Recensie ‘Do’ Karin’s Home 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robbieeee79

Wandelaar
80
23/08/21
19
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Twee weken geleden heb ik Do een bezoekje gebracht. Door de (by the way heerlijke) gastvrouw werd ik aan de dames voorgesteld. Op de website had ik ook een nieuwe dame gezien dus daar vroeg ik ook naar. Do was net binnen en kwam zich ook voorstellen. Leuke meid dacht ik, dus daar ging ik mee nr de kamer. Beetje slappe borsten maar daar kan ze ook niks aan doen en daar kan ik prima doorheen kijken. Pijpen was prima in orde en ze zoende ook wel wat (niet top). Toen we toe waren aan 'de daad' ging ze liggen en toen kwam er al een lucht tussen de benen vandaan. Ik vind het heel vervelend om daar wat van te zeggen: lullig voor haar, dus dat wilde ik niet. Toen ik vroeg of ze zich om wilde draaien gebeurde er iets wat ik in AL mijn jaren NOG NOOIT heb meegemaakt (privé of bij een betaalde date): maar daar kwam een lucht vandaan dat ik me waande op t einde van de dag bij de visafslag.
Ik heb t afgemaakt in missio maar thuis gelijk onder de douche gesprongen. En geen grappen: daar rook ik haar nog!

Leuke meid, maar qua hygiëne zit daar iets niet helemaal lekker helaas… jammer!
 
Twee weken geleden heb ik Do een bezoekje gebracht. Door de (by the way heerlijke) gastvrouw werd ik aan de dames voorgesteld. Op de website had ik ook een nieuwe dame gezien dus daar vroeg ik ook naar. Do was net binnen en kwam zich ook voorstellen. Leuke meid dacht ik, dus daar ging ik mee nr de kamer. Beetje slappe borsten maar daar kan ze ook niks aan doen en daar kan ik prima doorheen kijken. Pijpen was prima in orde en ze zoende ook wel wat (niet top). Toen we toe waren aan 'de daad' ging ze liggen en toen kwam er al een lucht tussen de benen vandaan. Ik vind het heel vervelend om daar wat van te zeggen: lullig voor haar, dus dat wilde ik niet. Toen ik vroeg of ze zich om wilde draaien gebeurde er iets wat ik in AL mijn jaren NOG NOOIT heb meegemaakt (privé of bij een betaalde date): maar daar kwam een lucht vandaan dat ik me waande op t einde van de dag bij de visafslag.
Ik heb t afgemaakt in missio maar thuis gelijk onder de douche gesprongen. En geen grappen: daar rook ik haar nog!

Leuke meid, maar qua hygiëne zit daar iets niet helemaal lekker helaas… jammer!
@Robbieeee79 Allereerst vinden wij het vervelend dat je een negatieve ervaring bij ons heb ervaren.

Had gelijk even naar mij de (heerlijke) gastvrouw toegelopen dan had ik gelijk de dame er op aan kunnen spreken en jou een compensatie kunnen aanbieden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan