“Dames” of omgebouwde mannen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Charmot

Newbie
14
12/10/21
6
Waar ik persoonlijk tegen aanloop is dat ik de stap niet meer durf te maken om een afspraak te maken met een dvp. Puur omdat ik vaker op zowel deze of andere websites bij de reviews las, dat ze tijdens de date erachter kwamen dat het een voormalige man was. Ik vind dat dit ook een vorm van oplichting is en hoe kan je zeker weten dat het als vrouw geboren is?

Ik hoop dat ik deze vorm van oplichting en dilemma bij de juiste topic heb geplaatst.
 
Gebeurt uiterst zelden.
Als je daar bang van bent : als je je ogen open houdt merk je het wel.
Als je het gewoon vraagt krijg je er ook meestal een eerlijk antwoord op.
Een jonge pop van 23 zal er heel anders uitzien dan een jonge omgebouwde pop.

Wat ze ooit geweest zijn kan me eigenlijk ook niet zoveel schelen. Ooit was ik een verlegen jochie en nu ben ik een hoerenloper die niet gauw meer opgewonden raakt. Jammer, ergens.
 
Als je het niet weet, deert het niet.
Mocht ik het weten, zou ik waarschijnlijk twijfelen om er binnen te springen, tenzij het een spetter is met veel goede recensies.

Veronderstel dat jet het pas te weten komt enkele weken na je bezoek.
In eerste instantie vond je het een super bezoek. Wordt dit dan enkele weken na je info plots een afknapper ?
 
Laatst bewerkt:
Ervan uitgaande dat de foto's in de advertentie eerlijk zijn, dus niet nep: als je aan de hand daarvan niet al twijfelt, vind je haar dus kennelijk toch aantrekkelijk en dan sluit ik me geheel aan bij de vorige spreker.
Ik kijk uit nieuwsgierigheid soms naar advertenties van Trans/Shemales maar meestal knap ik dan toch af op het gezicht, wat toch vaak nog iets mannelijks heeft. Als het gezicht op mij echt vrouwelijk overkomt zou ik veel eerder geneigd zijn een date te overwegen, zelfs als er nog een pik onder hangt. Gek eigenlijk, dat ik het gezicht daarin doorslaggeven vind...
 
Waar ik persoonlijk tegen aanloop is dat ik de stap niet meer durf te maken om een afspraak te maken met een dvp. Puur omdat ik vaker op zowel deze of andere websites bij de reviews las, dat ze tijdens de date erachter kwamen dat het een voormalige man was. Ik vind dat dit ook een vorm van oplichting is en hoe kan je zeker weten dat het als vrouw geboren is?

Ik hoop dat ik deze vorm van oplichting en dilemma bij de juiste topic heb geplaatst.
Ik herken dit helemaal. Ik wil ook helemaal niet met een omgebouwde man seksen, ook niet als het er een spetter uitziet. Alle respect, en iedereen moet vooral doen wat ie niet laten kan, maar een naar vrouw omgebouwde man kan voor mij nooit voldoende vrouw zijn dat ik er wil mee seksen. Oppervlakkig gezien kunnen ze soms zeker in de buurt komen, qua psychologie/achtergrond echter in 95% van de gevallen niet, vrij vaak zelfs totaal niet.

Je ziet de laatste tijd meer en meer van transen opduiken, al zijn ze meestal wel eerlijk over hun verleden. Ik vrees echter dat wij als eventueel opgelichte klant die er pas later achterkomt gewoon weggelachen zullen worden door "progressievelingen" die ons transfoob zullen noemen. Daar heeft het echter niks mee te maken. Beetje alsof je tegen een slachtoffer van subtiel seksueel misbruik zegt dat ze niet zo preuts moet zijn. Mijn lichaam, mijn keuzes. Zeker vwb zo'n intieme zaken.
 
Als je het niet weet, deert het niet.
Mocht ik het weten, zou ik waarschijnlijk twijfelen om er binnen te springen, tenzij het een spetter is met veel goede recensies.
Idem. Als ik weet dat het geen 100 procent meisje is, zeg ik neen.
Aangezien ik graag met meisjes date tussen 20 en 25 die er knap uitzien heb ik minder problemen daarmee : die zien er altijd 100 procent niet Trans uit.
Als achteraf dan toch zou blijken dat ze er tegen alle verwachtingen in toch niet Trans uitzagen maar het wel waren ga ik er niet depri om zijn.

Ik heb nog nooit, voor zover ik weet, met een trans het bed gedeeld en heb me dus nog nooit 'mispakt'.
 
Waar ik persoonlijk tegen aanloop is dat ik de stap niet meer durf te maken om een afspraak te maken met een dvp. Puur omdat ik vaker op zowel deze of andere websites bij de reviews las, dat ze tijdens de date erachter kwamen dat het een voormalige man was. Ik vind dat dit ook een vorm van oplichting is en hoe kan je zeker weten dat het als vrouw geboren is?

Ik hoop dat ik deze vorm van oplichting en dilemma bij de juiste topic heb geplaatst.
ik vind het ook een vorm van oplichting als een als een vrouw eerst man is geweest en ze maakt dat niet kenbaar. Ik heb niks tegen transen, maar het is wat anders om daar mee te sexen. Volgens sommige moet je dan maar een knop om zetten, maar het is niet mijn ding. Ik heb toch het idee, dat het een man is ipv van een vrouw.

Vroeger vaak in Thailand geweest, en mij altijd wel enigzins verbaasd over de populariteit van de transen daar, maar zelf nooit wat mee gedaan
 
Adamsappel... Zware stem... Te vol slipje ..
Mannelijke trekken of eerder : overdreven vrouwelijke trekken.
Dat zijn redelijke weggevers hoor.
En anders : gewoon vragen !
 
Een shemale, dat is toch zo een karikatuur die je vanop het Falconplein al herkent ?
Of zitten daar ook jonge schoonheden bij waarin je je zou kunnen vergissen ? Wat is jullie idee ?
 
Ik heb recent nog een felle discussie gehad. Hun stelling was dat een transvrouw 'gewoon' een vrouw is en dat je dat niet hoeft te vertellen als je afspreekt via Tinder of wat dan ook. Ik gaf aan dat er toch genoeg mannen zijn die er anders over zullen denken, maar dat werd weggewoven met dat deze mannen transfoob waren en zich moesten aanpassen.

Ik vind het wel essentieel, wat de woke-generatie ook mag vinden. Transvrouwen zie ik niet als 'gewoon' vrouwen, maar ik ben dan ook niet 'woke'.
 
krijg dat woke "gebeuren " niet te veel aandacht ?
Ik heb er zelf helemaal niks mee, maar ik wordt er wel een beetje moe van, om het te pas en te onpas te horen.

@VixenandherStag ik ben het helemaal met je eens, een transvrouw is geen gewone vrouw, hoewel ze dat misschien zelf wel vinden, denk ik dat de grote meerderheid van de mensen ze zeker niet als een gewone vrouw zien.
Ik denk dat er zelfs mannen zijn, die sex met een transvrouw hetzelfde vinden als homosexualiteit, dus sex met een man.
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk.

Wat hier omschreven wordt is volgens mij gewoon geen oplichting. Na een volledige verbouwing plus juridische procedure zijn deze personen gewoon vrouw volgens elke legale definitie. Op elk formulier en bij elke instantie mogen ze zich gewoon vrouw noemen zonder daarbij een kanttekening te hoeven plaatsen. Dat een Big Brother Kelly gewoon op Kinky staat als vrouw is compleet juist. Om te eisen dat ze op Kinky dan ineens wel hun biologische geschiedenis zouden moeten melden is een ethisch mijnenveld van heb ik jou daar.

TEGELIJKERTIJD moet ik bekennen dat ook ik de voorkeur geef aan vrouwen die niet eerst man waren.

Aan de andere kant dan weer heb ik nog liever geen vrouwen met drugsverslaving of bipolaire stoornis of weet ik wat, zou nog liever hebben dat ze DAT dan in hun advertentie zouden zetten...
 
krijg dat woke "gebeuren " niet te veel aandacht ?
Ik heb er zelf helemaal niks mee, maar ik wordt er wel een beetje moe van, om het te pas en onpas te horen.

@VixenandherStag ik ben het helemaal met je eens, een transvrouw is geen gewone vrouw, hoewel ze dat misschien zelf wel vinden, denk ik dat de grote meerderheid van de mensen ze zeker niet als een gewone vrouw zien.
Ik denk dat er zelfs mannen zijn, die sex met een transvrouw hetzelfde vinden als homosexualiteit, dus sex met een man.
Ik snap best dat transpersonen een hele gemarginaliseerde groep zijn. Transpersonen hebben het echt niet gemakkelijk in deze heteronormatieve maatschappij. Maar je kunt opvattingen ook niet door andermans strot douwen, dat vergeten woke personen nog wel eens.
Ik moet ook denken aan Arjan Lubach:
 
Wat hier omschreven wordt is volgens mij gewoon geen oplichting. Na een volledige verbouwing plus juridische procedure zijn deze personen gewoon vrouw volgens elke legale definitie. Op elk formulier en bij elke instantie mogen ze zich gewoon vrouw noemen zonder daarbij een kanttekening te hoeven plaatsen.
Juridisch gezien idd geen oplichting, ethisch gezien daarentegen wel. Zo zijn er wel meer zaken die juridisch standhouden terwijl ze ethisch laakbaar zijn. En ook omgekeerd trouwens. Maar dus heeft de topicstarter gelijk met zijn angst om een omgebouwde man tegen te komen: enkel goed fatsoen weerhoudt hen er van om geen open kaart te spelen....
 
Als trans vrouw hoor je dat in je advertentie te zetten dat je trans bent en doe je dit niet dan heet dat oplichting. Je kunt het niet maken om een hetero man op zo'n manier te bedriegen is gewoon niet eerlijk.
ik kan mij ook goed voorstellen dat dit agressie oproept, nou zal ik ten allen tijden mijn handen thuis houden en er niet te veel woorden aan vuil maken. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich belazerd voelen, dat ze bij een thuiswerkertje aanbellen en een transvrouw of shemale oid doet de deur open.
 
ik kan mij ook goed voorstellen dat dit agressie oproept, nou zal ik ten allen tijden mijn handen thuis houden en er niet te veel woorden aan vuil maken. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich belazerd voelen, dat ze bij een thuiswerkertje aanbellen en een transvrouw of shemale oid doet de deur open.
Ik heb een keer een verhaal gelezen van een Amerikaanse man die een Thaise prostituee bezocht had en ze bleek achteraf een trans te zijn. De man was woedend en heeft wraak op haar genomen en heeft haar vervolgens gewurgd. Ik zal zoiets nooit doen ben geen agressief persoon maar ik snap zijn woede enigzins wel, als ze eerlijk was geweest dan had dit voorkomen kunnen worden. Ik noem hier maar een voorbeeld wat de gevolgen kunnen zijn, we zijn niet allemaal hetzelfde sommigen pikken het gewoon niet.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wat jullie gevoel is bij deze dame: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/592831-monique

Ik twijfel: heupen, houding en postuur vind ik persoonlijk niet echt vrouwelijk. Telefoon staat overigens steeds uit als ik probeer te bellen.
Ik twijfel niet, ik moet ze niet.
Het gaat er niet om of ze vroeger man was of niet, ik vind ze gewoon niet aantrekkelijk en daar baseer ik me grotendeels op of ik een hoer bezoek of niet.
Zoals Roba aangaf in #17 is dit een moeilijke discussie waar ieder zijn idee over heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan