Minderjarige jongens leiden prostitutienetwerk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De kabouter

Meubelstuk
1.208
09/10/21
1.244
41
 
Laatst bewerkt:
Ik wou dit ook net delen. Het breekt mijn hart.
Nu begrijp ik de alsmaar strenger wordende regels van advertentieplatformen ivm verificatie etc.
 
Dat waarschijnlijk ook nog eens!
Sommigen zullen er weet van hebben en er juist op kicken. Anderen wisten waarschijnlijk van niets
Inderdaad. Maar als het openbaar ministerie vordert, zullen ze waarschijnlijk hangen. Een tijd geleden was er een proces in Antwerpen waar een aantal klanten van een minderjarige dvp allemaal veroordeeld zijn. Ze waren nochthans goed verdedigd.
De rechter heeft zelfs specifiek verwezen naar het SKW waar genoeg jonge dvp's zaten die wel meerderjarig waren.
 
Laatst bewerkt:
Wat een leed doen mensen elkaar toch aan. Ik kan hier echt met mijn verstand niet bij. Hopelijk volgen er fikse straffen, voor zowel daders, als voor de mannen die van de minderjarige slachtoffers misbruik maakten .
Een deel van de bevolking zijn valse achterbakse mensen zonder enige vorm van empathie bereid tot alles voor eigen gewin.
 
Dat waarschijnlijk ook nog eens!
Sommigen zullen er weet van hebben en er juist op kicken. Anderen wisten waarschijnlijk van niets

Ik zat laatst verhalen te lezen en dat ging over voornamelijk jongetjes die in pedofielen ringen belanden aangezien Amsterdam vanaf de jaren 70 een soort van bedevaartsoord was voor pedofielen vanuit England etc.



Als je een beetje diep gaat in deze "rabbit hole" kun je in feite tot geen andere conclusie komen dan dat de duivel echt is.

Manuel Schadwald eindigde ook in dat wereldje en is hoogstwaarschijnlijk per ongeluk omgekomen tijdens de opname van een film op de boot "Apollo" waar hoog geplaatste mensen aanwezig waren.
Dit was zelfs bij de AIVD bekend.
 
Het is toch erg nog eens extra als je weet dat zowel slachtoffer als daders minderjarig zijn.

Porno zorgt grotendeels ervoor dat jonge mensen hyper seksueel worden en rap & pop muziek zorgt ervoor dat veel jongeren losbandig worden en drugs & criminaliteit gaan verheerlijken. Met alle gevolgen van dien.

Misschien is het verstandig om jezelf te verdiepen wie de porno industrie en de muziek labels in handen hebben die dit promoten.
 
Laatst bewerkt:
Veel van de mensen die in de prostitutie belanden hadden geen sterke stabiele ouders en vaak waren die alles behalve aanwezig en als ze dat wel waren dan zijn het vaak alsnog junks etc.
Prostitutie blijft toch een beetje het afvoerputje van de maatschappij.
 
Porno zorgt grotendeels ervoor dat jonge mensen hyper seksueel worden en rap & pop muziek zorgt ervoor dat veel jongeren losbandig worden en drugs & criminaliteit gaan verheerlijken. Met alle gevolgen van dien.

Misschien is het verstandig om jezelf te verdiepen wie de porno industrie en de muziek labels in handen hebben die dit promoten.
Dit muziek,porno etc heeft er niets mee te maken. Dat is naar mijn mening wereld vreemde ouders bullshit.

Ik kijk ook van mijn 16de bijna dagelijks porno. Ik ben op gegroeid met de rap muziek van de begin jaren 2000. 6 bitches on my dick en pow pow three niggas dead. Niet die rommel van nu. Ik weet ook als je op het spel grand theft auto een dvp in elkaar timmert na bewezen diensten dat je je geld terug kan pakken.

Die schit dat die gasten heb ik ook niet gedaan en ga ik nooit doen. Maar het grote verschil tussen toen ik 15 jaar was. Was dat ik wel een opvoeding heb gehad. Er werd ook omgekeken naar met wie ik rondhangde waar en wat we deden.

Ik in die gasten hun plaats zou niet wakker gelegen hebben van de jeugdrechter. Dat is toch maar wat hete lucht. Maar ik zou zeker niet durven naar huis gaan.
Het is natuurlijk een triest verhaal. Maar waar zijn hun ouders❓❓
In de eerste plaats zijn zij verantwoordelijk voor de opvoeding van hun kinderen, niet de maatschappij.
Dat is het net. Vragen die ouders hun niet af waar hun kinderen rond hangen en mee bezig zijn?
 
Laatst bewerkt:
Veel van de mensen die in de prostitutie belanden hadden geen sterke stabiele ouders en vaak waren die alles behalve aanwezig en als ze dat wel waren dan zijn het vaak alsnog junks etc.
Prostitutie blijft toch een beetje het afvoerputje van de maatschappij.

Nieuwe en grootste afvoerputje is eigenlijk sociale media geworden, zoals Instagram. Het is een soort brainwash voor de nieuwe generaties.
Jongeren groeien op in een wereld waar uiterlijk, succes en snelle rijkdom sterk aanwezig zijn. Ze zijn nog minderjarig en naïef, maar absoluut niet minder verstandig, net andersom, ze worden steeds creatiever en brutaler.
Dat is niet meer de jeugd van vroeger! ☹️

En weet je waar hun moeder is❓
Die is waarschijnlijk druk bezig met het maken van haar eigen MILF-content,
dat is de nieuwe trieste realiteit..
 
Het is natuurlijk een triest verhaal. Maar waar zijn hun ouders❓❓
In de eerste plaats zijn zij verantwoordelijk voor de opvoeding van hun kinderen, niet de maatschappij.
In het artikel staat dat de slachtoffers uit een gesloten instelling komen. Dus ofwel zijn er geen ouders in beeld (verslaving, criminaliteit, gestorven, niet capabel voor het ouderschap) of zitten ze zelf met de handen in het haar en weten die niet wat te doen… geen enkele tiener komt daar zomaar terecht.
 
In het artikel staat dat de slachtoffers uit een gesloten instelling komen. Dus ofwel zijn er geen ouders in beeld (verslaving, criminaliteit, gestorven, niet capabel voor het ouderschap) of zitten ze zelf met de handen in het haar en weten die niet wat te doen… geen enkele tiener komt daar zomaar terecht.
Ik schrik wel dat de ronselaars ook minderjarig zijn en behoorlijk professioneel te werk konden gaan. Vervolgens ronselen ze bij een gesloten instelling waar ze zelf misschien ook wel in hebben gezeten.
Voelt als compleet onthecht, ontaard in duistere praktijken. Een club jongeren die nog een hele weg te gaan hebben.(Als ze de kracht hebben)
 
In het artikel staat dat de slachtoffers uit een gesloten instelling komen. Dus ofwel zijn er geen ouders in beeld (verslaving, criminaliteit, gestorven, niet capabel voor het ouderschap) of zitten ze zelf met de handen in het haar en weten die niet wat te doen… geen enkele tiener komt daar zomaar terecht.
das nog eens erger. Hoe graken die jongeren uit die gesloten instelling? Waar is de beglijding en opvolging?
Nieuwe en grootste afvoerputje is eigenlijk sociale media geworden, zoals Instagram. Het is een soort brainwash voor de nieuwe generaties.
Jongeren groeien op in een wereld waar uiterlijk, succes en snelle rijkdom sterk aanwezig zijn. Ze zijn nog minderjarig en naïef, maar absoluut niet minder verstandig, net andersom, ze worden steeds creatiever en brutaler.
Dat is niet meer de jeugd van vroeger! ☹️

En weet je waar hun moeder is❓
Die is waarschijnlijk druk bezig met het maken van haar eigen MILF-content,
dat is de nieuwe trieste realiteit..
Idd ze worden gebrainwashed die filmpjes zit te maken in hun auto.
 
1000029137.jpg

Het feit dat jij tot die conclusie komt zegt toch een hoop.
Dus het waren geen boeddhisten neem ik aan?

Als ik iets zeg wat feitelijk juist is waarom is het dan anti semitisme ?

"If they're Black, then it's a gang. If they're Italian, it's a mob. If they're Jewish, it's a coincidence"
Dit muziek,porno etc heeft er niets mee te maken. Dat is naar mijn mening wereld vreemde ouders bullshit.

Ik kijk ook van mijn 16de bijna dagelijks porno. Ik ben op gegroeid met de rap muziek van de begin jaren 2000. 6 bitches on my dick en pow pow three niggas dead. Niet die rommel van nu. Ik weet ook als je op het spel grand theft auto een dvp in elkaar timmert na bewezen diensten dat je je geld terug kan pakken.
Je vergelijkt jezelf nu met mensen die gemiddeld een IQ van 70/80 hebben namelijk de meeste straat jochies.
Op dat soort mensen heeft negatieve muziek een ontzettend grote invloed.

Wat betreft spelletjes denk ik dat het wel overdreven is dat het mensen gewelddadig maakt etc. Maar het zou me niks verbazen als ook dat een negatieve invloed heeft op mensen met een laag IQ.
Als je de hele dag gewelddadige spelletjes speelt is de kans groot dat je ook buiten op straat eerder gewelddadig zal zijn.
Ze zeggen weleens je bent wat je eet maar voor hetzelfde geldt je bent wat je speelt of luistert vooral voor mensen met een laag IQ.

Die schit dat die gasten heb ik ook niet gedaan en ga ik nooit doen. Maar het grote verschil tussen toen ik 15 jaar was. Was dat ik wel een opvoeding heb gehad. Er werd ook omgekeken naar met wie ik rondhangde waar en wat we deden.
En dat is bij veel tokkies niet het geval.

Ik in die gasten hun plaats zou niet wakker gelegen hebben van de jeugdrechter. Dat is toch maar wat hete lucht. Maar ik zou zeker niet durven naar huis gaan.

Dat is het net. Vragen die ouders hun niet af waar hun kinderen rond hangen en mee bezig zijn?
Vaak hebben dat soort jochies geen vader in hun leven en als die er wel is dan is het vaak een achterlijke staatsmongool die op dezelfde manier criminaliteit etc verheerlijkt.
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 528737

Het feit dat jij tot die conclusie komt zegt toch een hoop.
Dus het waren geen boeddhisten neem ik aan?
Het zijn zeker niet allemaal engeltjes. Maar zijn ook niet allemaal slecht of in fout toch. Of wel mss?
Als ik iets zeg wat feitelijk juist is waarom is het dan anti semitisme ?

"If they're Black, then it's a gang. If they're Italian, it's a mob. If they're Jewish, it's a coincidence"
geen iedee waar je op uit wil komen.
Je vergelijkt jezelf nu met mensen die gemiddeld een IQ van 70/80 hebben namelijk de meeste straat jochies.
Op dat soort mensen heeft negatieve muziek een ontzettend grote invloed.
alle ik heb dan eens me wat in gehouden. Metal muziek is ook de muziek van duivel zeker?
Wat betreft spelletjes denk ik dat het wel overdreven is dat het mensen gewelddadig maakt etc. Maar het zou me niks verbazen als ook dat een negatieve invloed heeft op mensen met een laag IQ.
Als je de hele dag gewelddadige spelletjes speelt is de kans groot dat je ook buiten op straat eerder gewelddadig zal zijn.
Ze zeggen weleens je bent wat je eet maar voor hetzelfde geldt je bent wat je speelt of luistert vooral voor mensen met een laag IQ.
Of dat je zulke dingen doet of niet heeft meer te maken met je inborst niet je IQ
En dat is bij veel tokkies niet het geval.
Hoe ben jij dat zo zeker?
Vaak hebben dat soort jochies geen vader in hun leven en als die er wel is dan is het vaak een achterlijke staatsmongool die op dezelfde manier criminaliteit etc verheerlijkt.
Dat het het verheerlijkt word in bepaalde kringen, dat is een feit. Sommige van hebben wel een vader in hun leven maar die kijkt niet naar hun om.
 
Ach ach hoe een topic over prostitutienetwerken toch weer uitloopt op antisemitisme...

Iets benoemen is anti-niks.

Komaan zeg, als het Joden zijn moet er in alle talen gezwegen worden, maar als het Marokkaantjes zijn MOET het erbij want anders is onze media weer te links.

Het is nu eenmaal zo dat de topverdieners in de porno/seks/prostitutiewereld vaker dan niet een zekere gemeenschappelijke deler kennen.

Of is de OP anti-jongeren omdat hij dit artikel deelt?
 
Wat mij opvalt is dat er ondertussen van alles bijgehaald wordt: porno, rapmuziek, videogames, sociale media, IQ, afwezige vaders, Joden, Marokkanen...

Maar hoe verder de discussie gaat, hoe verder we volgens mij van het eigenlijke onderwerp af raken.

Dit dossier gaat in de eerste plaats over kwetsbare minderjarige meisjes die zijn uitgebuit en over minderjarige jongens die blijkbaar al op jonge leeftijd geleerd hebben om andere mensen als verdienmodel te zien.

Dat verklaar je niet met één muziekgenre, één bevolkingsgroep of één religie. Als het zo simpel was, zouden miljoenen mensen die naar dezelfde muziek luisteren of dezelfde games spelen hetzelfde gedrag vertonen. Dat doen ze duidelijk niet.

Ik denk dat factoren zoals thuissituatie, omgeving, begeleiding, persoonlijke keuzes en de omgang met kwetsbaarheid veel relevanter zijn dan de vraag welke groep er volgens sommigen "achter" zou zitten.

De tragiek van dit verhaal zit voor mij juist daarin: zowel slachtoffers als vermoedelijke daders zijn minderjarigen. Dat wijst op een veel dieper probleem dan eender welke cultuur- of identiteitsdiscussie.
 
Wat mij opvalt is dat er ondertussen van alles bijgehaald wordt: porno, rapmuziek, videogames, sociale media, IQ, afwezige vaders, Joden, Marokkanen...

Maar hoe verder de discussie gaat, hoe verder we volgens mij van het eigenlijke onderwerp af raken.

Dit dossier gaat in de eerste plaats over kwetsbare minderjarige meisjes die zijn uitgebuit en over minderjarige jongens die blijkbaar al op jonge leeftijd geleerd hebben om andere mensen als verdienmodel te zien.

Dat verklaar je niet met één muziekgenre, één bevolkingsgroep of één religie. Als het zo simpel was, zouden miljoenen mensen die naar dezelfde muziek luisteren of dezelfde games spelen hetzelfde gedrag vertonen. Dat doen ze duidelijk niet.

Ik denk dat factoren zoals thuissituatie, omgeving, begeleiding, persoonlijke keuzes en de omgang met kwetsbaarheid veel relevanter zijn dan de vraag welke groep er volgens sommigen "achter" zou zitten.

De tragiek van dit verhaal zit voor mij juist daarin: zowel slachtoffers als vermoedelijke daders zijn minderjarigen. Dat wijst op een veel dieper probleem dan eender welke cultuur- of identiteitsdiscussie.
Wat weer een ondeskundig gebrabbel door sommigen hier, totdat Toffeetoday zijn licht over de zaak laat schijnen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het met elk gebruikt woordje eens ben!😅👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan