arabische , eerst €30,-
Toen binnen eerst standaard P+N toen zei ze do you like anal?
Is no problem, ik denk zal wel voor het zelfde geld zijn, toen hij er net in zat ,zei ze you have to pay more, toen was de zin meteen over.
Zonder een woord te zeggen ben ik vertrokken.
Oplichting praktijken, als je moeilijk doet zeggen ze , ik ga de beveiliging bellen.
Ik neem aan dat de beveiliging slim genoeg is, want zijn altijd de zelfde vrouwen die problemen hebben met de klanten.
Meestal is het dreigen met ik ga beveiliging bellen.
 
Ik was vandaag in duisburg net terug … maar ik was er 3 uur al gegeten bij de Turkse tent . En toen even rondje gemaakt…. Was al te merken dat we te vroeg waren maar kwamen steeds meer dames bij na 5 en 6 uur maar na het lang wachten ben ik terug gegaan had geen zin meer in de trappen te lopen . Volgende keer wat later gaan beter .
 
Ik was vandaag in duisburg net terug … maar ik was er 3 uur al gegeten bij de Turkse tent . En toen even rondje gemaakt…. Was al te merken dat we te vroeg waren maar kwamen steeds meer dames bij na 5 en 6 uur maar na het lang wachten ben ik terug gegaan had geen zin meer in de trappen te lopen . Volgende keer wat later gaan beter .
En bij wie naar binnen gegaan?
 
Ik heb ook zoiets meegemaakt, beganegrond 11-13-15 met een stevige Arabische , eerst €30,-
Toen binnen eerst standaard P+N toen zei ze do you like anal?
Is no problem, ik denk zal wel voor het zelfde geld zijn, toen hij er net in zat ,zei ze you have to pay more, toen was de zin meteen over.
Zonder een woord te zeggen ben ik vertrokken.
Oplichting praktijken, als je moeilijk doet zeggen ze , ik ga de beveiliging bellen.
Ik neem aan dat de beveiliging slim genoeg is, want zijn altijd de zelfde vrouwen die problemen hebben met de klanten.
Meestal is het dreigen met ik ga beveiliging bellen.
Kan je op voorhand ook wel een beetje weten , 30 euro daar laat geen een vrouw zich voor in haar kont neuken en ze speelt de hoer om wat centen te verdienen anders kan ze net zo goed bij de Aldi gaan werken.
 
Zou in thuisland moeten zitten en ik verwacht haar in de 2e helft van het jaar weer een keer terug aan het werk (verwachting gebaseerd op het patroon wat ze al meer dan 10 jaar vertoont). Misschien dat iemand anders wat concretere informatie heeft?

Ze is bijna jubilaris: 12,5 jaar op de vulkaan.
 
Ik heb ook zoiets meegemaakt, beganegrond 11-13-15 met een stevige Arabische , eerst €30,-
Toen binnen eerst standaard P+N toen zei ze do you like anal?
Is no problem, ik denk zal wel voor het zelfde geld zijn, toen hij er net in zat ,zei ze you have to pay more, toen was de zin meteen over.
Zonder een woord te zeggen ben ik vertrokken.
Oplichting praktijken, als je moeilijk doet zeggen ze , ik ga de beveiliging bellen.
Ik neem aan dat de beveiliging slim genoeg is, want zijn altijd de zelfde vrouwen die problemen hebben met de klanten.
Meestal is het dreigen met ik ga beveiliging bellen.
dit is dezelfde roemeense dame 11-13-15 en 21 zijn van dezelfde eigenaar.

 
Zo kun je in elk huis de verkeerde kiezen. In het gelinkte bericht uit het Rheinforum wordt de betreffende meneer dan ook erop gewezen dat die dat prima vermijden had kunnen.
Hij was overigens onderweg naar Maria H21/K9 (van diezelfde eigenaar) die zeer goed & prijsgunstig staat aangeschreven.

Die huis-zwartmakerij zorgt ervoor dat de weinige goeie dames daar ook niets verdienen, wegtrekken, en het huis nog slechter wordt.
 
dit is dezelfde roemeense dame 11-13-15 en 21 zijn van dezelfde eigenaar.


Dame toevallig tegengekomen. Dit maal in Haus 48 (2de verdieping) naast sex palace kamer 15. Die heeft het er maar druk mee, telkens verhuizen.

Zullen de huiseigenaren er dan eindelijk klaar mee zijn? Dat soort dames verpesten het inderdaad voor de rest. Mogen van mij linea directa terug naar waar ze vandaan komen.

Samen met die vervelende airpod (lijkt me fake) verkopers die je continu lastig vallen.
 
Laatst bewerkt:
Lees eens wat pagina's terug of ga op onderzoek.
merendeels is daar gewoon simpelweg te lui voor, die gasten gaan 3 uur voordat ze vertrekken naar duisburg hier wat posten in dit topic en verwachten dan dat ze binnen een uur meerdere reacties terug krijgen met allerlei bruikbare tips en advies van de duisburg veteranen in dit topic, zo werkt het hier niet 😁
 
Afgelopen weekend een rondje gelopen
Het aanbod was niet royaal
De beste huizen vragen 2 euro entree
Alleen de julius weber strasse geeft je een dagkaart zodat je in en uit kunt lopen
De andere twee zijn eenmalig
Het nieuwe huis achter huis 17/19 had entree poortjes deze hebben ze verwijderd
Hier staan wel een paar leuke dames
Kortom er staan nog voldoende dames
Maar het is er lang niet zo druk meer
Als 10 jaar geleden
 
Afgelopen weekend een rondje gelopen
Het aanbod was niet royaal
De beste huizen vragen 2 euro entree
Alleen de julius weber strasse geeft je een dagkaart zodat je in en uit kunt lopen
De andere twee zijn eenmalig
Het nieuwe huis achter huis 17/19 had entree poortjes deze hebben ze verwijderd
Hier staan wel een paar leuke dames
Kortom er staan nog voldoende dames
Maar het is er lang niet zo druk meer
Als 10 jaar geleden
Rond welke tijd was je er?
 
Donderdag rond 20.00 uur ben ik naar de Vulkanstraße geweest. Ik besloot eerst naar huis 17-19 te gaan en daarna naar Eros 26. Nadat ik bij de ingang 2 euro had betaald, liep ik door de verdiepingen van huis 17-19, maar ik vond daar niets interessants. Op elke verdieping stonden twee of drie meisjes bij de deur. En ze waren niet aantrekkelijk. De sombere gangen en de lange trappen vermoeiden me. De sfeer in huis 17-19 en de meisjes bevielen me helemaal niet.
Daarna ging ik naar Eros 26. Ik liep beneden en op de eerste verdieping rond. Daar waren nieuwe gezichten. En de meisjes waren erg aantrekkelijk.
Na een tijdje rondgelopen te hebben in Eros 26 koos ik voor Eline, een jong Albanees meisje.
Voor 50 euro kreeg ik 15 minuten goede pijpbeurt en seks in twee standjes. Een heel vriendelijk meisje. Ik had haar nog niet eerder in Duisburg gezien.

De Vulkanstraße en met name Eros 26 zijn natuurlijk niet te vergelijken met de Antoniostraße in Aken of de rosse buurt in Eindhoven. Zowel in Aken als in Eindhoven is het momenteel erg somber en zijn de meisjes lang niet zo mooi als in Eros 26. Het is natuurlijk verder rijden naar Duisburg, maar dat is de betere keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan