“Dames” of omgebouwde mannen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Velen zeggen: ik ben dol op konijn, maar verkoop mij geen kattenvlees als konijn. Ook al proef je nauwelijks verschil.
En dan doe je dat toch ook gewoon niet? Het blijft bedrog, wat jij ook van mijn redenen vindt om geen kat te willen eten. 't Is ook niet dat ik met mijn wensen een obscure minderheid ben, dus je kan dat perfect inschatten.
 
Ben benieuwd wat jullie gevoel is bij deze dame: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/592831-monique

Ik twijfel: heupen, houding en postuur vind ik persoonlijk niet echt vrouwelijk. Telefoon staat overigens steeds uit als ik probeer te bellen.
Ik vind dit persoonlijk niet vrouwelijk. Deze zou ik persoonlijk nooit bellen al zou ze bewijzen dat ze als vrouw geboren is. Ik zal mijn angst visueel maken. Ik ben overigens blij dat ik niet de enige ben met deze gedachte.

Ik las op een andere topic op deze website, dat dit ooit een man was: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1622273-miroslava?_referer=video-popup

Als je erna goed gaat kijken, zie je dat enigszins wel. Maar voordat ik dat las, zag ik het eerlijk gezegd niet.

En even reageren op sommige hierboven. Ik heb niets tegen hen. Maar zoals zij de vrijheid hebben om zich om te bouwen, heb ik ook (en alle anderen) de vrijheid om een voorkeur te hebben voor een vrouw (die ook als vrouw is geboren)

De brede schouders, ademsappel en mannen benen bestaan nog steeds waardoor je het door kan hebben. Maar in deze tijd door allerlei hormonen die zij slikken, zie je het verschil bijna niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit persoonlijk niet vrouwelijk. Deze zou ik persoonlijk nooit bellen al zou ze bewijzen dat ze als vrouw geboren is. Ik zal mijn angst visueel maken. Ik ben overigens blij dat ik niet de enige ben met deze gedachte.

Ik las op een andere topic op deze website, dat dit ooit een man was: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1622273-miroslava?_referer=video-popup

Als je erna goed gaat kijken, zie je dat enigszins wel. Maar voordat ik dat las, zag ik het eerlijk gezegd niet.

En even reageren op sommige hierboven. Ik heb niets tegen hen. Maar zoals zij de vrijheid hebben om zich om te bouwen, heb ik ook (en alle anderen) de vrijheid om een voorkeur te hebben voor een vrouw (die ook als vrouw is geboren)

De brede schouders, ademsappel en mannen benen bestaan nog steeds waardoor je het door kan hebben. Maar in deze tijd door allerlei hormonen die zij slikken, zie je het verschil bijna niet meer.
Ik ben toch echt benieuwd die miroslava een vent is geweest. Ben nu al een kort tijdje aan het overwegen een bezoekje te brengen maar niet als ze omgebouwd is. Ik moet zelf overigens zeggen dat ik er geen vent in zie.
 

Dit is een goed voorbeeld van een trans sekswerker (die niet vermeldt dat ze als man geboren is). Je kan het zien aan:
- Gezicht, het ziet er onnatuurlijk uit voor een Aziatische vrouw
- Lengte, 171 is verdacht lang voor een Filipijnse vrouw (155 is gemiddeld voor een vrouw daar)
- Grote billen én borsten, zeldzame combinatie bij Aziaten

Een paar weken geleden had ze nog wel netjes vermeld in de advertentie dat ze trans is. Zeker weggehaald omdat de klanten wegbleven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gezicht, het ziet er onnatuurlijk uit voor een Aziatische vrouw
- Lengte, 171 is verdacht lang voor een Filipijnse vrouw (155 is gemiddeld voor een vrouw daar)
- Grote billen én borsten, zeldzame combinatie bij Aziaten
Dat is niet waar, vaak genoeg lange Aziatische vrouwen gezien van rond de 1.70 gezien met grote billen en borsten.
Waar je het doorgaans aan kan zien, is een grote adamsappel, of extreem vrouwelijk bewegingen.
 

Dit is een goed voorbeeld van een trans sekswerker (die niet vermeldt dat ze als man geboren is). Je kan het zien aan:
- Gezicht, het ziet er onnatuurlijk uit voor een Aziatische vrouw
- Lengte, 171 is verdacht lang voor een Filipijnse vrouw (155 is gemiddeld voor een vrouw daar)
- Grote billen én borsten, zeldzame combinatie bij Aziaten

Een paar weken geleden had ze nog wel netjes vermeld in de advertentie dat ze trans is. Zeker weggehaald omdat de klanten wegbleven.
Ja, dat is dus pure oplichting.

In een flits is hij/zij namelijk best 'aantrekkelijk' en helemaal omgebouwd als ik het goed begrijp, maar nadere inspectie, vooral van de filmpjes, geeft mij toch al snel het gevoel dat er iets niet in de haak is.

Ik vind dat transen bestaansrecht hebben, hun gevoel moeten volgen, nooit gebashed moeten worden om wie of wat ze zijn, maar als je sexwerker wordt moet je ts/trans bij je geslacht zetten.

Gewoon vrouw zetten, hoewel juridisch wellicht juist, blijft ethisch zo fout dat je op een gegeven moment tegen een man aanloopt die je een flink pak op je lazarus geeft.
Dat zou ik nooit doen, maar ik zou wel tamelijk onpasselijk worden als ik er achteraf achter zou komen. Ben zelf 100% hetero.

Ik moet altijd aan het moment denken waarbij ik een trans op straat luid zag ruzieen met een botte gast.

'I'm a woooomaaaan' riep die trans, maar op zo'n aanstellerige manier dat ik gelijk dacht: 'Ah, dat is een trans.'

Ik denk dat ik (en velen hier met mij) 100 x beter weten wat een 'vrouw' is dan dat een trans dat weet. Die wil iets worden waarvan hij denkt dat het vrouwelijk is, maar datgene heeft eigenlijk verdomd weinig met vrouwelijkheid te maken.

Prima dat ieder zijn/haar leven leidt zoals ie dat wil, maar je kunt nep-merk-kleding ook niet ongestraft als zodanig verkopen. Straathandelaren denken daar anders over, maar hoe erg een fake Chanel tas ook op een echte Chanel tas lijkt, het is het niet.

Je kunt zeggen: Je had me bijna gefopt, ik dacht zowaar dat je een echte vrouw was. De trans zal dan zeggen: Maar dat ben ik. Maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.

Het is een tussen-menselijke vorm die je moet respecteren, maar iemand die sex-werk doet is verplicht om te melden dat ie die tussen-menselijke vorm heeft of nu helemaal het een of het ander is maar dat ooit niet was.
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet waar, vaak genoeg lange Aziatische vrouwen gezien van rond de 1.70 gezien met grote billen en borsten.
Waar je het doorgaans aan kan zien, is een grote adamsappel, of extreem vrouwelijk bewegingen.
Dat laatste lijkt overdreven, maar klopt wel. Daarom is een trans-vrouw eigenlijk toch altijd een soort van homosexuele man vanuit mijn gezichtspunt.
Niet precies, maar wel meer bij die categorie behorend dan bij reguliere vrouwen.

Zoals een acteur die doet alsof hij dood gaat heel heftige poses aan neemt, terwijl iemand die een hart-aanval krijgt in veel gevallen gewoon in een keer weg is... wazige blik, oogjes dicht, bam.
Maar de acteur zal het heftig aangezet spelen.

Zo speelt een trans-vrouw ook heftiger dan normaal aangezet een vrouwelijke vrouw en wordt daardoor eerder 'hij' in 'zij'-vermomming dan dat 'hij' dichter bij een echte 'zij' komt.

Overigens zie ik mezelf volstrekt niet als foob en gun iedereen het licht in de ogen.

Transen in SKW, Geleen-, op de Wallen doe je ding, maar ik weet dat ik dat stukje straat niet eens doorhoef en daarom vind ik eigenlijk ook dat ze op een apart hoekje gegroepeerd moeten staan, zoals bv dat stukje Bloedstraat. Dan is het duidelijk.

Als je dat dan zoekt kun je daarheen, zoek je dat absoluut niet dan kun je dat stukje straat overslaan.

Sterker nog: Kinky zou een filter zou moeten hebben waardoor je de advertenties van de transen niet meer gehighlight in het bovenste stuk van je pagina krijgt.
Het ontneemt me echt de lust, zeker in het geval van shemales, als ik een tussen-vorm type met een lange zwengel tussen de advertenties zie, dus dat filter ik graag weg.

Klinkt wellicht onvriendelijk, maar iedereen keer als ik zo'n type met een enorme boomstam tussen haar benen zie moet ik eerst een half uur naar iets anders kijken voordat ik me weer op Kinky waag.
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet waar, vaak genoeg lange Aziatische vrouwen gezien van rond de 1.70 gezien met grote billen en borsten.
Waar je het doorgaans aan kan zien, is een grote adamsappel, of extreem vrouwelijk bewegingen.

Ik zeg toch niet dat het nooit voorkomt. Het zijn makkelijk waarneembare signalen, waarna je moet beginnen met opletten. Een ademsappel kun je overigens met een operatie laten verkleinen zodat het niet meer opvalt.
 
Dat is verder niets vreemds, vele echte dames liegen hier ook over.
Het was in dit geval makkelijk te achterhalen: link naar onlyfans staat in de advertentie en op die pagina staat het. Vervolgens waren meerdere social media pagina's te vinden om het te bevestigen.

FilipinO en niet FilipinA lijkt dan wel eerlijk.
 
1. Of iemand een hij, een zij, een het, een hetero, een bi, een homo, een "trans" of wat dan ook is, is in vrijwel geen enkele situatie ooit van belang - behalve als je seks wilt.

2. Wie bij het seksen met een vrouw wordt geremd, gehinderd of belemmerd door het weten dat zij niet als vrouw is geboren - of alleen al door het zich afvragen of zij wel als vrouw is geboren - moet vooral geen seks met haar hebben, ook al stelt ze nu een "echte vrouw" te zijn.

3. Wat is het criterium wat haar betreft: vagina - of baarmoeder en eierstokken ? Wat is uw criterium om met een "schoonheid" te seksen: vagina - of baarmoeder en eierstokken ?

4. Wie op digitale platformen seks zoekt, weet (of dient te weten) dat de manieren waarop je kunt worden bedonderd welhaast groter in aantal zijn dan de zich daarop aanbiedende personen.

5. Sekswerksters geven veel bloot, maar lang niet altijd hun voorgeschiedenis vanaf de bevruchte eicel die ze ooit waren. Dat is - helaas voor velen - hun goed recht. En dat geldt - helaas voor velen - ook voor een eventuele eerdere transformatie.

Het "risico" ligt bij u. Dat is in tal van gevallen zo. Oneerlijk als een "trans" zich - ongevraagd - niet als zodanig bekent ? Van sommige sekswerkers is de èchte naam "Verneukeratief". U ziet onmiddellijk de relatie met wat u wilt ...

6. De grootste ironie in dezen is deze: het gegeven dat vele als vrouw geborenen zich chirurgisch-plastificerend zó drastisch laten "bewerken" dat zij er bijna gaan uitzien als ... sommige "transen".
 
Ik zie hier dat transen en shemales vaak in een adem worden genoemd. Ik denk dat het bij de een een stuk makkelijker is het biologische geslacht te bepalen dan bij de ander.…… desalniettemin is het een persoonlijke keuze of iemand dat aantrekkelijk vindt of niet. wel ben ik het er mee eens dat eerlijkheid in deze gewaardeerd zou worden. Ik zou me toch bekocht voelen als je achteraf ontdekt met een trans te maken te hebben Gehad. Zelf denk ik wel dat het vrij snel te zien is.
 
Sekswerksters geven veel bloot, maar lang niet altijd hun voorgeschiedenis vanaf de bevruchte eicel die ze ooit waren. Dat is - helaas voor velen - hun goed recht. En dat geldt - helaas voor velen - ook voor een eventuele eerdere transformatie.

Het "risico" ligt bij u.
Dat is niet waar. Als iemand mij nagemaakte Louboutins verkoopt, dan lag het risico bij mij? Probleem is hier dat de wetgever doet alsof nagemaakte Louboutins echte Louboutins zijn. En dat zijn ze niet. Dus zuiver juridisch gezien klopt je punt, maar ethisch gezien is het onjuist.
 
Ik zie hier dat transen en shemales vaak in een adem worden genoemd. Ik denk dat het bij de een een stuk makkelijker is het biologische geslacht te bepalen dan bij de ander.…… desalniettemin is het een persoonlijke keuze of iemand dat aantrekkelijk vindt of niet. wel ben ik het er mee eens dat eerlijkheid in deze gewaardeerd zou worden. Ik zou me toch bekocht voelen als je achteraf ontdekt met een trans te maken te hebben Gehad. Zelf denk ik wel dat het vrij snel te zien is.
Veronderstel dat je er de fuck van je leven mee hebt gehad. Je komt pas later te weten dat ze vroeger man was, wordt deze geweldige fuck dan ineens een afknapper en voel je je plots bekocht?
Je ziet ze toch voor je vooraleer je er aan begint.

Ik kan begrijpen dat je niet bij een trans gaat als je het op voorhand weet. Maar je ervaring bij iemand verandert toch niet nadat je later te weten komt of ze al dan niet trans is.
Het was goed of niet, trans of niet.
 
Veronderstel dat je er de fuck van je leven mee hebt gehad. Je komt pas later te weten dat ze vroeger man was, wordt deze geweldige fuck dan ineens een afknapper en voel je je plots bekocht?
Je ziet ze toch voor je vooraleer je er aan begint.

Ik kan begrijpen dat je niet bij een trans gaat als je het op voorhand weet. Maar je ervaring bij iemand verandert toch niet nadat je later te weten komt of ze al dan niet trans is.
Het was goed of niet, trans of niet.
Naar mijn idee is het absoluut een afknapper als die fuck van mijn leven, met iemand is die zich voor doet als vrouw, maar eigenlijk een man is.
Sex met een transsexueel of shemale oid schuurt voor mijn gevoel tegen homosexualiteit aan, maar dat is een persoonlijke mening.

Normaal gesproken en in de meeste gevallen, kan je wel zien of het een echte vrouw is of niet, maar ik heb ook wel eens transsen gezien, waar je het echt niet aan zag, zowel aan de looks als aan het gedrag.
 
Laatst bewerkt:
Nee inderdaad, dit zou juist moeten leiden tot een nieuw inzicht.
Dat hangt van je persoonlijke situatie af. Om het nog maar eens met die fake Louboutins te vergelijken: de een zal zeggen "ach, eigenlijk zitten ze even goed als het origineel", de ander zal zich ondanks alles nog steeds bedrogen voelen dat hij een ietwat minderwaardig product kocht.

Veronderstel dat je er de fuck van je leven mee hebt gehad. Je komt pas later te weten dat ze vroeger man was, wordt deze geweldige fuck dan ineens een afknapper en voel je je plots bekocht?
Uiteraard voel ik me dan bekocht. Als ik vegetariër ben en ze geven mij iets te eten met vlees in, ga je dan ook zeggen "maar je merkte het niet eens en het heeft toch gesmaakt?"

Maar je ervaring bij iemand verandert toch niet nadat je later te weten komt of ze al dan niet trans is.
Tuurlijk wel. Volgens die redenering mag iemand zijn positieve mening over een feestje achteraf ook niet bijstellen als na drie dagen blijkt dat hij daar compleet lazarus anaal gepakt werd door drie dikke zwarten. Zolang hij er de volgende ochtend maar niks van voelde.
 
Veronderstel dat je er de fuck van je leven mee hebt gehad. Je komt pas later te weten dat ze vroeger man was, wordt deze geweldige fuck dan ineens een afknapper en voel je je plots bekocht?
Je ziet ze toch voor je vooraleer je er aan begint.

Ik kan begrijpen dat je niet bij een trans gaat als je het op voorhand weet. Maar je ervaring bij iemand verandert toch niet nadat je later te weten komt of ze al dan niet trans is.
Het was goed of niet, trans of niet.
Wat je zegt is rationeel ook volledig waar. En in die zin heb je dus ook gelijk. Ik spreek over een gevoel dat ik denk te hebben… het is me nl nog nooit gebeurd. Ik denk eerlijk gezegd dat je zoiets vooraf wel kunt zien.

Kijk, ik zou ook nog wel eens een bezoekje aan Kelly willen plegen, dat zeg ik eerlijk. Alleen bij haar weet ik wel van tevoren hoe het zit.
 
Uiteraard voel ik me dan bekocht. Als ik vegetariër ben en ze geven mij iets te eten met vlees in, ga je dan ook zeggen "maar je merkte het niet eens en het heeft toch gesmaakt?"


Tuurlijk wel. Volgens die redenering mag iemand zijn positieve mening over een feestje achteraf ook niet bijstellen als na drie dagen blijkt dat hij daar compleet lazarus anaal gepakt werd door drie dikke zwarten. Zolang hij er de volgende ochtend maar niks van voelde.
Als dat met wederzijdse instemming gebeurde en die persoon ervan genoten heeft kan hij ook iets over zichzelf geleerd hebben...
 
De bottom line is dat je als trans sex-werker gewoon verplicht bent om vooraf te melden dat je je nu al vrouw ziet maar dat ooit niet was.

Daar doet geen sex-change situatie iets aan af. Bij de supermarkt hoef je het niet meer te zeggen, maar bij zoiets intiems als sexualiteit logischerwijs wel.

Doe je dat niet omdat je de illusie hebt dat je een 100% 'gewone' vrouw geworden bent, dat de voorgeschiedenis er niet meer toe doet, dan ben je zo van het padje dat je alleen nog maar je eigen zienswijze kunt zien en is agressie bij het toch uit vinden van je complexe identiteit zeer denkbaar.

Dat voorkom je door het toch even bij je profiel te vermelden.

Wederzijdse instemming is pas mogelijk als beide personen van iets op de hoogte zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan