Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs er een klacht neergelegd bij de gerechtelijke instanties?
Als dit waar is........
Als er niemand aangifte heeft gedaan, dan vermoed ik dat het OM helemaal niets doet....
Ik ben van mening dat het OM hier inderdaad op moet gaan zitten, en de klootzakken die deze misbruik hebben toegepast, en ook de verantwoordelijke daartoe, aan moet pakken.
Het is een heel bewust keuze van mij om niet meer te shooten voor MVH. Zelf gekozen om niet te getuigen in de Tommy zijn documentaire, maar ik sta wel achter wat hij zegt en verschiet niet van wat er daar is getoond.De video zelf is niet meer beschikbaar in Nederland zie ik.
Er zijn hier toch best wat leden die zelf met filmpjes op Meiden van Holland staan? Ik denk aan @Lisa Lefèvre , @MILF-Angel , @Melody Pleasure , @Jada Sparks , heeft iemand hier ooit uit eerste hand iets meegekregen van misstanden bij Kim Holland?
Succesvol vervolgen is blijkbaar niet zo eenvoudig, zie de recente uitspraak over The voice of Holland. De zaak tegen Jeroen Rietbergen is geseponeerd wegens gebrek aan bewijs, twee aangiftes tegen regisseur Martijn N. werden geseponeerd en ook de zaak tegen oud-coach Marco Borsato ging niet door.Het OM kan wel degelijk vervolgen, ook zonder aangiftes en als er redelijk bewijs van of over ligt.