’Happy ending’ voor twee tientjes extra in Bussumse massagesalons

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zal dus wel weer ervoor zorgen dat veel van deze chinese massagesalons gesloten zullen worden. Medewerkers gaan de illegaliteit in en hoera we hebben als gemeente weer punten gescoord. Dat stukje over meisjes jonger dan 21 is sowieso al niet waar denk ik. Wel eens bij de chinees geweest en altijd ouder dan 30 gehad.

Als je een massage salon met happy end exploiteren wil wat let je om als ondernemer een vergunning aan te vragen?
 
Wel eens bij de chinees geweest en altijd ouder dan 30 gehad.
Dit is de algemene ervaring die ik dus overal op de fora's zie, omdat dit soort massagesalons er zo stereotype uitzien. Er zit er hier eentje in de buurt en heb er nog nooit een dame jonger dan 40 naar binnen zien gaan.
Ik vraag me ook héél erg af hoe zo'n zestien jarige blijkbaar zonder enige controle zo hier in het illegale circuit terecht komt, of het is onzin of meer aanwijzingen dat de politie onderbezet is en de andere kant op kijkt.
 
Ja dit is een beetje de staat van de Nederlandse journalistiek, laaghangend fruit vinden en dan lekker plukken. Vast wel een paar mensen die vinden dat het niet kan en hun "expertise" op TV willen tonen. Overigens ken ik nog wel een aantal mooie onderwerpen waar ze met draaiende camera een mooi undercover-item voor kunnen maken.
  • De 5 belwinkels naast elkaar waar nooit iemand binnen is;
  • De kiosk winkels welke vooral western union of andere aparte bedrijven gebruiken om geld over te schrijven, en hiernaast geen klandizie hebben;
  • Dezelfde bedrijfspanden in het middensegment winkelstraten waar allerhande aparte bedrijfjes inkomen welke voor duizenden euro's verbouwd worden maar er niet langer dan 2 maanden zitten;
  • Sportscholen gefocussed op personal training met een dure façade en ditto dure trainingsuitrusting zonder website/openingstijden op verzoek en geen Whatsapp en als je het nummer belt zitten ze vol, ook al is er nooit iemand binnen.
Maarja, echt ondermijning aankaarten spreekt niet zo tot de verbeelding als dom met "een verborgen camera" vragen of er exta's zijn.
 
Ja dit is een beetje de staat van de Nederlandse journalistiek, laaghangend fruit vinden en dan lekker plukken. Vast wel een paar mensen die vinden dat het niet kan en hun "expertise" op TV willen tonen. Overigens ken ik nog wel een aantal mooie onderwerpen waar ze met draaiende camera een mooi undercover-item voor kunnen maken.
  • De 5 belwinkels naast elkaar waar nooit iemand binnen is;
  • De kiosk winkels welke vooral western union of andere aparte bedrijven gebruiken om geld over te schrijven, en hiernaast geen klandizie hebben;
  • Dezelfde bedrijfspanden in het middensegment winkelstraten waar allerhande aparte bedrijfjes inkomen welke voor duizenden euro's verbouwd worden maar er niet langer dan 2 maanden zitten;
  • Sportscholen gefocussed op personal training met een dure façade en ditto dure trainingsuitrusting zonder website/openingstijden op verzoek en geen Whatsapp en als je het nummer belt zitten ze vol, ook al is er nooit iemand binnen.
Maarja, echt ondermijning aankaarten spreekt niet zo tot de verbeelding als dom met "een verborgen camera" vragen of er exta's zijn.


Daar kun je gerust nog veel andere vage import "bedrijfjes" aan toe voegen. Extreem veel kapperszaken op slechts 200 meter winkelstraat. Schimmige autoverhuurbedrijven, en andere verdachte autofirma's.

Allemaal witwas praktijken van crimineel geld.
Dit is de algemene ervaring die ik dus overal op de fora's zie, omdat dit soort massagesalons er zo stereotype uitzien. Er zit er hier eentje in de buurt en heb er nog nooit een dame jonger dan 40 naar binnen zien gaan.
Ik vraag me ook héél erg af hoe zo'n zestien jarige blijkbaar zonder enige controle zo hier in het illegale circuit terecht komt, of het is onzin of meer aanwijzingen dat de politie onderbezet is en de andere kant op kijkt.


De gemiddelde leeftijd van masseuses in Nederland is 45 plus. Ga alle advertenties maar na op de bekende seks sites, maar ook marktplaats en lokale zoekertjes websites.
En bij de geadverteerde leeftijden moet je altijd een flink aantal jaren optellen.

Gek genoeg vinden gore media altijd jonge vrouwen! En vermoedelijk nog jong en slank ook. Ik kom ze in het echt en in advertenties helaas niet tegen.
 
Gek genoeg vinden gore media altijd jonge vrouwen! En vermoedelijk nog jong en slank ook. Ik kom ze in het echt en in advertenties helaas niet tegen.
Ja ik hou altijd een slag om de arm, omdat er in de afgelopen jaren wel berichten zijn geweest van viespeuken die dan één of andere 16-jarige meid "hielpen" om gangbangs op te richten. Ik kijk, uit eigen ervaring, dan waarschijnlijk op alle sites waar wel veel oplichters zitten en oudere dames, want ik kan me zelfs niet heugen dat ik dit soort advertenties tegen kom.

Nu kan je natuurlijk zeggen dat de journalistiek diepgravend onderzoek doen, maar dit is allemaal sensatie vuller onzin.
 
Ja dit is een beetje de staat van de Nederlandse journalistiek, laaghangend fruit vinden en dan lekker plukken. Vast wel een paar mensen die vinden dat het niet kan en hun "expertise" op TV willen tonen. Overigens ken ik nog wel een aantal mooie onderwerpen waar ze met draaiende camera een mooi undercover-item voor kunnen maken.
  • De 5 belwinkels naast elkaar waar nooit iemand binnen is;
  • De kiosk winkels welke vooral western union of andere aparte bedrijven gebruiken om geld over te schrijven, en hiernaast geen klandizie hebben;
  • Dezelfde bedrijfspanden in het middensegment winkelstraten waar allerhande aparte bedrijfjes inkomen welke voor duizenden euro's verbouwd worden maar er niet langer dan 2 maanden zitten;
  • Sportscholen gefocussed op personal training met een dure façade en ditto dure trainingsuitrusting zonder website/openingstijden op verzoek en geen Whatsapp en als je het nummer belt zitten ze vol, ook al is er nooit iemand binnen.
Maarja, echt ondermijning aankaarten spreekt niet zo tot de verbeelding als dom met "een verborgen camera" vragen of er exta's zijn.
je was nog de straten vol kapsalons, zonder klanten vergeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan